پارس ناز پورتال

پوشش روباتیک سربازان با توانایی خاص..(عکس)

پوشش روباتیک سربازان با توانایی خاص..(عکس)
پوشش روباتیک سربازان با توانایی خاص..(عکس)

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایسنا، این آزمایش بیومکانیکی به برآورد تاثیرگذاری این پوشش که به اچ یو‌ال‌سی (حامل بار انسانی فراگیر)‌ موسوم است در تقویت تحمل و کاهش خطر جراحت در سربازان با مقایسه عملکرد سربازان در زمان حمل بارهای مشابه با یا بدون دستگاه خواهد پرداخت.

این آزمایش، تغییرات انرژی مصرف شده توسط کاربران را برای ارزیابی سرعت خوگرفتن افراد به سیستم و کاهش احتمالی در هزینه‌های سوخت‌وساز اندازه‌گیری خواهند کرد.

با اندازه‌گیری مصرف اکسیژن در کل واحد جرم، این آزمایش به تعیین میزان پیشرفت در بهره‌وری سوخت‌وساز با قرار دادن این موارد در شرایط مشابه بار، سرعت، مرحله و مدت زمان خواهد پرداخت.

اچ یو‌ال‌سی یک پوشش شبیه انسان آزاد با محرک هیدورلیکی است که با باتری کار می‌کند و به منظور حمل تا ۹۰ کیلوگرم بار توسط انسان تا ۲۰ کیلومتر با یک باتری روی زمینه‌های مختلف طراحی شده ‌است.

این پوشش با یک ریزرایانه روی آن کنترل شده که از تطابق حرکات آن با کاربر اطمینان حاصل می‌کند. طراحی این ابزار به فرد اجازه حرکاتی مانند نشستن، خزیدن و بلند شدن را با حداقل انرژی انسانی می‌دهد.

به گفته وزارت امور سربازان بازنشسته، شایع‌ترین ناتوانی‌های مرتبط با سربازی از آسیب‌های عضلانی اسکلتی نشات می‌گیرند.

در صورتی که این پوشش از این آزمایش هم سربلند بیرون بیاید، در مرحله بعدی تحت آزمایش میدانی در محیط‌های عملیاتی شبیه‌سازی شده قرار خواهد گرفت.

پوشش روباتیک سربازان با توانایی خاص..(عکس)

جن چیست..؟
دانستنیهای جالب..!
روز ملی خلیج فارس..!
ضریب هوشی دانشمندان بزرگ چقدر است..؟
چند عاملی که دخترو پسر را جذب هم می کند ..!
مار عجیب با دو سر..(+تصاویر)
8 اشتباهی که انسان های باهوش انجام می دهند ..!
عکس هایی دیددنی از زایمانی با هیپنوتیزم در ایران ..!