پارس ناز پورتال

فال روز جمعه 26 تیر 1394

فال روز جمعه 26 تیر 1394

فال روز متولدین فروردین: 

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید، پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال، درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند، بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید، اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست. 

 

حافظ می گوید : 

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی 

 

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید. 

 

فال روز متولدین اردیبهشت: 

در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می شود. زمانی که مجبور می شوید پروژه ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می افتند، شما دچار استرس می شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه ای کسب کنید. 

 

حافظ می گوید : 

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد***عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد***چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد 

 

تعبیر: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است. 

 

فال روز متولدین خرداد: 

یادآوری یک خاطره از تجربه های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می نامید عوض می کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید. 

 

حافظ می گوید : 

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند***واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند***باده از جام تجلی صفاتم دادند 

 

تعبیر: اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند. 

 

فال روز متولدین تیر: 

امروز با وجود اینکه هفته جدیدی شروع شده است هنوز در حال و هوای آخر هفته هستید و دلتان می خواهد از یک مهمانی به مهمانی دیگر بروید و تفریح کنید و لذت ببرید. اما بهتر است امروز روی کارتان تمرکز کنید. با کمی تلاش از آنچه که فکرش را می کنید هم بهتر عمل خواهید کرد، به شرط آنکه خودتان را دست کم نگیرید. ممکن است وظایف شما در محل کارتان به صورت ناگهانی تغییر کنند، خودتان را با شرایط وفق بدهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. بهتر است با حرف زدن بدون فکر به رابطه عاطفی خود آسیب وارد نکنید. قبل از قضاوت و یا اظهار نظر، حرفتان را در دهانتان خوب بچرخانید، حرفی که از دهان خارج شد را نمی توان پس گرفت، اگر لازم است سکوت کنید. 

 

حافظ می گوید : 

از من جدا مشو که توام نور دیده ای***آرام جان و مونس قلب رمیده ای

از دامن تو دست ندارند عاشقان***پیراهن صبوری ایشان دریده ای 

 

تعبیر:  اینقدر سنگدل نباش. غرور کاذب خویش را دور بریز کسانی هستند که تو را بسیار دوست می دارند تو هم از محبت خود بخشش کن که اگر غفلت کنی در آینده خود را سرزنش خواهی کرد. زیاده روی باعث ضرر است و پشیمانی به بار می آورد. 

 

 فال روز متولدین مرداد: 

از هر نوع زیاده روی در هر زمینه ای، از جمله زیاد غذا خوردن، تفریح زیادی و به ویژه زیاد حرف زدن اجتناب کنید. زیاد حرف زدن ارزش شما را کم می کند، و باعث ایجاد سوء تفاهم و سوء برداشت می شود. امروز همه کار را مختصر و مفید انجام داده و در هیچ کاری زیاده روی نکنید. شما تمام انرژی خود را بر روی موفقیت متمرکز کرده اید، اما به یاد داشته باشید که از مسیر پیشرفتتان هم لذت ببرید، متمرکز شدن تنها بر روی نتیجه توان شما را تحلیل خواهد برد. ستاره اقبال به یاریتان آمده فردی که دوستش دارید متوجه احساساتی که نسبت او دارید شده است و حتی شاید این حسی دوطرفه باشد، با قدرت اما با احتیاط پیش بروید. 

 

حافظ می گوید : 

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود***مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب ها که با نوشین لبان***بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود 

 

تعبیر: ناراحت و افسرده نباش و اینقدر فکر گذشته را نکن. فکر این باش به عهد و پیمانی که بسته ای عمل کنی. به دنبال کسب روزی باش که خداوند هر آنچه را که بخواهی از مال و دولت به تو می بخشد. فعلا” نمی توانی به عهدی که بسته ای عمل کنی ولی سعی خودت را می کنی. این سعی و کوشش تو را به سر منزل مقصود می رساند.

 

فال روز متولدین شهریور: 

بدون همراه داشتن کارت های ویزیت، خانه را ترک نکنید. امروز زمان معاشرت و ارتباط با افراد جدید است. خیلی خوب می توانید دوستان تازه پیداکنید و از بودن در کنار آنها مسایل جدیدی در زندگی بیاموزید. امروز در کنار حرف زدن های طولانی، برای شنیدن حرف های دیگران نیز وقت بگذارید. در رابطه عاطفی خود این را بدانید که بهترین راهکار، صداقت است. امروز روی ارتباط های خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است با فردی آشنا شوید که موفقیت شغلی ویژه ای را برای شما رقم بزند. 

