پارس ناز پورتال

ماسک طبیعی برای روشن شدن پوست

ماسک طبیعی برای روشن شدن پوست

راحل بسیار ساده برای سفید کردن پوست به صورت طبیعی وجود دارد

صورت خود را با ملایمت با صابون بشورید و سپس با یک پارچه پنبه ای نرم روی صورت خود ماساژ دهید تا پوست های مرده صورت از بین برود. این کار به لایه برداری سلول های مرده پوست کمک می کند و اولین گام برای سفید کردن پوست است.

پاک کننده و سفید کننده طبیعی


آب گوجه فرنگی را با مخلوطی از آب لیمو را در یک بطری بریزید و درون یخچال بگذارید. اگر آب گوجه فرنگی آماده نداشتید گوجه فرنگی و آبلیمو را در مخلوط کن بریزید. هر روز صبح از این محلول استفاده کنید، به مدت ۱۵ دقیقه و پس از آن صورت خود را بشورید و بار دیگر با پارچه پنبه صورت خود را ماساژ دهید. اضافی محلول را میتوانید درون شیشه بریزید و برای دفعه بعد استفاده کنید.این سفید کننده و پاک کننده اثری بسیار عمیق بر روی زیبایی پوست شما و سفید شدن آن دارد.

ماسک قبل خواب


قبل از اینکه به رختخواب بروید ماسکی از عسل و آبلیمو را به عنوان مرطوب کننده بر روی پوست قرار دهید.پ قاشق چایخوری عسل را با مقداری آبلیمو مخلوط کنید تا به خوبی یکدست شود و به صورت خمیری شود، به صورت خود بزنید و بعد از۱۵ دقیقه طبق روال قبلی با آب ولرم و پارچه پنبه ای صورت خود بشورید .

لایه برداری عمیق


۱ بار در هفته باید صورت خود را لایه برداری عمیق کنید، ۱ قاشق غذاخوری شکر دانه سفید را به همراه ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را باهم مخلوط کنید، بر روی پوست مالش دهید هفته ای ۱ مرتبه، توجه داشته باشید که حرکات انگشت باید به صورت دایره ای باشد.

آلوورا


راه دیگر برای روشن کردن پوست استفاده از ژل آلوورا است، ۲ بار در روز صبح و شب استفاده کنید به سفید کردن پوست و رطوبت پوست کمک می کند همچنین به عنوان یک خنک کننده پوست اثر شگفت انگیزی در جلوگیری از خارش پوست دارد