پارس ناز پورتال

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار 

برندهای چینی این روزها در بازار ایران بسیار یافت میشوند، هووایی بیشترین نفوذ را در بازار ایران دارد. در این پست برترین هاي این مدل گوشی ها را به شما معرفی میکنیم. تلفن همراه هاي که در بازار ایران بسیار مورد دقت افراد قرار می گیرند و کیفیت بینظیر دارد این تلفن همراه ها به تازگی وارد بازار شده هست

 

این موبایل ها در بازار به تازگی رونمایی شده هست تلفن همراه هاي چینی که در بازار وجود دارد بیشتر کیفیت پایینی دارند در این مطلب لیستی از برترین موبایل هاي چینی بازار برای خرید در خرداد 96 متشکل از تلفن همراه هایي همچون شیائومی می 6 و هواوی پی 10 را تهیه کرده ایم که میتوانند برترین انتخاب برای خرید باشند.

 

معمولا صدها موبایل چینی در طول سال وارد بازار میشود، اما ماه مه امسال یک ماه بسیار خاص هست که ما در آن شاهد رونمایی از موبایل قدرتمند و زیبا شیائومی می 6 «Xiaomi Mi 6» بودیم. شیائومی چند هفته پیش بود که از این موبایل رونمایی کرد و تقریبا بیشتر شایعاتی که در خصوص پرچمدار اخیر چینی‌ها شنیده بودیم درست بود.

 

بی‌تردید این تلفن همراه در راس فهرست برترین موبایل هاي چینی بازار در ماه مه 2017 قرار خواهد داشت، اما این تنها انتخاب موجود برای خرید نیست. در حال حاضر محصولات قدرتمند دیگری همچون هواوی پی 10 و وان پلاس 3 تی نیز وجود دارد که می توانند با این تلفن همراه به رقابت بپردازند. در ادامه با فهرستی از برترین تلفن همراه هاي چینی بازار در ماه جاری با ما همراه باشید.

 

10 – آنر مجیک / Honor Magic

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

آنر مجیک شاید یکی از جدید ترین موبایل هاي هوشمند هواوی نباشد، اما بی‌تردید یکی از قدرتمندترین‌هاي آنهاست. این تلفن هوشمند از طراحی بسیار منحصر به فرد همراه با حاشیه‌هایي منحنی برخوردار هست و یک نمایشگر 5.09 اینچی QHD آمولد نیز بر روی قاب جلوی آن به چشم می خورد.

 

4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی «بدون پشتیبانی از کارت حافظه خارجی» نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. آنر مجیک از یک پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌اي کایرین 950 قدرت می گیرد و یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب پشتی آن جا خوش کرده هست.

 

9 – شیائومی می میکس / Xiaomi Mi MIX

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

شیائومی می میکس یکی دیگر از موبایل هاي منحصر به فرد حاضر در فهرست برترین موبایل هاي چینی بازار در ماه مه هست. این فبلت غول پیکر که اواخر سال قبل میلادی معرفی شد، فاقد حاشیه‌هاي زیادی در دو سمت چپ و راست و قسمت بالایی نمایشگر خود هست و تنها کمی حاشیه در زیر آن رویت می شود.

 

شیائومی Mi MIX از جنس سرامیک ساخته شده هست و یک نمایشگر 6.4 اینچی بر روی قاب جلویی آن قابل بهره گیری هست. این تلفن همراه از چیپست اسنپدراگون 821 کوالام قدرت می گیرد و در دو نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی / حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی / حافظه 256 گیگابایتی به فروش میرسد. قیمت مدل قدرتمندتر آن نیز تنها 609 دلار هست.

 

8 – زد تی اي اکسون 7 / ZTE Axon 7

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

اکسون 7 همراه با اکسون 7 اس قدرتمندترین موبایل هاي ساخته شده توسط برند زد تی اي در طول تاریخ میباشند. Axon 7 از یک چیپست 64 گیگابایتی اسنپدراگون 820 قدرت میگیرد و همراه آن یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه 64 گیگابایتی «با پشتیبانی از کارت حافظه خارجی» در اختیار کاربران خواهد بود.

 

دوربین اصلی این تلفن همراه 16 مگاپیکسلی بوده و یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی آمولد نیز بر روی قاب جلویی آن نقش بسته هست. زد تی اي این موبایل را با قیمت 450 دلار به فروش میرساند، اما اگر در ایالات متحده زندگی میکنید، میتوانید آن را با قیمت 350 دلار از امازون خریداری کنید.

