پارس ناز پورتال

خداداد عزیزی در فیلم جدید عطاران مقابل دوربین می رود؟

مجموعه : اخبار سینما
خداداد عزیزی در فیلم جدید عطاران مقابل دوربین می رود؟
خداداد عزیزی هم به جرگه فوتبالیست هایی پیوست که نتوانستند مقابل وسوسه سینما مقاومت کنند و سرانجام جلوی دورین ایستاد.

او قرار است در فیلم کمدی جدید رضا عطاران ایفای نقش کند. وقتی با او تماس می گیریم تا از چگونگی حضورش در این فیلم جویا شویم. دارد از تهران به مشهد می آید تا برای ابومسلم سرمربی انتخاب کند. او مدیر فنی ابومسلم است و این روزها مشغله های زیادی دارد که حالا بازیگری هم به آن اضافه شده است. وقتی از خداداد درمورد بازی در فیلم رضا عطاران می پرسیم اول سعی می کند همه چیز را کتمان کند. اما واقعیت این است که پیچاندن و کتمان کردند در خون خداداد نیست(هست؟). پس وقتی که کمی آدرس ها را دقیق تر می دهیم می خندد و می گوید «بله. صحبت هایی شده که در این فیلم چند سکانس کوتاه حضور داشته باشم و در نقش خودم بازی کنم.»

یعنی خداداد دراین فیلم قرار است به جای خداداد عزیزی بازی کند؟ جواب او دقیقا همین است:«بله. رضا عطاران از من خواست که در این فیلم نقش خودم را بازی کنم و من چون عطاران را خیلی دوست دارم قبول کردم که در این فیلم با او همکاری کنم و نقش خودم را بازی کنم» عزیزی در مورد داستان فیلم و حضور خودش هم توضیح می دهد:«خیلی در جریان ریز داستان نیستم.اما فکر کنم داستان خانواده ای است که پدر از پسرش توقعات عجیب دارد و مثلاً مدام به او می گوید چرا خداداد نشدی و چرا فلانی نشدی؟حالا من قرار است در آن سکانس هایی که بحث خودم است حضور چند دقیقه ای داشته باشم.» آیا اینجا سقف قرارداد رعایت شده است؟ خداداد می خندد و می گوی:د «خدا رو شکر تو سینما هنوز منشور اخلاقی و سقف قرار داد نیست که دست وپای همه را ببندد». بعد اما می گوید:« واقعیت این است که اینجا فقط به خاطر خود عطاران که عاشق فیلم هایش هستم قبول کردم بازی کنم آن هم افتخاری . اصلاً بحث پول و این حرف ها نیست.فقط یک همکاری که از روی علاقه دو طرف به هم شکل گرفته است و البته تجربه بدی هم نیست».

 آیا این حضور استارتی برای ورود خداداد به عالم سینماست؟ :«هرگز.من این کاره نیست و علاقه چندانی هم به این کار سخت ندارم.ماشاا… سینمای ما پر از بازیگران خوش تیپ و با استعداد است که جای کار برای ما باقی نمی ماند. تیپ من فقط برای فیلم های رزمی خوب است. از این فیلم های چینی که آن را هم بلد نیستم چون برای فوتبال ساخته شده ام.» چندی پیش اما صحبت هایی برای ساخت فیلم زندگی خداداد مطرح شد که معلوم هم نشد به کجا ختم شد.آیا داستان پروژه آن فیلم کلید خواهد خورد؟ عزیزی جواب می دهد:« یک کاگردانی قصد داشت این کار را انجام دهد که پس از چند جلسه صحبت با هم به توافق نرسیدیم.چند پیشنهاد دیگر هم داشتم که همه را رد کردم.بابا من هنوز دارم زندگی می کنم و جا برای هیجانی تر شدن فیلم زندگی ام هست.چه عجله ای دارید شما؟» گفتنی است فیلم جدید عطاران فیلمی کمدی است که بازیگران مطرحی در آن ایفای نقش می کنند که می توان به طور مثال به اکبر عبدی در نقشی متفاوت اشاره کرد.
 
لباس های عجیب لیدی گاگا در سال 2011
عکس های کمیاب از سوپر استارهای معروف جهان
عکس های زیبا ترین زنان دنیا از دید دنیای دیجیتال
خوش اندام ترین زن دنیا با 66 سال سن (+عکس)
خبر داغ ناتالی پورتمن بهترین بازیگر زن 2011 باردار است+عکس
عکس های جدید مهتاب کرامتی در نشست خبری+ بازیگر
عکس های رضا عطاران در فیلم کمدی هرگز نمی‌خوابد
كنسرت حسین علیزاده و شهرام ناظری + عکس
مصاحبه با کارگردان سریال ستایش
9 کمدین بهتر در 9 انیمیشن برتر دنیا + عکس
عکس های حضور بازیگران معروف در کنسرت علی لهراسبی
الناز شاکردوست‌ و محمدرضا گلزار در من‌و‌تو + عکس
عکس لاله اسكندری در فیلم خراش
قسمتی از کارتون پلنگ صورتی درمورد ایران + عکس
گشت ارشاد سحر قریشی را گرفت + (بازیگر)