پارس ناز پورتال

کد سرویسهای رایگان همراه اول ..!

کد سرویسهای رایگان همراه اول ..!

پست صوتی:

این سرویس شبیه منشی تلفنی عمل می نماید با این تفاوت که درتمامی حالات(ذیلا" آمده است)پیام صوتی مخاطب را ذخیره نموده و اپراتوربرای دارنده سرویس پیامی درقالب متن یا صوت ارسال می نماید.

پیام کوتاه:

این سرویس برای ارسال پیامهای کوتاه استفاده می گردد.پس از اطمینان از فعال بودن سرویس,میبایست روی گوشی تلفن همراه وارد منویMESSAGING, SETTINGS, TEXT MESSAGE وسپس SERVICE CENTER گردیده و شماره مرکز پیام(9891100500+ یا 9891100510+)راثبت نمود.هزینه ارسال هر پیام معادل( 134)می باشد و ارسال تصاویر معادل (3) پیام در نظر گرفته می شود.

‎‎‎نمایشگر(CLIP):

این سرویس شما را قادر می سازد تا شماره تماس گیرنده(مخاطب) را روی گوشی خود ملاحظه نمائید.

کلید میانبر جهت فعالسازی: ‎‎‎‎ * # 30 # SEND

عدم نمایشگر(CLIR):

این سرویس شما را قادر می سازد تا در زمان تماس شماره تلفن شما ‎‎روی گوشی (مخاطب)حک نگردد.

کلید میانبر جهت فعالسازی: * # 31 # SEND

‎‎‎‎‎‎انتظار مکالمه(Call Waiting):

این سرویس شما را قادر می سازد تا در زمان مکالمه اگر تماس جدیدی با شما برقرارگردید, با در انتظار گذاشتن نفر اول پس از فشردن کلید برقراری ارتباط (دکمه سبزرنگ) بتوانید با نفر دوم مکالمه نمائید. برای انتقال بین این دو تماس نیز کافیست دکمه(SWAP) را فشار دهید. ‎‎‎‎

کلید میانبر جهت آزمایش: * # 43 # SEND

کلید میانبر جهت فعالسازی: * # 43 # SEND

کلید میانبر جهت غیرفعالسازی: # 43 * 11 # SEND

انتقال مکالمه(CALL DIVERT) :

این سرویس شما را قادر می سازد تا درحالات مختلف شماره تلفن خود را روی خط دیگری منتقل نمائید.دراین حالت هزینه مربوطه معادل هزینه تماس با شماره تلفن دوم خواهد بود.
‎‎‎‎‎‎کلید میانبر جهت ایجاد سرویس انتقال برای تمامی مکالمات:

‎‎‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎ * * 21 * NUMBER * 11 # SEND

‎‎‎‎‎‎کلید میانبر جهت فعالسازی سرویس انتقال برای تمامی مکالمات:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎* 21 * 11 # SEND

‎‎‎‎‎‎کلید میانبر جهت غیر فعالسازی سرویس انتقال برای تمامی مکالمات:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎# 21 * 11 # SEND

کلید میانبر جهت حذف سرویس:

‎‎‎‎‎‎# # ‎‎‎‎‎‎ 21 * 11 # SEND

‎‎‎‎کلید میانبر جهت ایجاد سرویس انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎* * 004 * NUMBER ‎‎‎‎‎‎ # SEND

کلید میانبر جهت فعالسازی انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه:

‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎* 67 # SEND

کلید میانبر جهت غیر فعالسازی انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه:

‎‎‎‎‎‎# 67 # SEND

‎‎‎‎‎‎سرویس محدودیت مکالمه(CALL BARRING):

این سرویس شما را قادر می سازد تا درحالات مختلف (ذیلا" آمده است)محدودیت هائی را روی سیم کارت خود اعمال نمائید.پس از برقراری سرویس بمنظور تنظیمات خاصوارد

Setting->call-> call barring setting

شده و تنظیمات مورد نظر را اعمال نمائید.در هنگام درخواست فعالسازی ,رمز مربوطه را از دفتر خدماتی مربوطه دریافت نمائید، معمولا" ‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎ 1234 ‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎ بوده و قابل تعویض می باشد.

