پارس ناز پورتال

این گوشی کاملا ضد انفجار است

این گوشی کاملا ضد انفجار است

این گوشی کاملا ضد انفجار است 

اشیای سخت جان الکترونیکی همیشه به دست روس ها ساخته شده است و در اقدامی جدید گوشی ضد انفجار به دست Zavod Goreltex از روسیه ساخته شد. یک کمپانی روسی به نام Zavod Goreltex، گوشی جدیدی ساخته است که ضد انفجار است. این گوشی با نام CTG-ST شناخته می‌شود.

 

 گوشی ضد انفجار روسی Goreltex CTG-ST اولین دستگاه سخت‌جانی نیست که توسط این شرکت ساخته می‌شود، بلکه این کمپانی قبلا هم در حوزه‌های تجهیزات الکتریکی، محصولات ضد انفجار زیادی تولید کرده است.بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ضد انفجار روسی Goreltex CTG-ST جدیدترین محصول این شرکت به حساب می‌آید.

 

اما قبل از آن، این کمپانی روسی تجهیزات ضد انفجار دیگری مانند ایستگاه کنترل، چراغ‌ها و زنگ‌های هشدار، سیستم‌های قطع‌کننده مدار، کابین‌های توزیع برق و دیگر موارد این چنینی را تولید کرده است.پس از انتشار خبرهای متعدد از انفجار و آتش‌سوزی نسخه‌های گوناگون از گوشی گلکسی نوت 7 و همچنین توقف تولید و فروش این گوشی و در نهایت فراخوانی ثانویه آن،

 

حالا این شرکت روسی به فکر تولید یک گوشی هوشمند جدید افتاده است که بدنه‌ای مقاوم در برابر انفجار داشته باشد.  به گزارش پارس ناز گوشی CTG-ST نمونه بروز شده از نسل پیشین خود به حساب می‌آید. البته بهتر است بدانید که این گوشی تنها به ویژگی ضد انفجاری اکتفا نکرده و در حالت کلی بسیار مقاوم و زمخت است.

این گوشی کاملا ضد انفجار است

گوشی ضد انفجار روسی Goreltex CTG-ST از یک نمایشگر 2.2 اینچی با دقت تصویر 240 × 320 پیکسل استفاده می‌کند. چیپست MT6260A شرکت مدیاتک درون این گوشی قرار گرفته است و میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز برابر با یک مگابایت است. البته این میزان را می‌توانید به کمک کارت حافظه جانبی میکرو اس دی افزایش دهید.

 

دستگاه از یک دوربین اصلی با دقت 3 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک باتری با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر ساعت نیز آن را شارژدهی می‌کند.این گوشی از سرویس ارتباطی EDGE پشتیبانی کرده و دارای مجوز IP67 است. جنس بدنه گوشی ضد انفجار روسی Goreltex CTG-ST از پلاستیک و فایبرگلاس بوده و در صورت سقوط از ارتفاع 1.5 متری هیچ اتفاق خاصی برای دستگاه نخواهد افتاد.

 

مسلما این گوشی هوشمند، محصولی نیست که هر کاربری آرزوی آن را داشته باشد؛ حتی اگر در کشور و منطقه‌ای تولید شده باشد که فرد در آن قرار دارد. اما در هر صورت برای بعضی از شرکت‌ها با فعالیت‌های خاص و همچنین کارمندان آنها، این محصول، گوشی هوشمند مناسبی به حساب خواهد آمد.