پارس ناز پورتال

گوشی 3310 نوکیا و بازی مار نوستالژیک

گوشی 3310 نوکیا و بازی مار نوستالژیک

گوشی 3310 نوکیا و بازی مار نوستالژیک 

همانطور که می دانید نوکیا در تولید گوشی هـای خود مدل هـای جالب قدیمی را هم گنجانده است که با تکنولوژی روز تغییر کرده اند. حقیقت این است که برخی چیزها هرگز بـه زندگی ما بازنمی‌گردند. تنها چشمان خود را بسته و بـه گذشته نه چندان دور سفر کنید، زمانی که خرید گوشی هـای ساده نوکیا و داشتن یک وسیله همراه برای برقراری تماس آرزوی بزرگ هر فرد بود.

 

در این گوشی ها امکانات زیادی در مقایسه با گوشی هـای هوشمند امروزی پیدا نمی‌شد، اما همان قابلیت‌ها اعم از بازی‌هـای فوق‌العاده ابتدایی، شادی و لذت خاصی داشتند. بـه عنوان یکی از این بازی‌هـای مهیج باید بـه مار بازی یا همان اسنیک «Snake» اشاره کنیم که نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 مجددا لذت آن را بـه ما اهدا خواهد کرد.

 

یکی از مهم ترین رویداد هـای نمایشگاه MWC 2017 را باید بازگشت برند نوکیا با بازار موبایل دانست که در ادامه خرید حق استفاده از برند این شرکت توسط اچ ام دی گلوبال اتفاق افتاد. همنطور که انتظار می‌رفت، اچ ام دی گلوبال با چندین گوشی اندرویدی بـه بارسلون اسپانیا آمد، اما در این بین یک سورپرایز ویژه نیز برای کاربران داشت.

 

بعد از گذشت 17 سال از زمان عرضه گوشی پرفروش 3310، اکنون شاهد معرفی نسخه جدید آن هستیم. در پاسخ بـه سوال برخی کاربران که بـه دنبال خاطرات خود در این گوشی می‌گردند، باید بگوییم خوشبختانه مار بازی یا همان Snake باز هم جزوی از این گوشی جذاب است!

گوشی 3310 نوکیا و بازی مار نوستالژیک

همانگونه که همه ی ي ما بـه یاد داریم، مار بازی یک تجربه اعتیادآور در ابتدایی‌ترین گوشی هـای موبایل بود که هر کاربر را بـه طور دیوانه‌وار بـه چاق و چله‌تر کردن مار و گرفتن امتیاز بیشتر وادار میکرد. البته جای تعجب نیست که بگوییم Snake قرار گرفته در نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 شباهت چندانی با ورژن اورجینال آن ندارد. همانند خود گوشی که این بار بـه یک صفحه نمایش رنگی مجهز شده، رابط کاربری بازی نیز رنگی است.

 

گفتنی است بـه عنوان یکی از بخش‌هـای پروژه اچ ام دی گلوبال برای زنده‌کردن گوشی 3310، اکنون می توان یک ورژن از مار بازی را بر روی فیس بوک مسنجر اجرا کرد. همانگونه که می‌بینید، محتوای بازی بـه همان سبک باقی مانده است، اما همچنان می تواند کاربران را بـه طعم کسب امتیاز بیشتر، برای ساعت‌ها مشغول نگه دارد.

گوشی 3310 نوکیا و بازی مار نوستالژیک