پارس ناز پورتال

عمل زیبایی این خانم و تبدیل شدنش به هیولا (عکس)

عمل زیبایی این خانم و تبدیل شدنش به هیولا (عکس)
یک مدل مشهور و زیبای کره ای که اعتیاد عجیبی به اعمال جراحی زیبایی پیدا کرده بود وقتی متوجه شد پزشکان از جراحی های بیشتر روی او سر باز میزنند از بازار آزاد ژل سیلیکون تهیه کرد که این امر سبب شد او برای همیشه از کرده خود پشیمان شود.بعد از تزریق یک شیشه ژل سیلیکون که او از بازار سیاه تهیه کرده بود متوجه شد به جای سیلیکون از روغن خوراکی مخصوص پخت و پز استفاده کرده است این مسئله باعث شد صورت او به شدت قرمز و متورم شود به صورتیکه کاملا شبیه یک هیولا شد.
 
 
تصاویر او از تلویزیون پخش شد و بسیاری از مردم برای هزینه جراحی هایی که او جهت مداوا نیاز دارد ، میلیون ها دلار به او اهدا کردند. پزشکان اعلام کرده اند با چند عمل جراحی امکان دارد صورت او به حالت اولیه بازگردد.به گزارش پارس ناز او تا کنون 10 جراحی ترمیمی را پشت سر گذاشته است و پزشکان موفق شدند 60 گرم سیلیکون تقلبی را از صورت و حدود 200 گرم از گردن  او خارج کنند.
 
 
او نا امیدانه ابراز داشته است که امیدوار است دوباره بتواند چهره سابق خود را داشته باشد.این اتفاق دو سال پیش و هنگامیکه او 28 ساله بود رخ داد و وی اکنون جهت مداوا در ژاپن به سر میبرد. پپزشکان میگویند در حال حاضر نمیتوان او را دوباره تحت مداوا قرار داد و به خاطر جراحی های پی در پی احتمال آسیب رسیدن به بافتهای بدن او وجود دارد.