پارس ناز پورتال

بهترین راهکارها برای داشتن گونه های برجسته زیبا

بهترین راهکارها برای داشتن گونه های برجسته زیبا

بهترین راهکارها برای داشتن گونه های برجسته زیبا 

برای اینکه گونه های جذاب و برجسته اي داشته باشید بهره گیری از برخی ترفندهای آرایشی می تواند کارساز باشد اما ما برای شما راه هاي مفیدتری معرفی میکنیم. گونه هایي برجسته و پر یکی از اصول آغاز زیبایی صورت هست که برای داشتن آن نیازی به انجام عمل هاي پر خرج و دردناک ندارید. در این مطلب به شما روشهای طبیعی را معرفی میکنیم که می تواند گونه هاي تان را برجسته کند.

 

گونه‌هاي چاق و برجسته میتوانند صورت را پُرتر و جذاب‌تر نشان بدهند، و زیبایی‌هاي صورت را اکثر به چشم دیگران بکشند. اگر هم دشوار افتادگی پوست داشته باشید،‌ گونه‌هاي برجسته میتوانند این دشوار را برطرف کنند و شما را جوان‌تر نشان بدهند.

 

صورت به‌طور طبیعی در سال‌هاي جوانی جذاب‌تر و پُرتر به نظر میرسد، چون چربی زیر گونه‌ها هنوز قوام و تازگی ویژه‌اي دارند. با این‌حال،‌ همراه با افزایش سن، چربی زیرپوستی هم تحلیل می رود و صورت را پیرتر میکند.

 

داشتن گونه هایي برجسته، بدون عمل جراحی
اگر میخواهید که چربی گونه‌ها را افزایش بدهید، لزوما مجبور نیستید که چربی را به روش‌هاي گوناگون به بدن و صورت اضافه کنید. اطاعت از روش‌هاي اثربخش و تغذیه بر زمینه رژیم خوراکی استاندارد، گونه‌هاي شما را به‌ بازبینی زمان برجسته‌تر و شاداب‌تر میکند. کسانی که افزودن چربی به گونه‌ها را بدون جراحی‌هاي زیبایی و بهره گیری از پُرکننده‌هاي گوناگون «fillers» ترجیح میدهند، میتوانند از شیوه‌هاي طبیعی و نکات راهنمای زیر کمک بگیرند.

 

تغذیه تندرست و استاندارد
گذشته از این‌ که به سراغ شیوه‌هاي طبیعی برای برجسته‌ سازی گونه‌ها برویم، باید پافشاری کنیم که رژیم خوراکی سرشار از کربوهیدرات‌هاي تندرست و مواد مغذی ضروری می تواند کمک کند تا به‌طور طبیعی پوست تندرست‌تر و گونه‌هاي پُرتر و برجسته‌تری داشته باشید. درواقع، رژیم خوراکی تندرست و استاندارد، پیش‌شرطی هست

 

که اثربخشی همۀ فرآیندهای دیگر برای دستیابی به این هدف را تسریع میکند. بنابراین، این ترکیبات خوراکی را به رژیم خوراکی خودتان اضافه کنید: برنج و نان سبوس‌دار، ‌سبزی‌هاي برگ‌دار، انواع میوه‌ها و فیبرهای خوراکی. امتناع از سیگار کشیدن و مصرف آب به مقدار چندان هم واقعا مهم میباشند.

 

یوگا برای داشتن‌ گونه‌هاي برجسته‌تر و چاق‌تر
یوگای صورت می تواند از دو منظر برای شما خوب باشد: چاق‌تر کردن گونه‌ها و از میان بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می دهند. برای یوگای صورت میتوانید براساس مراحل زیر اقدام کنید:

 

_ انگشت اشاره را روی نوک استخوان گونه بگذارید و پوست این ناحیه را با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.

 

_ اکنون انگشتان دست‌ها را به سمت داخل حرکت بدهید و آن‌ها را در کنار حفره‌هاي بینی بگذارید. بعد پوست این قسمت را کاملا آرام و با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.

 

_ بعد انگشتان دست‌ها را به سمت مفصل‌هاي فک بکشید و پوست این ناحیه را با کمک نوک انگشتان خود و با حرکات دایره‌اي آرام ماساژ بدهید.

 

نکته: شما باید یوگای صورت را دست کم ۴ بار در روز تکرار کنید تا سریع‌تر نتیجه بگیرید.

 

تمرینات ورزشی برای داشتن گونه‌هاي برجسته و چاق
_ صاف روی صندلی بنشینید و عضله‌هاي صورت را شُل کنید. اکنون دهان را به اندازه وقتی که با کسی گفتگو می کنید، باز کنید. بعد هر دو لب را به سمت داخل و گوشه دهان را به سمت بیرون بکشید. کوشش کنید که گوشه‌هاي لب‌ها را تا جاییکه می توانید، بکشید.

 

در ادامه صورت را برای یک دقیقه در همین حالت نگه دارید و بعد به حالت طبیعی برگردید. وقتی که صورت را در حالت مورد نظر حفظ می کنید، باید احساس کنید که عضله‌هاي گونه کاملا کش آمده‌اند. این تمرین باید 3 مرتبه پشت سر هم و 3 بار در روز تکرار شود.

 

_ یک نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان پُر کنید. اکنون هوا را در دهان نگه دارید. این حالت باید بین 40 تا 50 ثانیه حفظ شود تا عضله‌هاي گونه زیر فشار لازم قرار بگیرند. بعد از 50 ثانیه،‌ هوا را به‌آرامی از دهان بیرون بدهید. این تمرین هم باید 3 مرتبه پشت سر هم و 3 بار در روز تکرار شود.

 

_ کاملا تبسم بزنید و عضله‌هاي صورت را با کمک کف دست‌ها در همین حالت نگه دارید. بعد کف دست‌ها را به‌آرامی روی عضله‌هاي صورت فشار بدهید و این فشار را به مدت 5 ثانیه حفظ کنید. این تمرین هم باید 3 مرتبه پشت سر هم و 3 بار در روز تکرار شود.

 

_ لب‌ها را در حالت تبسم کامل، ولی کاملا بسته نگه دارید و گوشه‌هاي لب‌ها را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید. اکنون این فشار باید به مدت 10 ثانیه ادامه پیدا کند و بعد گوشه‌هاي لب‌ها کاملا به هم نزدیک شوند. این تمرین باید 3 مرتبه پشت سر هم و 2 بار در روز انجام شود.