پارس ناز پورتال

به حرف دل شوهران اهمیت دهید

به حرف دل شوهران اهمیت دهید

خیلی از زن‌ها شکایت می‌کنند که همسرانشان تودار هستند، با آنها درد دل نمی کنند، احساساتشان را بروز نمی‌دهند و رازشان را به آنها نمی گویند.

اما در مقابل تمام این شکایت‌ها، فکر کرده‌اید که شما در مقابل آنها چطور رفتار کرده‌اید تا اعتمادشان جلب شود؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات ؛ اگر همسرتان فكر كند كه نشان دادن احساساتش می‌تواند شروع یك جنگ خانگی باشد، قطعا روی آن‌ها سرپوش خواهد گذاشت. مرد‌ها از قضاوت شدن متنفرند و از این‌كه احساساتی كه به زبان می‌آورند بعد‌ها به‌عنوان یك مدرك جرم علیه‌شان استفاده شود می‌ترسند. آنها می‌ترسند که حرف‌های بین شما جایی درز کند و اگر جایی از شما رفتاری مبنی بر عدم رازداری دیده باشند


، به شدت از بروز احساساتشان پیش شما اجتناب می‌کنند. آن‌ها از این که یک جمله شان را بشنوید و در ذهن خود شاخ و برگ دهید و تعبیرهای متفاوتی از آن استخراج کنید وحشت دارند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند ترس‌ها، نگرانی‌ها، رازها و احساساتشان را برای خودشان نگه دارند یا حداکثر برای دوستان شان شرح دهند.به همسرتان حس امنیت دهید.

اجازه دهید خودش زبان باز کند به گفتن احساساتش. وقتی به لاک تنهایی‌اش رفته مرتب نزدیکش نشوید و سعی نکنید مجبورش کنید حرف بزند. مردها برخلاف شما تمایلی به بیرون آمدن از لاک تنهایی شان ندارند. آنها ترجیح می‌دهند در یک زمان مناسب، مکان مناسب و شرایط آرام و با تمرکز برای شما حرف بزنند. بدون این که از جانب شما قضاوت شوند، نصیحتشان کنید، سرزنش کنید یا از عباراتی مثل: «من که گفته بودم…»، «حدس می‌زدم…»، «من می‌دانستم…» و از این دست استفاده کنید.