پارس ناز پورتال

بیوگرافی کامل حدیث میر امینی

بیوگرافی کامل حدیث میر امینی
 

حدیث میر امینی متولد ۶۷ است و در رشته ی نمایش تحصیل کرده است از این رو باید او را تنها دختری دانست که در این سریال در رشته مرتبط با کارش تحصیل کرده است .

او فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد . رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد. بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. تفریح مورد علاقه ی میر امینی فبلم دیدن و ورزش کردن است . و این بازیگر شنا را یشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد. او به سهیلی زاده و مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند.

 


(حدیث میر امینی سابقه ی حضور در مرد دو هزار چهره را هم داشته)

حدیث میرامینی ـ بازیگر نقش روشنک در سریال «دل‌نوازان» گفت: در سال‌های اخیر موقعیت‌هایی برایم به وجود آمده است که بتوانم نقش‌های کاملا متفاوتی بازی کنم که روشنک یکی از آن هاست.
این بازیگر در پاسخ به این پرسش که چه‌قدر از ابتدای مسیر بازیگری خود دغدغه کلیشه نشدن را دارد،افزود: بسیار تلاش می‌کنم در نقش خاصی کلیشه نشوم، خوشبختانه در سال‌های اخیر موقعیت‌هایی برایم به وجود آمده است که بتوانم نقش‌های کاملا متفاوتی بازی کنم.

 

میرامینی توضیح داد: در مجموعه‌ی «گل‌های گرمسیری» که نمایانگر تفاوت بین نسل‌ها بود،نقش دختری بسیار معمولی به نام «ضحی»را بازی می‌کردم که در یک خانواده بسیار مرفه زندگی می‌کرد؛ از سوی دیگر او دختر یک شهید بود و مسایل خاص خود را داشت. مریم نقشم در سریال «شب می‌گذرد» و دختری متعلق به دهه‌ی ۵۰ بود که در مواجهه با اتفاقات مختلف، واکنش‌های متفاوتی نشان می‌داد، البته نقشم درمجموعه‌ی«گیلعاد»(شایسته) متعلق به همان دهه بود، اما نوع زندگی و مسایل او با مریم متفاوت بود. اکنون هم نقش روشنک «دل‌نوازان» را بازی می‌کنم.
 

میرامینی درباره‌ی پیوستن خود به گروه سازندگان «دل‌نوازان» اظهار کرد: پیش از این با حسین سهیلی‌زاده – کارگردان «دل‌نوازان»- در سریال «گیلعاد» بازی کرده بودم، پس از «شب می‌گذرد» استراحت کردم، پس مدتی قرار بود در کار دیگری بازی کنم. درحال خواندن فیلم‌نامه آن بودم که امیر سلیمانی – دستیار اول کارگردان«دل‌نوازان» – با من تماس گرفت به من گفت سهیلی‌زاده قصد ساخت سریال دیگری دارد و من را برای ایفای یکی از نقش‌ها در نظر گرفته است. بسیار خوشحال شدم و از آن استقبال کردم. پس از صحبت با آقای سهیلی‌زاده بسیار خوشحال‌تر شدم چون قبلا مشابه نقش «روشنک» را بازی نکرده بودم.

بازیگر نقش «روشنک» درباره‌ی برخورد بازیگران پیشکسوت با جوانان این عرصه اظهار کرد: خوشبختانه از نخستین سریالی که بازی کردم، با بازیگران پیشکسوت خوبی مانند آتیلا پسیانی، پرویز حسینی و فرخ نعمتی همکار شدم؛ اکنون نیز با پرویز فلاحی‌پور و فریبا کوثری کار می‌کنم که بازی در کنارآنان برایم افتخاراست.

او اضافه کرد: دست‌کم برای من اتفاق نیفتاده است که پیشکسوتان برخورد مناسبی نداشته باشند و در طول کار تلاش می‌کنم بیشترین استفاده را از تجربه‌های آنان بکنم. در «دل‌نوازان» همه‌ی بازیگران در ایفای بهتر نقش‌ها به همدیگر کمک می‌کنند و من نیز به این مساعدت‌ها نیاز دارم.


او درباره‌ی ضرورت ممارست بازیگران جوان روی بیان و بدن خود گفت: پیش از ورود به عرصه بازیگری همه‌ی این موارد را هم خود و هم سایر همکارانم انجام می‌دهیم، چون ابتدایی‌ترین موضوعاتی است که بازیگر باید به آن توجه کند؛ البته در طول دوران فعالیت خود نیز باید تمرین را ادامه دهیم، چون درواقع ۵۰ درصد بازی بستگی به تکنیک دارد که نیاز به آموزش دارد.
این بازیگر در پایان درباره‌ی رواج به تصویرکردن درخواست ازدواج از سوی دختران، گفت: این مورد یکی از واقعیت‌های‌ جامعه است؛ اگر قرار باشد نقش چنین دخترانی را بازی کنم از این نقش ناراحت نمی‌شوم