پارس ناز پورتال

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020 

در این بخش با 10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020 آشنا خواهیم شد. وب سایت businessinsider یک لیست 10 تایی از بهترین های حال حاضر فوتبال جهان منتشر کرده است. قطعا انتخاب بهترین ها آن هم در دنیای فوتبال کار بسیار سختی است، جدای از سلیقه و علاقه شخصی و با توجه به توانایی ها و پتانسیل های بازیکنان، لیست امروز منصفانه است و قابل توجه. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

1. Lionel Messi — FC Barcelona

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

لیونل مسی بازیکن 32 ساله آرژانتینی تا این لحظه بهترین بازیکن فوتبال جهان است. مسی بی نظیر است، هر کس بخواهد به اوج برسد با او مقایسه می شود، سریع و زیبا بازی می کند، کمیتی از مارادونا ندارد و تمام مدافعان در مقابل او احساس ترس دارند. این مهاجم آرژانتینی که به جنگنده معروف شده، بهترین بازیکن فوتبال در سال 2020 می باشد.

 


 

2. Neymar — Paris Saint Germain

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور بازیکن 27 ساله برزیلی در جایگاه دوم بهترین بازیکنان فوتبال جهان قرار گرفته، سال 2019 سال خوبی برای نیمار نبود و تا می توانست درگیر بدشانسی ها شد اما این مسائل باعث نمی شود تا توانایی ها و استعداد او نادیده گرفته شود. بعد از لیونل مسی از تکنیک های نیمار صحبت می شود! پاس هایی استادانه و تفکری عمیق حین بازی کردن، او یکی از بهترین هاست.

 


 

3. N’Golo Kante — Chelsea FC

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

انگولو کانته بازیکن 28 ساله فرانسوی در در حال حاضر در باشگاه چلسی توپ می زند مقام سوم بهترین های 2020 را به دست آورده است. او متولد شهر پاریس است و فوق العاده بی حاشیه، زندگی ساده ای دارد و در زمین بازی هم یک بازیکن معمولی دیده می شود اما وقتی توپ به دست او برسد دیگر فرقی نمی کند که هافبک است یا مهاجم، او توقف ناپذیر خواهد شد! 

 


 

4. Virgil Van Dijk — Liverpool FC

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

ویرجیل فن دایک مدافع آرژانتینی 28 ساله جزو بهترین مدافعان تاریخ لیگ برتر اوپاست. او در سال 2019 به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شد و در حال حاضر لقب گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال جهان را دارد. ویرجیل فن دایک همچنین در سال ۲۰۱۹ به عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر انگلستان انتخاب شد.

 


 

5. Kevin De Bruyne — Manchester City

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

کوین دی بروینه بازیکن 28 ساله بلژیکی را با زیدان مقایسه می کنند. او قدرت بدنی بالایی دارد و وقتی توپ زیر پایش قرار بگیرد گویی تاج پادشاهی زمین فوتبال را بر سر گذاشته است. طیف پاس های کوین قابل قیاس با هیچ کس نیست، وقتی که این توانایی با کیفیت بالا در لمس توپ بی نظیرش همراه می شود، او به یک بازیکن غیر قابل توقف تبدیل شده و در کسری از ثانیه ا مدافعان عبور می کند.

 


 

6. Kylian Mbappe — Paris Saint Germain

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

کیلین ام‌باپه لوتان بازیکن 21 ساله فرانسوی یک ستاره نوظهور با آینده ای درخشان است. او در جام جهانی 2018 ثابت کرد که می تواند همانند مارادونای افسانه ای توپ بزند. ام باپه در حال حاضر توانسته با فاصله زیاد از رکوردهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در (21) سالگی شان فاصله بگیرد و پیش بینی ها می گویند: او می تواند به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

 


 

7. Paul Pogba — Manchester United

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

پل پوگبا بازیکن 26 ساله فرانسوی یک لیدر واقعی است. خوزه مورینیو باعث شد توانایی او نادیده گرفته شوند اما در جام جهانی 2018 او ثابت کرد که می تواند رهبر خوبی باشد و به عنوان قلب تپنده تیم ملی فرانسه به خوبی از عهده وظایف خود برآمد. پوگبا را با قدرت بالا و لبخند همیشگی اش می شناسند، او یکی از بهترین هاست.

 


 

8. Eden Hazard — Real Madrid

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

مگر می شود از بهترین بازیکنان فوتبال حرف بزنیم و نام ادن هازارد را بر زبان نیاوریم؟ این بازیکن 29 ساله بلژیکی یک مهاجم به تمام معناست. او در انگلستان خوش درخشید و از زمان انتقال به لالیگا، هازارد به روند موفقیت ها ادامه داده است و با میانگین ۴٫۴ دریبل موفق در هر بازی، بعد از لیونل مسی در جایگاه دوم قرار گرفته است. او می تواند جایگزین خوبی برای کریستیانو رونالدو باشد.

 


 

9. Sadio Mane — Liverpool FC

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

سادیو مانه بازیکن 27 ساله سنگالی یکی از بهترین بازیکنان میانی جهان می باشد. وقتی که لیونل مسی از او تعریف می کند یعنی بازیکن به شدت خوبی است. در سال 2019 لیونل مسی انتخاب اول خود در فهرست بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال را به سادیو مانه اختصاص داد، اما او در رنکینگ نهایی در سه رتبه اول هم قرار نگرفت. لیونل مسی بابت این اتفاق اظهار تاسف کرده بود.

 


 

10. Kalidou Koulibaly — SSC Napoli

10 بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2020

کالیدو کولیبالی بازیکن 28 ساله سنگالی (مسلمان) که متولد کشور فرانسه است جایگاه آخر در لیست امروز را به خود اختصاص داده است. می پرسید چرا کولیبالی؟ این مدافع سالهاست که در پست خود بهترین عملکرد را داشته و در حال حاضر باشگاه های بزرگی از جمله: منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی، رئال مادرید و پاری سن ژرمن به دنبال خرید او هستند. 

 

اختصاصی از بخش ورزشی مجله پارس ناز