پارس ناز پورتال

مردی خوش اشتها برای ازدواج..!

مردی خوش اشتها برای ازدواج..!
 
داد محمد مراد عبدالرحمان شهروند اماراتی كه در حادثه‌ای یكی از پاهای خود را از دست داده و تاكنون از 17 همسر صاحب بیش از 90 فرزند شده است، همچنان به دنبال ازدواج‌های دیگری است.
 
به گزارش جام جم، وی یكی از خواسته‌هایش را دستیابی به ركورد بیش از 100 فرزند می‌داند و می‌گوید: در این باره به پدرم قول داده‌ام، در نتیجه برای عمل به قولم در پی انتخاب همسران جدیدی هستم.
 
داد محمد اولین بار سال 1967 ازدوج كرد، اما پس از این ازدواج 16 بار دیگر رخت دامادی پوشید و هر بار از ملیت‌های مختلف همسر اختیار كرد. در این خبر آمده است این مرد كه از ساكنان راس‌الخیمه است، در حال حاضر 4 زن دارد و زنان دیگرش بازنشسته شده‌اند و حقوق ماهانه دارند.
 
فرزند بزرگ داد محمد 36 ساله و كوچك‌ترین آنها 3 ماهه است، ضمن این‌ كه 2 فرزند نیز در راه دارد. به گزارش پایگاه خبری نسیج، داد محمد می‌گوید اولین بار در سال 1967 ازدواج كرد و از همسر اولش 13 فرزند دارد، اما پس از مدتی این همسرش در گذشت، در نتیجه با همسران دیگری ازدواج كرد و همسرانش از ملیت‌های مختلف از جمله مغربی، ایرانی، پاكستانی، هندی و عمانی هستند. تعداد فرزندان و نوه‌های داد محمد در این خبر 142 نفر اعلام شده است.
 
وی می‌گوید: یكی از پسرانم تاكنون 3 همسر انتخاب كرده و دیگری 2 همسر، اما آنان نیز راه مرا ادامه می‌دهند چون در پی ازدواج‌های دیگری هستند.