پارس ناز پورتال

این کنگ فو کار با دستش آب را جوش می آورد!! (عکس)

این کنگ فو کار با دستش آب را جوش می آورد!! (عکس)
ورزش کنگ فو به غیر از آنچه در فیلم ها دیده میشود دنیای بزرگی دارد که برخی از استادان آن واقعا میتوانند کارهای جالبی به این وسیله انجام دهند که افراد از آن عاجزند. فیلم های کنگ فو کاری یا حرکات رزمی را حتما دیده اید که در ان استادان کارهای جالبی با استفاده از جرکات دست یا پرش های خود میکنند.
 
 
 بسیاری از تماشاگران میپندارند که این کارها تنها در دنیا فیلم قابل انجام است اما استادان بزرگی هستند که می توانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند. به گزارش پارس ناز آقای ژو تینگ زاو استاد بزرگ رشته تای چای و کنگ فو است که این روزها به عنوان جواهر چین شناخته می شود. او در برنامه های فراوانی ظاهر شده است و حرکات مختلفی را به نمایش گذاشته است.

این استاد به اندازه ای در کارش ماهر است که سال ها دانشمندان روی فیزیک بدنی اش تحقیق کرده اند. تحقیقات جدید نشان می دهد که دست او قدرت این را دارد که با چند حرکت گرمایی نزدیک به نقطه جوش تولید کند. این گرما تمام از کف دست او خارج می شود. مردم چین سالهاست برای درمان برخی بیماری های ساده خود که با گرما می تواند حل شود به سراغ او آمده اند تا کمی با حرکات کنگ فو آن ها را درمان کند.

 
 
این استاد بزرگ 79 ساله می گوید در سن 7 سالگی کنگ فو را تحت نظر پدر بزرگش یاد گرفته است، هنگامی که پا در 16 سالگی گذاشت برای اولین بار تحت آموزش عمویش رازهای این رشته را دریافت که خودش گرمای زیاد را از این رازها می داند.