All outgoing

تمامی تماسهای خروجی را مسدود مینماید.

International outgoing

تماسهای خروجی بین الملل را مسدود مینماید.

International outgoing when roaming

تمامی تماسهای خروجی بین الملل را در صورتیکه مشترک خارج ازکشور باشد مسدود مینماید.

All incoming

تمامی تماسهای ورودی را مسدود مینماید.

Incoming when roaming

تمامی تماسهای ورودی را ‎‎‎‎‎‎ در صورتیکه مشترک خارج ازکشورباشد مسدود مینماید.

Incoming except home

در صورتیکه مشترک خارج ازکشور باشد, تمامی تماسهای ورودی بجز تماسهائی که از داخل کشور برقرار می گردد را‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎مسدود مینماید

Deactivate all

کلیه محدودیت ها را لغو مینماید

‎‎سرویس فاکس و دیتا:

سرویس فكس و دیتا در تلفن همراه این امكان را به مشتركین می‌دهد كه در حین حركت و در جایی كه برقراری ارتباط به وسیله تلفن ثابت میسر نمی‌باشد در صورت آنتن‌ دهی بتوان فكس و دیتا را از طریق تلفن همراه ارسال و دریافت نمود. سرعت ارسال و دریافت اطلاعات kb/s ٦/٩می‌باشد كه با بهره‌گیری از فناوری GPRS این سرعت به kb/s ١٧٠ می‌رسد.

با اعلام تقاضای سرویس فكس ودیتا از سوی مشترك، یك شماره برای فكس و یك شماره برای دیتا در مركز سوئیچ تلفن همراه به منظور دریافت فكس و دیتا اختصاص می‌یابد. هزینه آبونمان سرویس فكس و دیتا در هر دوره برای هر كدام ١٠٠٠٠ ریال می‌باشد و میزان شارژ در زمان برقراری ارتباط همانند هزینه مكالمه است.

‎‎نحوه ارتباط گوشی تلفن همراه با فكس و Notebook

١- ارتباط گوشی تلفن همراه با Notebook از طریق كابل رابط با نصب CD مودم٢- ارتباط گوشی تلفن همراه با Notebook از طریق امواج رادیویی Bluetooth در صورت داشتن امكانات فنی در هر دو سیستم٣- ارتباط گوشی تلفن همراه با Notebook از طریق Infrared در صورت وجود امكانات فنی در هر دو سیستم٤- با داشتن امكانات PDA در برخی گوشی‌ها می‌توان رأسا از طریق گوشی تلفنهمراه مانند مدلهای ٩٣٠٠، ٩١١٠، ٩٥٠٠ نوكیا ارتباط فكس و دیتا برقرار نمود.

‎‎‎‎‎‎شماره‌هایتخصیصی به متقاضیان سرویس فكس و دیتا جهت دریافت فكس و دیتا می‌باشد كه باشماره‌گیری مخاطب جهت ارسال فكس و دیتا باید سیستم رایانه در حالت فكس ودیتا (گزینه Hyper Terminal) قرار گیرد.

ضمناً برای ارسال فكس و دیتا نیازی به استفاده از شماره فكس و دیتا نمی‌باشد و این بستر ارتباط با اخذ سرویس فوق مهیا می‌باشد.

درخصوص ارتباط با ISP و داشتن Username &‎‎‎‎‎‎ Password و استفاده ازگزینه‌های Dialup Connection، Fax، HyperTerminal همانند تلفن ثابتمی‌باشد.
‎‎‎‎‎‎‎‎
‎‎‎‎‎‎سرویس شماره گیری ثابت(Fixed Dialling):

‎‎‎‎اینسرویس شما را قادر می سازد تا امکان شماره گیری با سیم کارت خود را صرفا" به تعداد مشخص و معین (این تعداد با توجه به گوشی تلفن همراه بین 15 الی 25 شماره متغیر می باشد)محدود نمائید. برای این منظور وارد منوی Setting,Security Setting,Fixed Dialling ‎‎‎‎‎‎ شده و تنظیمات مربوطه راپس از ورود رمز Pin2 اعمال نمائید(این سرویس برای کلیه مشترکین فعال بودهوهیچ هزینه ای ندارد.(

نکته : از راست به چپ باید کدها را وارد کنید.