پارس ناز پورتال

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 

شما می توانید برترین محصولات ارائه شده در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 را در لیست زیر مشاهده کنید که از بهترین های امسال در جهان به شمار می روند. نمایشگاه خودروی شیکاگو (Chicago Auto Show) در آمریکا در مقایسه با دیگر رویدادهای خودرویی مانند نمایشگاه دیترویت یا لس آنجلس از اهمیت کمتری برخوردار است

 

و بسیار آرام‌تر و با هیجان کمتری می‌گذرد. بیشتر خودروهایی که در این رویداد حضور پیدا می‌کنند در کلاس سدان‌های تولید انبوه و پیک آپ‌ها هستند و معمولا خودروهای اسپورت در آن به نمایش گذاشته نمی‌شوند. با این وجود در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 ماشین‌های جدیدی رونمایی شدند که در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین و بهترین‌ها را معرفی کنیم.

 

5. تویوتا تاندرا 2018 (Toyota Tundra TRD Sport)

تاندرا (Tundra) اولین پیک آپ فول سایز تویوتاست و نسل دوم آن نیز اخیرا وارد بازار شد. شرکت ژاپنی تویوتا برای سال جدید، مدل TRD Sport را برای این خودروی پیک آپ معرفی کرد که پیشرفت‌های زیادی در مقایسه با نسل قبلی در آن مشاهده می‌شود. رینگ‌های 20 اینچی، تریم بیرونی کرومی- دودی و تغییرات در سیستم تعلیق که ارتقای قابلیت آفرود را در پی دارد، از جمله پیشرفت‌هایی است که در تویوتا تاندرا TRD Sport به چشم می‌خورد.

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

4. نیسان تایتان 2017 (Nissan Titan King Cab)

شرکت ژاپنی نیسان در مدت دو سال، نسخه‌های مختلفی از نسل جدید پیک آپ فول سایز خود را معرفی کرده است. تایتان XD با پیشرانه وی 8 دیزل کامینز در ابتدا معرفی شد و سپس نسخه‌ی بنزینی تایتان ایکس دی نیز وارد بازار شد. چندی بعد، شرکت نیسان از نسخه‌ی نیم تنی تایتان رونمایی کرد و اکنون در نمایشگاه خودرو

 

شیکاگو 2017 کابین King Cab برای این خودروی پیک آپ معرفی شده است. نیسان تایتان King Cab از یک نیم کابین با صندلی‌ها و درهای کوچک در پشت قسمت راننده بهره می‌برد. این مدل برای هر دو نسخه‌ی XD و نیم تنی تایتان قابل سفارش خواهد بود و می‌توان آن را با پیشرانه 5.6 لیتری وی 8 بنزینی با قدرت 390 اسب بخار یا پیشرانه 5 لیتری دیزل با گشتاور 752 نیوتن‌متر خریداری کرد.

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

3. هیوندای الانترا جی تی 2018 (Hyundai Elantra GT)

خودروی هاچ بک هیوندای الانترا جی تی را می‌توان مهم‌ترین خودروی کوچک نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 دانست. این خودرو بر اساس مدل اروپایی هیوندای آی 30 ساخته شده و در دو مدل اسپورت و استاندارد وارد بازار می‌شود. مدل استاندارد الانترا جی تی از پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 162 اسب بخار

 

و مدل اسپورت این خودروی هاچ بک از پیشرانه 1.6 لیتری توربو با قدرت 200 اسب بخار استفاده می‌کند. 2746 لیتر فضای سرنشینان و 1557 لیتر فضای بار صندوق عقب از دیگر ویژگی‌های این خودروی کره‌ای است.

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

2. فورد اکسپدیشن 2018 (Ford Expedition)

نسل جدید شاسی بلند فول سایز فورد اکسپدیشن در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 رونمایی شد. مدل 2018 این خودرو به کلی متحول شده و بر روی یک شاسی فولادی با مقاومت بالا ساخته شده است که پوسته‌ی آن را آلومینیوم تشکیل می‌دهد. این مهندسی جالب باعث شده تا نسل سوم اکسپدیشن حدود 135 کیلوگرم سبک‌تر از قبل بشود. صندلی‌های ردیف سوم برای راحتی هرچه بیشتر سرنشینان، بزرگ‌تر و جادارتر شده و پیشرانه‌ی خودرو نیز ارتقا یافته است. شرکت فورد برای نسل جدید اکسپدیشن، یک پیشرانه 3.5 لیتری وی 7 اکوبوست ارائه کرده که توان تولیدی آن توسط گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جدید به چرخ‌ها منتقل می‌شود. قدرت این پیشرانه 375 اسب بخار و گشتاور آن 637 نیوتن‌متر است. فروش نسل جدید فورد اکسپدیشن از پاییز 2017 آغاز خواهد شد.

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

1. دوج دورانگو اس آر تی (Dodge Durango SRT)

عنوان هیجان‌انگیزترین خودروی نمایشگاه شیکاگو امسال به دوج دورانگو SRT تعلق می‌گیرد. این شاسی بلند فول سایز اسپورت به یک پیشرانه 6.4 لیتری وی 7 مجهز شده که قدرت 475 اسب بخار و گشتاور 637 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، این نیروی فوق‌العاده را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

 

شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو، 4.4 ثانیه است که موجب می‌شود تا این SUV آمریکایی، 400 متر را در کمتر از 13 ثانیه طی کند. از دیگر ویژگی‌های دوج دورانگو SRT می‌توان به توانایی بکسل کردن 3.9 تن بار و همین‌طور دریچه هوای تعبیه شده بر روی کاپوت خودرو برای خنک شدن موتور اشاره کرد. دورانگو اس آر تی در اواخر سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی می‌شود.

5 محصول برتر نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017