پارس ناز پورتال

اصغر فرهادی و نخل طلایی !!!

مجموعه : اخبار سینما
اصغر فرهادی و نخل طلایی !!!

 یلم «گذشته» جدیدترین ساخته «اصغر فرهادی» در نظرسنجی نشریه سینمایی«ورایتی» به عنوان دومین شانس کسب نخل طلای کن امسال شناخته شد.

با اعلام فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره کن، نشریه سینمایی معروف «ورایتی» با راه‌اندازی یک نظرسنجی، شانس‌های کسب نخل طلای کن 2013 را در معرض افکار عمومی قرار داده است.

فیلم «گذشته» ساخته جدید اصغر فرهادی در این نظرسنجی با کسب 71 / 12 درصد آرا به عنوان دومین شانس کسب نخل طلا معرفی شده است.

این در حالیست که فیلم‌های کارگردانان نامداری چون رومن پولانسکی، استیون سودربرگ‌، برادران کوئن و پائولو سوزیتنو در این نظرسنجی پایین‌تر از فیلم فرهادی قرار دارند.

طبق این نظرسنجی که تا کنون بیش از 360 نفر در آن حضور داشته‌اند، فیلم‌ «فقط خدا می‌بخشد» به کارگردانی «نیکلاس وندینگ» با کسب 62 / 27 درصد از آراء به عنوان شانس اول کسب نخل طلای کن معرفی شده است.

پس از فیلم فرهادی‌، فیلم «درون لیون دیوس» ساخته برادران «کوئن» با 22 / 10 درصد آراء سومین شانس کسب نخل طلا است.

در رتبه‌های چهارم تا پنجم این نظرسنجی نیز به ترتیب فیلم‌های «نبراسکا» ساخته الکساندر پاین‌، «مهاجرم ساخته جیمز گری و فیلم «ونوس در پوست خز» به کارگردانی رومن پولانسکی قرار گرفته‌اند.

فیلم «آن سوی کاندلابرا» ساخته استیون سودربرگ با 08 / 6 درصد آرا و همچنین فیلم «زیبایی بزرگ» ساخته «پائولو سورنتینو» با 21 / 2 درصد آرا به ترتیب به عنوان شانس‌های ششم و دهم نخل طلای کن شناخته شده‌اند.