پارس ناز پورتال

صاحب خانه ای که مستاجرش را مقابل سگهای گرسنه قرار داد .!

صاحب خانه ای که مستاجرش را مقابل سگهای گرسنه قرار داد .!
 
جام‌جم : مسوولان یک کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد با ربودن مرد مستاجر او را یک هفته کنار سگ‌های گرسنه نگهداری می‌کردند تا به اعتیادش اعتراف کند.
 
رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که مردی با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران از صاحبخانه‌اش و مسوولان یک کمپ غیرقانونی ترک اعتیاد شکایت کرد. شاکی به دادیار هاشمیان گفت: مدتی در یک خانه اجاره‌ای مستاجر بودم تا این‌که با افزایش کرایه خانه‌ها، صاحبخانه مدام از من می‌خواست خانه را تخلیه کنم یا اجاره را افزایش دهم. وقتی به رفتارهای صاحبخانه اعتراض کردم و گفتم من قرارداد مشخص دارم و تا زمان تعیین شده خانه را تخلیه نخواهم کرد، او تصمیم به انتقام از من گرفت.
 
یک روز پس از مشاجره با صاحبخانه، وقتی در خانه بودم، 3 مرد قوی‌هیکل با ورود به خانه به بهانه این که من اعتیاد دارم و باید به یک کمپ ترک اعتیاد منتقل شوم، مرا با ضرب و شتم ربوده و زمانی به خود آمدم که متوجه شدم در یک کمپ در جاده ساوه قرار دارم.
 
تهدید برای اعتراف شاکی گفت: با حضور در این محل و با وجود آن که هیچ اعتیادی حتی به سیگار هم ندارم، مسوولان کمپ مرا کتک می‌زدند تا اعتراف کنم به شیشه اعتیاد دارم. زمانی که آنها با مقاومت من روبه‌رو شدند، 2 قلاده سگ گرسنه را به محل نگهداری من آورده و تهدید کردند اگر به اعتیاد اعتراف نکنم، مرا طعمه سگ‌ها خواهند کرد. پس از گذشت یک هفته در حالی که هر روز مورد ضرب و شتم و تهدید با سگ‌های گرسنه قرار می‌گرفتم، سرانجام مسوولان کمپ متوجه شدند من اعتیاد ندارم و سپس مرا از این محل بیرون انداختند.
 
در پی این شکایت، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران دستور تحقیق در این زمینه را در پلیس آگاهی صادر کرد و ماموران پس از بررسی شکایت و تایید آن، موضوع را به قاضی هاشمیان گزارش کردند.با ارسال گزارش، دستور بازداشت صاحبخانه مرد شاکی و 2 نفر از مسوولان این کمپ صادر شد. با ارسال دوباره پرونده به پلیس آگاهی، ماموران در اولین اقدام متوجه شدند مرد صاحبخانه پس از ربوده شدن مستاجر توسط اعضای کمپ، بلافاصله اموال باارزش او را سرقت کرده است.
 
با دستگیری متهم و اعتراف وی، متهم با صدور قرار قانونی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت. بنابراین گزارش، ماموران در مرحله بعدی 3 نفر از اعضای این کمپ غیرقانونی را نیز به اتهام آدم‌ربایی دستگیر کردند و با اعتراف آنها مبنی بر این‌که به دستور مسوولان کمپ، مرد مستاجر را ربوده‌اند، یکی از مسوولان کمپ نیز بازداشت و دیگر متهم پرونده با اطلاع از دستگیری همدستانش متواری شد.
 
پلمب محل در تحقیق از متهمان دستگیر شده، ماموران با عزیمت به محل با دستور قضایی، این کمپ غیرقانونی را بازرسی و چند نفر دیگر را که در این محل در شرایط بسیار سختی زندانی شده بودند، نجات دادند. با پلمب این محل غیرقانونی، تحقیق در این زمینه ادامه دارد.