پارس ناز پورتال

گوشی تاشوی سامسونگ ویرون را ببینید

گوشی تاشوی سامسونگ ویرون را ببینید

گوشی تاشوی سامسونگ ویرون را ببینید 

ظاهر گوشی های کنونی تقریبا حالت های یکنواختی دارد و شرکت سامسونگ به فکر ساخت گوشی های تاشو افتاده است اما با تکنولوژی جدید. شاید جذاب باشد کمی هم در خصوص مشخصات سخت افزاری داخلی گوشی سامسونگ ویرون صحبت کنیم. در رأس بخش داخلی ویرون، ما شاهد حضور اسنپدراگون 820 همراه با پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمند هستیم. این پردازنده با 4 گیگابایت ظرفیت رم تکمیل شده است.

 

این مشخصات دقیقاً مشابه سخت افزار تعبیه شده بر روی نسخه عرضه شده گلکسی نوت 7(Samsung Galaxy Note 7) در ایالات متحده خواهد بود.ما همچنین در لیستی با کد SM-W2017 یا همان گوشی تاشو سامسونگ ویرون سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو را به صورت پیش‌فرض خواهیم داشت.

 

بنابراین برای نصب اندروید 7.0 نوقا بر روی این گوشی هوشمند نباشید. هرچند که این مشخص نیست که آیا این محصول تاشو از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یا 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد!

گوشی تاشوی سامسونگ ویرون را ببینید

متاسفانه ما هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت قابل عرضه گوشی تاشوی سامسونگ ویرون در دست نداریم اما می‌توان به طور قطع گفت که این محصول برای نخستین بار در کشور چین (درست همانند نسل گذشته خود) رونمایی و عرضه خواهد شد. از آنجایی که تا بدین لحظه هیچ تصویری از این گوشی به انتشار نرسیده،

 

ناچاراً در این مقاله از تصاویر مدل نسل گذشته این گوشی استفاده کرده‌ایم؛ هرچند که بعید به نظر می‌رسد تفاوت عمده‌ای بین طراحی این دو نسل به وجود آید.