پارس ناز پورتال

وحشتناک ترین روش ربودن دختران در تهران

مجموعه : مجله خبری روز
وحشتناک ترین روش ربودن دختران در تهران
 
روزنامه جام‌جم نوشت: 2 سارق نقابدار که با ربودن زنان و دختران آنها را در تاریکی شب در بیابان‌ها رها می‌کردند، دستگیر شدند.

اواخر سال گذشته 2 فقره شکایت در پلیس آگاهی شهرستان برازجان در استان بوشهر در دستور کار ماموران قرار گرفت. شاکیان پرونده که 2 خانم جوان بودند در تحقیقات گفتند وقتی قصد عزیمت به محل سکونتشان را داشته‌اند، سوار یک خودروی پراید نقره‌ای رنگ شده‌اند و پس از طی مسافتی، راننده و دیگر سرنشین خودرو که در صندلی عقب نشسته بود، به آنها حمله‌ور شده و با سرقت زیورآلات و ضرب و جرح، آنها را تا تاریک شدن هوا درون خودرو نگه داشته و سپس در بیابان‌ رها کرده و متواری شده‌اند.

با شروع تحقیقات از سوی ماموران پلیس آگاهی، بار دیگر زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی بیان کرد که از سوی 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که ماسک آلودگی هوا به صورت داشتند ربوده شده و آدم‌رباها پس از آزار و اذیت اموالش را سرقت کرده و سپس با رها کردن وی در بیابان متواری شده‌اند.
چهره‌نگاری از متهمان با مطرح شدن سومین شکایت و چهره‌نگاری، ماموران متوجه شدند شاکی سوم نیز از سوی 2 سارق تحت تعقیب مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و در اقدام مجرمانه 2 متهم تحت تعقیب برای آن که شناسایی نشوند از ماسک آلودگی هوا استفاده می‌کنند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه از سوی کارآگاهان ادامه داشت 2 فقره شکایت دیگر از سوی زنان و دختران علیه متهمان تحت تعقیب به پلیس آگاهی ارجاع شد.

با تحقیق از 2 شاکی دیگر پرونده، سرنخ‌های لازم در این ارتباط به دست آمد و ماموران با شناسایی محل‌هایی که متهمان بیشترین رفت و آمد را داشتند سرانجام 2 سارق متجاوز را در اطراف منطقه آب‌پخش و شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها اعتراف کردند علاوه بر منطقه آب‌پخش و شبانکاره در منطقه چغارک نیز به بهانه حمل مسافر با سوار کردن خانم‌هایی که به انتظار وسیله نقلیه بودند، آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از سرقت اموالشان تا زمان تاریک شدن هوا درون خودرو نگهداری می‌کرده‌اند.

در پی این اعترافات و شناسایی هر دو متهم از سوی زنان شاکی، در بررسی سوابق این دو متهم 27 و 28 ساله معلوم شد، آنها پیش از این نیز به اتهام آدم‌ربایی و نگهداری سلاح و مهمات دستگیر و سابقه کیفری دارند.

با اعتراف دو متهم پرونده، قاضی شیخ‌الحکمایی دستور قضایی را در این ارتباط صادر کرد و گفت: در بررسی پلیس معلوم شد این دو متهم در فاصله زمانی مختلف 2 فقره سرقت نیز در گچساران انجام داده‌اند که تحقیق در این زمینه آغاز شده است.