 

7 – میزو پرو 6 پلاس / Meizu Pro 6 Plus

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

میزو پرو 6 پلاس پرچمدار حال حاضر کمپانی میزو هست. این موبایل تمام فلزی از یک نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی آمولد برخوردار هست، در حالیکه یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی انتخابی 32 یا 128 گیگابایتی «فاقد پشتیبانی از کارت حافظه خارجی» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

چیپست 64 بیتی و 8 هسته‌اي اگزینوس 8890 سامسونگ قدرت این موبایل را فراهم سازی می کند و یک باتری بزرگ 3400 میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر قاب زیبای آن جای گرفته هست. در حال حاضر این تلفن همراه با قیمتی حدود 550 دلار به فروش میرسد.

 

6 – آنر 8 / Honor 8

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

آنر 8 یک تلفن همراه بسیار شیک با بدنه‌اي ساخته شده از ترکیب شیشه و فلز هست. هرچند این یک تلفن همراه مقرون به صرفه هست، اما از دوربین دوگانه بسیار جذابی برخوردار بوده که میتواند همین قضیه در فروش شگفت انگیز آن دخیل باشد. یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی همراه با رم 4 گیگابایتی و چیپست 64 بیتی 8 هسته‌اي کایرین 950 نیز دیگر مشخصات

 

مربوط به این موبایل هست. همین حالا می توانید موبایل آنر 8 را با قیمت 400 دلار خریداری کنید. گرچه به دلیل داشته باشید قیمت خرید این محصول در آمازون، 322 دلار خواهد بود.

 

5 – آنر وی 9 یا آنر 8 پرو / Honor V9 or Honor 8 Pro

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

آنر V9 و آنر 8 Pro از نظر طراحی و مشخصات فنی یکسان میباشند، اما در بازارهای مشخصی به فروش میرسند. وی 9 تنها در چین به فروش می رسد و در عوض 8 پرو در سایر کشورها نیز قابل خریداری خواهد بود. این فبلت از یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD همراه با رم 4 / 6 گیگابایتی و چیپست 64 بیتی 8 هسته‌اي کایرین 960 برخوردار هست. قیمت این تلفن همراه در فروشگاه آمازون 688 دلار هست.

 

4 – شیائومی می نوت 2 / Xiaomi Mi Note 2

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

ردمی نوت 2 پرچمدار فبلت هاي شیائومی هست که سال قبل رونمایی شد. این تلفن همراه همچنان هم قدرتمند هست و از یک نمایشگر خمیده آمولد، رم 4 / 6 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام بهره می برد. اندروید 6 مارشمالو به صورت پیشفرض بر روی این تلفن همراه نصب شده، اما همین حالا آپدیت اندروید 7 نوقا نیز در اختیار صاحبان آن قرار گرفته هست. Mi Note 2 با قیمت 410 دلار به فروش میرسد.

 

3 – وان پلاس 3 تی / OnePlus 3T

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

وان پلاس 3 تی یکی از خوشگل‌ترین انتخاب‌هاي موجود در فهرست برترین موبایل هاي چینی بازار دنیا در ماه مه 2017 هست که از سخت افزاری خوشگل بهره میبرد. این موبایل مقرون به صرفه از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی Optic AMOLED، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایتی و چیپست

 

اسنپدراگون 821 کوالکام برخوردار هست. قیمت این تلفن همراه در بعضی سایت‌ها 420 دلار بوده، اما اگر قصد خرید آن از آمازون را داشته باشید مستلزم پرداخت 529 دلار خواهید بود.

 

2 – هواوی پی 10 و پی 10 پلاس / Huawei P10 & P10 Plus

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

 به گزارش پارس ناز اعضای خانواده هواوی P10 از قدرتمندترین محصولاتی میباشند که کمپانی هواوی تا به حال ساخت کرده هست. این دو موبایل از بدنه‌اي تماما فلزی برخوردارند و در مشخصات فنی اصلی یکسان میباشند، هرچند مدل پلاس پی 10 تلفن همراه بزرگتری هست. این دو تلفن هوشمند از یک چیپست 64 بیتی 8 هسته‌اي کایرین 960 قدرت می گیرند

 

و یک دوربین دوگانه متشکل از دو لنز 20 و 12 مگاپیکسلی با برند لایکا بر روی قاب پشتی آن‌ها نقش بسته هست. پی 10 و پی 10 پلاس به ترتیب با قیمت هاي 680 و 750 دلار قابل خریداری میباشند.

 

1 – شیائومی می 6 / Xiaomi Mi 6

معرفی بهترین گوشی های چینی اندرویدی بازار

و سرانجام به برترین انتخاب در میان تلفن همراه هاي هوشمند چینی موجود در بازار ماه مه 2017 می رسیم. شیائومی می 6 ساخته شده از ترکیب شیشه و فلز هست و از یک چیپست فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، نمایشگر 5.15 اینچی فول اچ دی و اندروید 7 نوقا برخوردار هست. همین طور دو لنز 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی زیبای می 6 قرار گرفته هست. در حال حاضر این تلفن همراه با قیمت 699 دلار پیش فروش می شود.