پارس ناز پورتال

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

مجموعه : اخبار سینما
10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

نمیشود زیاد به پایداری ازدواج ها در دنیای سلبریتی ها اعتماد کرد، آنها کلا دنیای خودشان را دارند، انگار همه ی چیزشان قراردادی است و تعداد کمی از آنها هستند که میبینیم ازدواج پایداری تا به امروز داشته اند. در ادامه شما رابا زوج هاي هالیوودی مشهوری آشنا میکنیم که شرایط و قراین نشان می‌دهند درسال آینده میلادی از هم جدا خواهند شد.

 

10- بن افلک و لیندزی شوکاس

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

بر کسی پوشیده نیست که بن افلک درسال هاي اخیر شرایط خوبی نداشته است. وی درسال هاي اخیر از همسر سابقش جنیفر گارنر که بیش از ده سال درکنار هم بودند جدا شد و توسط او به خیانت و رابطه با زنان دیگر متهم گردید. علاوه بر این وی مدتی را برای ترک اعتیاد به الکل در مراکز خاص مربوط به این موضوع گذراند.

 

علاوه بر همه ی این‌ها بنظر می‌رسد که وی بار دیگر عشق جدیدی پیدا کرده است. این بازیگر و کارگردان سرشناس در آوریل ۲۰۱۷ به صورت پنهانی با لیندزی شوکاس تهیه کننده برنامه «زنده شبنه شب» وارد رابطه شده و چند ماه بعد در ماه جولای رابطه اش را علنی کرد.

 

ازآن زمان به بعد این دو بارها با هم دیگر دیده شده و سراسر لس آنجلس و نیویورک سیتی رابا هم گشته اند. نمیتوان با خاطرجمعی گفت که این دو قصد ازدواج دارند یا بن افلک تنها دراین شرایط سخت و برهه پر دردسر از زندگی اش به یک دوست و همراه موقتی نیاز دارد.

 

۹- تیلور سویفت و جو آلوین

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

زندگی شخصی و روابط عاشقانه تیلور سویفت همواره نقل محافل بوده است به خصوص وفتی که وی آلبوم یا موزیک جدیدی را منتشر می‌کند نشان میدهد که اتفاق خاصی در زندگی شخصی او رخ داده است. این خواننده سرشناس رابطه اش با جو آلوین، بازیگر و مدل بریتانیایی، کاملاً دور از چشم و جنجال رسانه ها حفظ کرده است. البته باید به این خاطر نیز وی را تحسین کرد.

 

در آلبوم جدید او که به زودی منتشر خواهد شد نیز اشارات خاصی به عشق جدیدش وجوددارد. این دو بیش از یکسال است که در خفا باهم نامزد کرده اند و بنظر می‌رسد که رابطه بین این دو محکم تر از قبل نیز شده است. همین تابستان، آلوین همراه با سویفت برای دیدن والدین او به نشویل سفر کرد.

 

درست بعد از این‌که این دو در لندن ملاقاتی با خانواده آلوین داشتند. اما تجارب گذشته نشان میدهد که بعید است این رابطه به مرحله جدی ازدواج برسد زیرا سویفت هیچوقت رابطه عاشقانه طولانی مدتی نداشته و انتظار می‌رود که این رابطه نیز به سرنوشت روابط قبلی او دچار شود.

 

۸- لیدی گاگا و کریستین کارینو

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

رابطه بین لیدی گاگا و کریستین کارینو خیلی زود شکل گرفته و به سرعت پیش می‌رود. در حالی‌که بنظر می‌رسد لیدی گاگا پس از جدایی اش از تیلور کینی در جولای ۲۰۱۶ هنوز شرایط روانی مناسبی ندارد ما بر این باوریم که لیدی گاگا و مشاورش کریستین کارینو کار سختی در پیش دارند.

 

اخیراً مشخص شده که این دو در تابستان گذشته به صورت پنهان نامزد کرده و چند ماه بعد نیز در انظار عمومی رابطه شان را علنی کردند. پیش رفتن یک رابطه به این سرعت همیشه نشانه خوبی نیست به خصوص برای کسانی که در دنیای سرگرمی و هالیوود زندگی می‌کنند و تجارب ناموفق زیادی را در روابط عاشقانه تجربه کرده اند.

 

۷- کایلی جنر و تراویس اسکات

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

مدت زمان زیادی طول نکشید تا کایلی جنر ۲۰ ساله بعد از دو سال رابطه با نامزدش، تایگا، سراغ مرد دیگری برود. این سلبریتی جنجالی تنها چند هفته بعد از جدایی از تایگا با یک رپر دیگر نامزد شد. جنر و تراویس اسکات برای نخستین بار در آوریل ۲۰۱۷ در کواچلا باهم دیده شدند. تنها بعد از ۵ ماه که از رابطه این دو می گذشت خبر رسید که آنها به زودی بچه دار نیز خواهند شد.

 

در حالیکه جنر برای به دنیا آوردن نخستین فرزندش هیجان زده بنظر می‌رسد اما این چالشی بزرگ برای یک رابطه تازه شکل گرفته بنظر می‌رسد به خصوص برای کسانی که هردو بسیار جوان هستند. دختر کوچولوی این دو میتواند تعیین کننده ادامه رابطه یا جدایی این دو از هم باشد.

 

۶- وال شمرکوفسکی و جنا جانسون

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

برای رقص تانگو دو نفر لازم است و خوشبختانه این دو رقصنده معروف نیز خوب این رقص را بلدند. وال شمرکوفسکی و جنا جانسون که در برنامه تلویزیونی «رقصیدن با ستارگان» «Dancing with the Stars» همبازی بودند در دو سال اخیر رابطه پر فراز و نشیبی داشته اند. در حالی‌که ما دوست داریم رابطه این دو بهمین شکل باقی بماند اما رابطه دو نفر تا حدی فراز و نشیب و جدایی و وصل هاي متوالی دارد.

