پارس ناز پورتال

آرایشی مناسب برای عکس گرفتن

آرایشی مناسب برای عکس گرفتن

فارغ التحصیلی ازدواج تعطیلات عکس ها پشت سر یکدیگر :

اگر فقط به این علت از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها خوشگل و جذاب به نظر نمی رسیداین مطلب را دنبال نمایید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست.ابتدا به این فکر کنید که معمولا در چه زمان و چه مکانی مجبور هستید که عکس بگیرید.

 

اغلب نور فلاش دوربین آرایش چهره شما را اکثر نشان مي‌دهدپس از فلاش دستی بهره گیری کنید.یک کرم پودر یا پنکیک مفید و مناسب پیدا کید تا گذشته از عکس گرفتن کمی زیر چشم ها و روی بینی تان بزنید تا تیرگی هاي زیر چشم و قرمزی و براقی بینی تان را بگیرد.

 

وقتی در آتلیه عکس مي گیرید، نور فلاش ممکن هست شما را رنگ پریده نشان دهد پس یک کرم پودر و پنکیک مفید اینجاست که به کمک شما مي آید. از پنکیک هایي که حاوی دی اکسید تیتانیوم میباشند خودداری کنیدچرا که باعث مي شوند شما اکثر رنگ پریده به نظر برسید از پنکیک هایي بهره گیری کنید که مایل به صورتی میباشند. « پنکیک هایي که متمایل به رنگ زرد میباشند نیز اغلب رنگ طبیعی دارند».

 

برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مطلب با ما همراه باشید:

– گلگون کردن گونه ها و چهره شما را خوشگل مي کند اما ممکن هست در عکس زیادی چرب و روغنی به نظر برسید. از مرطوب کننده نیز بهره گیری نکنید. اگر پوستی چرب دارید،« در قسمت بینی یا پیشانی» مي توانید گذشته از این که پنکیک بزنید چربی صورت تان را با لوسیون ضد چربی بگیرید.

 

از رنگ هاي گرم در پودر آرایشی تان بهره گیری کنید. برخلاف عقیده عموم، رنگ هاي مات در عکس دیده نمیشوند و اگرپودر مناسبی نزنید پوست شما گچی و بی حالت خواهد بود.

 

– اگر یک تاب نیم تنه به تن دارید، رنگ صورت و گردن و بالاتنه تان را با هم چک کنید تا هماهنگ باشند. بهره گیری از رنگ هاي برنزه آسان ترین راه برای یکدست کردن پوست شماست.

 

برای فلاش دوربین چهره شما را خراب نکند، از رنگ هاي بسیار روشن در رژتان بهره گیری نکنید. همین طور رنگ هاي پرتلالو و زننده را برای سایه چشم تان گزینش نکنید. هر دو این‌ها نور را منعکس کرده و باعث مي شوند چهره شما در عکس چرب و روغنی به نظر برسد. گرچه اگر از سایه چشمی که خوشحال و براق باشد به مقدار کم بهره گیری کنید در عکس جلوه خاصی خواهد داشت. اما این سایه ها نباید رنگارنگ باشد.

 

از خط لبی بهره گیری کنید که همرنگ رژ تان باشد. مراقب باشید وقتی رژتان را مي زنید قسمتی از خط لب تان پاک نشود.

 

– یک نفس عمیق بکشید اگر عصبی هستید و استرس دارید، مطمئن باشید این حالت در عکس تان مشخص خواهد شد. بین گرفتن عکس ها، چشمان تان را ببندید و تمرکز کنید و ریلکس باشید.

 

مدل های جدید و بسیار زیبای آرایش چشم و صورت

عکس هایی از مدل آرایش فانتزی چشم