پارس ناز پورتال

علی صادقی در نقش آدم آهنی + تصویر

مجموعه : اخبار سینما
علی صادقی در نقش آدم آهنی + تصویر
 

«علی صادقی» با ایفای نقشی متفاوت در «آدم آهنی» به‌كارگردانی رحیم بهبودی‌فر جلوی دوربین این فیلم رفت.
 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری «آدم آهنی» اواخر هفته گذشته (چهارشنبه 16 شهریورماه) در لوكیشن خیابان گلابدره منطقه دربند كلید خورد وگروه تا اواسط هفته جاری در این محل مستقر خواهند بود.
بنا بر این گزارش، این فیلم در ژانر كودك و با فضایی تخیلی و كمدی تولید می‌شود و از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای وسیع و خاصی در آن بهره گرفته می‌شود و با هدف آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای و آگاه‌سازی درباره عواقب این گونه سرگرمی‌ها تولید می‌شود

 
علی صادقی در نقش آدم آهنی + تصویر

شهرام  قائدی ،علی صادقی، لادن طباطبایی، هومن برق‌نورد،محمدعلی كیانی، امیرغفارمنش، مرتضی كاظمی، مرجان قمری، مجید اكبری، علی راسخ، حامد توكلی، مهدی هاشمی، یوسف طاهریان، (بازیگران نوجوان) حامد كیازال و علیرضا مظفری و (باحضور) احمد علامه‌دهر، شهین تسلیمی، جواد انصافی، احمدرضا سعدی در این فیلم بازی دارند.
قصه این فیلم ویدئویی درباره پسرنوجوانی به نام سیناست كه به دلیل زیاده‌روی در انجام بازی‌های كامپیوتری دچار توهماتی شده و والدین او نیز توجهی به این امر ندارند. مادر او در پروژه های سینمایی طراح گریم و پدر او نیز یك بنگاه‌دار بی‌خیال است و در این میان تنها واله، دایی سینا، كه مدیر مدرسه او نیز هست، متوجه این جریان شده و درپی رسیدگی به این مشكل برمی‌آید. اما ماجرا پیچیده‌تر از چیزی است كه به نظر می‌آید. سینا در توهمات خودگرفتار یك اتفاق عجیب و تا حدودی هولناك شده است كه …. .
 
علی صادقی در نقش آدم آهنی + تصویر

تعدادی از عواملی كه در ساخت فیلم همكاری دارند، عبارتند از:
نویسنده و كارگردان: رحیم بهبودی فر/ تهیه‌كنندگان: علی واله، محمدعلی كیانی/ مجریان طرح: مجتبی پیری، بابك رزمجو/ مشاور پروژه: مقصود جباری/ پشتیبانی تولید: امیر واله/ مدیر تولید: حمید احمدی/ مدیر هنری، طراح صحنه، لباس و گریم: نوید فرح‌‌مرزی/ مدیر تصویربرداری: عباس رحیمی/ مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی/ آهنگساز: بهرنگ قدرتی/ شاعر: عبدالجبار كاكایی/ دستیار تهیه: نسترن شفیعی/ مدیر تداركات: سعید اردستانی/ مسؤول جلوه های ویژه رایانه‌ای: رضا میثاقی/ مسؤول بازی رایانه‌ای: امیررضا بانی شركا/ جلوه‌های ویژه میدانی:رضا تركمان/برنامه ریز و دستیار یك كارگردان: یوسف طاهریان /دستیار دو كارگردان: فرید یزدانی/ منشی صحنه: افسانه شیخی/ تصویربردار پشت صحنه: نوید جهانشیر/ عكاس: میلاد مسگرها.