پارس ناز پورتال

گوشی Galaxy s note 7 را ببینید

گوشی Galaxy s note 7 را ببینید

گوشی Galaxy s note 7 را ببینید 

تصاویر گوشی Galaxy s note 7 لو رفت و در حال پخش شدن در دنیای مجازی است.تصویر آن را در زیر می بینید. امروز دو تصویر از گوشی جدید سامسونگ لو رفته که مربوط به مدل واقعی این گوشی می‌شوند. تصاویری که اکثر شایعات منتشر شده پیرامون این گوشی را تایید می‌کنند.

 

تصاویر لو رفته از گلکسی نوت ۷ صفحه نمایش خمیده‌ی این گوشی را تایید کردند.

گوشی Galaxy s note 7 را ببینید

در تصاویر منتشر شده، مشخص شده که این گوشی از صفحه نمایش خمیده همانند گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge‌ بهره می‌برد و به همین دلیل شباهت زیادی به این دو گوشی دارد.

 

در شایعات گفته شده که پرچم‌دار جدید سامسونگ از صفحه نمایشی با اندازه‌ی ۵٫۷ یا ۵٫۶ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد؛ اما حتی شایعاتی درباره‌ی وجود صفحه نمایش ۶ اینچی روی این گوشی هم به گوش رسیده است.

 

همچنین فکر می‌کردیم که این تلفن همراه هوشمند ۶ گیگابایت رم خواهد داشت؛ اما این احتمال در چند روز گذشته کم‌رنگ شده و به نظر می‌رسد که سامسونگ ۴ گیگابایت رم برای گلکسی نوت جدید در نظر گرفته است. این تلفن همراه به سنسور تشخیص عنبیه چشم هم مجهز شده و یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

 

به هر حال این تلفن همراه هوشمند سامسونگ در مرداد ماه معرفی خواهد شد و در آن تاریخ می‌توانیم با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید این تلفن همراه هوشمند آشنا شویم.