پارس ناز پورتال

همسران مربیان و پرونده تبانی فوتبال

همسران  مربیان و پرونده تبانی فوتبال

حث تبانی در لیگ دسته اول هر روز ابعاد گسترده تری پیدا می کند این در حالی است که قرار است رای در مورد این پرونده به زودی صادر شود.

مطلع شدیم که یکی از مربیانی که مدام نسبت به ناپاکی در فوتبال معترض بود و در برنامه های مختلف تلویزیونی در مورد تبانی در لیگ دسته اول صحبت می کرد اکنون مورد اتهام است. این آقای مربی که فصل گذشته در لیگ یک مربیگری کرده و زمانی هم در کشورهای اروپایی حضور داشته عجیب ترین روش را برای امتیاز دادن به حریفش انتخاب کرده است.

شنیدیم که همسر مربی رقیب یک شب قبل از بازی میهمان همسر این آقای مربی بوده و از طریق او قرص هایی را به جناب مربی معترض داده تا او به بازیکنان تیمش بدهد. قرص هایی که باعث می شده بازیکنان از دقیقه 25 به بعد در میدان گیج و منگ شوند! گفته می شود برخی از بازیکنان حاضر به خوردن قرص هایی که آقای مربی در روز بازی به آنها داده نشده اند.

به این ترتیب موضوع تبانی در لیگ دسته اول خانوادگی شده و حتی به همسران مربیان لیگ دسته اول هم کشیده شده است البته بعید است کمیته انضباطی فدراسیون بتواند برای همسران مربیان تبانی کننده حکمی صادر کند اما آنچه مسلم است اینکه تبانی در لیگ دسته اول محرز است و باید دید که کدام تیم ها به دسته پایین تر سقوط می کنند.