 

حافظ می گوید : 

ای که در کوی خرابات مقامی داری***جم وقت خودی ار دست به جامی داری

ای که با زلف و رخ یار گذاری شب و روز***فرصتت باد که خوش صبحی و شامی داری 

 

تعبیر: در میان عده ای ارج و قرب بالایی دارید و در جای دیگر همه منتظر ورودتان می باشند. بخت با شماست، خوشحال باشید و خدا را شکر کنید که جور و جفا از بین رفته و جای آن را مهر و وفا آمده است. نامتان پر آوازه می شود. بیشتر با خدا باشید و نماز شب بخوانید تا راهتان را گم نکنید. انشاالله  

 

فال روز متولدین مهر: 

با وجود اینکه امروز سرتان شلوغ است، ولی برایتان خوب است که کمی استراحت کرده و از بودن با دوستانتان لذت ببرید. اگر با همکارانتان شما بیرون بروید و یا اگر بعد از کارتان وقتتان را با چند تا از دوستان بگذرانید، این جو به شما کمک می کند که برای مدتی ذهنتان از فکر کردن به مسائل جدی آزاد باشد اما باید حواستان به حرف هایی که می خواهید بزنید باشد چون صبحت کردن بدون دلیل و از روی غریزه می تواند باعث شود شغلتان را ازدست بدهید. قبل از اینکه هر حرفی بزنید خوب در موردش فکر کنید. 

 

حافظ می گوید :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم 

 

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید. 

 

فال روز متولدین آبان: 

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما به نظر می رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده اید متعجب نشوند. 

 

حافظ می گوید : 

چرا نه در پی عزم دیار خود باشم***چرا نه خاک سر کوی یار خود باشم

غم غریبی و غربت چو بر نمی تابم***به شهر خود روم و شهریار خود باشم 

 

تعبیر: از دست غریبی و بی کسی گله و شکایت نداشته باش این این تصمیمی است که خودت گرفته ای. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است از راهی که رفته ای برگرد. حادثه ای در پیش است که شما را از بی سامانی نجات می دهد. راه راست را پیشه ی خود کن. خداوند باز هم به تو لطف کرده است. 

 

فال روز متولدین آذر: 

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید. 

 

حافظ می گوید : 

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش***گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند***خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

 

تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله. 

 

فال روز متولدین دی: 

احتمالا امروز قادر نیستید دیگران را به روشنی و به وضوح ببینید به خاطر اینکه شما به جهان با عینک خوش بینی می نگرید. اگر بخواهید به سختی به نظرات و عقاید خود بچسبید و از آنها در مقابل دیگران پرخاشگرانه حمایت کنید فقط اوضاع را برای خودتان پیچیده تر می کنید. برای دفاع از باورهای خود با این شدت با دیگران نجنگید. چند روز صبر کنید تا ببینید آیا نظرات تان تغییر می کنند یا فقط اوضاع را برای شما پیچیده تر می کنند! 

 

حافظ می گوید : 

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

 

تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله  

 

فال روز متولدین بهمن: 

زندگی چشم اندازهای جدیدی را به شما نشان می دهد بهتر است چشمان خود را برای دیدن این مناظر آماده کنید. در گذشته سرنوشت شرایط سختی را به شما تحمیل کرده بود اما در این روزها پاداش صبر و استقامت خود را خواهید گرفت. دنیا دوباره محدودیت هایی را برای شما در نظر گرفته است، اما اگر شما دوباره با صبر و استقامت همیشگی تان پیش بروید پاداشی که در مرحله بعدی می گیرید خیلی بزرگ تر خواهد بود. 

 

حافظ می گوید : 

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

تعبیر: بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار. 

 

فال روز متولدین اسفند: 

شما فکر می کنید که مدام سختی ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید. 

 

حافظ می گوید : 

وصال او ز عمر جاودان به***خداوندا مرا آن ده که آن به

به شمشیرم زد و با کس نگفتم***که راز دوست از دشمن نهان به 

 

تعبیر: رضایتان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولان است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید دعاهایتان پایمال نمی شود.