 

۵- راشل لیندزی و برایان آباسولو

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

راشل لیندزی و برایان آباسولو جایی ثابت و همیشگی دراین لیست دارند. این دو زمانی که لیندزی در فصل سیزدهم برنامه ي تلویزیونی «دختر مجرد» «Bachelorette » حضور داشت و آباسولو نیز یکی از مسابقه دهندگان بود باهم آشنا شدند. این دو در آخرین اپیزود این فصل باهم نامزد شده اند. اما چند ماه پیش آنها در گفتگو اي اعلام کردند که هنوز نتوانسته اند برای زندگی دریک مکان خاص باهم توافق کنند.

 

۴- کورتنی کارداشیان و یونس بندجیما

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

کورتنی کارداشیان به زنی تبدیل شده که خیلی زود رابطه هایش رابا مردان تغییر میدهد. از زمان جدایی توافقی از اسکات دیزیک درسال ۲۰۱۵، کورتنی کارداشیان ۳۸ ساله همه ی رابا نامزدی با یک مدل ۲۳ ساله به نام یونس بندجیما حيرت زده کرد. این دو از دسامبر 2016 باهم رابطه داشته و عکسهایی نشان دهنده رابطه بین این دو دریک قایق تفریحی دیده شد. ازآن زمان به بعد این دو بارها باهم دیده شده و سفر های متعددی را نیز باهم داشته اند.

 

در حالیکه بنظر میرسد این دو زوجی بسیار مناسب باشند اما ما شک داریم که رابطه این دو پایدار بماند. مهم‌ترین نکته این است که تفاوت سنی این دو بسیار زیاد بوده و کورتنی نیز ۳ بچه دارد. این موضوعات میتواند قدرت یک مدل جوان که در دهه چهارم زندگی اش قرار دارد را برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مرد دلخواهش به شدت کاهش دهد.

 

۳- جسی ویلیامز و مینکا کلی

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

جسی ویلیامز بازیگر سریال «آناتومی گری» «Grey’s Anatomy » و مینکا کلی در ژانویه ۲۰۱۷ زمانی که روی یک بازی ویدیویی کار میکردند باهم آشنا شدند. رابطه این دو تنها به شکل یک دوستی ساده آغاز شد اما از زمانی که ویلیامز یک طلاق پر سر و صدا را تجربه کرده رابطه این دو رمانتیک شده است.

 

در می ۲۰۱۷ یکی از نزدیکان این دو در گفت و گو با مجله یو اس ویکلی ادعا کرد که ویلیامز و کلی چند ماهی است باهم نامزد شده و رابطه ي محکمی بین این دو شکل گرفته است. اما در حال حاضر ویلیامز برای بدست آوردن حضانت بچه هایش درگیری سختی با همسر سابق خود دارد.

 

۲- اسکات دیزیک و سوفیا ریچی

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

قبل از این‌که وارد جزییات رابطه این دو در بین زوج هاي هالیوددی بشویم، باید بگوییم که نشانه هاي واضحی وجوددارد که نشان میدهند رابطه این زوج هالیوودی پایان خوشی نخواهد داشت. اول این‌که دیزیک ۳۴ ساله مردی است که به سرعت از زنی به سمت زنی دیگر میرود و از تعهد واهمه دارد. علاوه بر این وی هنوز به خاطر جدایی از نامزد طولانی مدتش،کورتنی کارداشیان مشکلات روحی دارد.

 

در طرف دیگر سوفیا ریچی تنها ۱۹ سال سن دارد که نشان می‌دهد تفاوت سنی ۱۵ ساله بین او دو فراتر از یک اختلاف سنی معقول و قابل قبول است. علاوه بر این ادعاهایی وجوددارد مبنی بر این‌که این دو که رابطه خودرا در می ۲۰۱۷ آغاز کردند دچار اختلافاتی شده اند. ریچی از دیزیک انتظار دارد که به رابطه اش با او پایبند بوده و تعهد بیشتری به این موضوع نشان دهد اما دیزیک به رابطه اش با ریچی جوان اهمیت زیادی نمیدهد.

 

۱-امبر پورتوود و اندرو گلنون

10 جدایی زوج های مشهور هالیوودی در سال 2018

امبر پورتوود بازیگر 27 ساله سریال «مادر نوجوان» «Teen Mom» هیچگاه در عشق خوش شانس نبوده است. وی در طول سال هاي اخیر رابطه پر فراز و نشیبی رابا مت بایر، پدر دخترش، داشته است تا این‌که اخیراً در طلاقی جنجالی از هم جدا شدند. گرچه این دو در حال جدا شدن از هم بودند اما درکنار هم فیلم « Marriage Boot Camp» را بازی کردند که در آن پورتوود با یک فیلم بردار به نام اندرو گلنون ۳۳ ساله آشنا شد.

 

چهار ماه که از رابطه این دو گذشت خبر رسید که پورتوود باردار است و دومین فرزند گلنون و نخستین فرزندش از پورتوود به زودی به دنیا خواهد آمد. این دو دراین لیست از زوج هاي هالیوودی قرار گرفته اند زیرا رابطه انها بسیار جدید بوده و اضافه شدن یک کودک به چنین رابطه تازه شکل گرفته اي در اغلب موارد تاثیر منفی بر رابطه طرفین داشته است.