پارس ناز پورتال

چگونه گونه های برجسته و زیبا داشته باشیم؟

چگونه گونه های برجسته و زیبا داشته باشیم؟

چگونه گونه های برجسته و زیبا داشته باشیم؟ 

گونه های برجسته به افراد زیبایی و جذابیت خاصی میدهد، تعداد زیادی از خانم ها برای داشتن گونه برجسته سراغ عمل زیبایی می‌روند. گونه‌هاي چاق و برجسته می توانند صورت را پُرتر و خوشگل‌تر نشان بدهند، و زیبایی‌هاي صورت را اکثر به چشم دیگران بکشند. اگر هم مشکل افتادگی پوست داشته باشید،‌ گونه‌هاي برجسته میتوانند این مشکل را برطرف کنند و شما را جوان‌تر نشان بدهند.

 

صورت به‌طور طبیعی در سال‌هاي جوانی زیبا‌تر و پُرتر به نظر میرسد، چون چربی زیر گونه‌ها هنوز قوام و تازگی ویژه‌اي دارند. با این‌حال،‌ همراه با افزایش سن، چربی زیرپوستی هم تحلیل میرود و صورت را پیرتر می کند.اگر میخواهید که چربی گونه‌ها را افزایش بدهید، لزوما مجبور نیستید که چربی را به روش‌هاي گوناگون به بدن و صورت اضافه کنید.

 

پیروی از روش‌هاي اثربخش و تغذیه براساس رژیم خوراکی استاندارد، گونه‌هاي شما را به‌مرور زمان برجسته‌تر و شاداب‌تر میکند. افرادی که اضافه کردن چربی به گونه‌ها را بدون جراحی‌هاي زیبایی و بهره گیری از پُرکننده‌هاي گوناگون «fillers» ترجیح می دهند، میتوانند از شیوه‌هاي طبیعی و نکات راهنمای زیر کمک بگیرند.

 

تغذیه سالم و استاندارد

گذشته از این‌که به سراغ شیوه‌هاي طبیعی برای برجسته‌سازی گونه‌ها برویم، باید تاکید کنیم که رژیم خوراکی سرشار از کربوهیدرات‌هاي سالم و مواد مغذی ضروری میتواند کمک کند تا به‌طور طبیعی پوست سالم‌تر و گونه‌هاي پُرتر و برجسته‌تری داشته باشید. درواقع، رژیم خوراکی سالم و استاندارد،

 

پیش‌شرطی هست که اثربخشی همۀ فرآیندهای دیگر برای دستیابی به این هدف را تسریع می کند. بنابراین، این ترکیبات خوراکی را به رژیم خوراکی خودتان اضافه کنید: برنج و نان سبوس‌دار، ‌سبزی‌هاي برگ‌دار، انواع میوه‌ها و فیبرهای خوراکی. خودداری از سیگار کشیدن و مصرف آب به مقدار چندان هم واقعا مهم میباشند.

 

یوگا برای داشتن‌ گونه‌هاي برجسته‌تر و چاق‌تر

یوگای صورت می تواند از دو منظر برای شما خوب باشد: چاق‌تر کردن گونه‌ها و از بین بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می دهند. برای یوگای صورت میتوانید براساس مراحل زیر اقدام کنید:

 

انگشت اشاره را روی نوک استخوان گونه بگذارید و پوست این ناحیه را با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.
حالا انگشتان دست‌ها را به سمت داخل حرکت بدهید و آن‌ها را در کنار سوراخ‌هاي بینی بگذارید. بعد پوست این قسمت را کاملا آرام و با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.

 

بعد انگشتان دست‌ها را به سمت مفصل‌هاي فک بکشید و پوست این ناحیه را با کمک نوک انگشتان خود و با حرکات دایره‌اي آرام ماساژ بدهید.

 

نکته: شما باید یوگای صورت را حداقل ۴ بار در روز تکرار کنید تا سریع‌تر نتیجه بگیرید.

 

تمرینات ورزشی برای داشتن گونه‌هاي برجسته و چاق

صاف روی صندلی بنشینید و عضله‌هاي صورت را شُل کنید. حالا دهان را به اندازه وقتی که با کسی صحبت میکنید، باز کنید. بعد هر دو لب را به سمت داخل و گوشه دهان را به سمت بیرون بکشید. سعی کنید که گوشه‌هاي لب‌ها را تا جایی که میتوانید، بکشید. در ادامه صورت را برای یک دقیقه در همین حالت نگه دارید و بعد به حالت طبیعی برگردید.

 

وقتی که صورت را در حالت مورد نظر حفظ میکنید، باید احساس کنید که عضله‌هاي گونه کاملا کش آمده‌اند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.یک نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان پُر کنید. حالا هوا را در دهان نگه دارید. این حالت باید بین ۴۰ تا ۵۰ ثانیه حفظ شود تا عضله‌هاي گونه تحت فشار لازم قرار بگیرند. بعد از ۵۰ ثانیه،‌ هوا را به‌آرامی از دهان بیرون بدهید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

 

 به گزارش پارس ناز کاملا لبخند بزنید و عضله‌هاي صورت را با کمک کف دست‌ها در همین حالت نگه دارید. بعد کف دست‌ها را به‌آرامی روی عضله‌هاي صورت فشار بدهید و این فشار را به مدت ۵ ثانیه حفظ کنید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

 

لب‌ها را در حالت لبخند کامل، ولی کاملا بسته نگه دارید و گوشه‌هاي لب‌ها را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید. حالا این فشار باید به مدت ۱۰ ثانیه ادامه پیدا کند و بعد گوشه‌هاي لب‌ها کاملا به هم نزدیک شوند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۲ بار در روز انجام شود.