پارس ناز پورتال

گوشی ال جی با باتری عالی و قیمت مناسب

گوشی ال جی با باتری عالی و قیمت مناسب

گوشی ال جی با باتری عالی و قیمت مناسب 

معمولا گوشی هایی که عمر باتری بالایی دارند قیمتشان هم زیاد است اما ال جی گوشی ارزان قیمتی تولید کرده است. این گوشی متوسط آندرویدی فاقد امکانات فوق العاده یا چشمگیر است، اما در آن از پردازنده Helio P۱۰ شرکت MediaTek استفاده شده است که رقیبی برای پردازنده های موبایلی اینتل و ARM محسوب می شود.

 

پردازنده های ساخت MediaTek قبلا در تبلت های ساخت آمازون هم مورد استفاده قرار گرفته بود.البته این پردازنده ها ضعیف تر از تولیدات شرکت هایی مانند Qualcomm هستند و مزیت به کارگیری آنها کاهش قیمت تمام شده گوشی های هوشمند است.

گوشی ال جی با باتری عالی و قیمت مناسب

پردازنده۱.۸ گیگاهرتزی Helio P۱۰، به ادعای شرکت سازنده آن ال جی،‌ عملکردی مشابه با Snapdragon ۶۰۰ series کوآلکوم دارد و از شبکه های نسل چهارم تلفن همراه هم پشتیبانی می کند.

 

X Power مجهز به سیستم عامل آندروید ۶، نمایشگر ۵.۳ اینچی Full HD (۱۰۸۰p)، دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم، امکان نصب حافظه microSD و باتری قدرتمند ۴۱۰۰ میلی آمپری است. با نصب این باتری می توان از گوشی یاد شده برای ۳۳ ساعت مکالمه مداوم استفاده کرد. فروش این گوشی ظرف یک هفته آینده آغاز خواهد شد