پارس ناز پورتال

شجاعت دو خانم در فراری دادن خرس آدمخوار (عکس)

شجاعت دو خانم در فراری دادن خرس آدمخوار (عکس)
در بیانیه ای که توسط پلیس ایالتی اونتاریو اعلام شد ، دو زن با فراری دادن یک خرس درنده و انتقال مرد مجروح به بیمارستان «لیدی مینتو» منطقه کوچران شجاعت و احساس مسئولیت خود را نشان دادند.
این دو زن موفق شدند خرسی که در حال خوردن یک مرد بود فراری داده و جان وی را از مرگی دهشتناک نجات دهند.بر اساس گزارشها یک مرد 30 ساله با نام  "جو آزوگار" که ساکن شهر تورنتو است برای تعطیلات آخر هفته به کلبه ییلاقی اش در منطقه جنگلی کوچران در شمال ایالت اونتاریو کانداد رفته بود.
 
 
وی روی پله های کلبه کوچک خود در حال صرف ناهار بود که ناگهان یک خرس سیاه غول پیکر از جنگل خارج و به سوی او حمله ور شد. سگ گله آلمانی جو تلاش کرد از صاحبش دفاع کند اما در نبرد با خرس سیاه کشته شد. جو به داخل کلبه اش فرارکرد اما خرس با در هم شکستن پنجره داخل شد. به گزارش پارس ناز مرد جوان به بیرون گریخت و در نهایت خرس او را به زمین انداخت و شروع به خوردن او کرد.دو زن ساکن شهر کوچک تیمینز که با اتومبیل از جاده جنگلی عبور می کردند صحنه حمله خرس به جو را دیدند . آنها با اتومبیل به سوی خرس رفته و بی وقفه بوق زدند.
 
خرس از صدای ناگهانی بوق اتومبیل وحشت کرده و مرد نیمه جان را رها کرد و به سوی جنگل گریخت ، سپس این دو زن شجاع پیکر خونین جو را داخل اتومبیل گذاشته و او را به بیمارستان رساندند."جو آزوگار" که در بیمارستان بستری است، گفت: می توانستم فشار دندان های خرس را روی جمجمه ام احساس کنم . حیوان قسمتی از استخوان جمجمه ام را خرد کرد. نمی دانم این دو زن که فرشته نجات من بودند از کجا آمدند.
 
 
من زندگی ام را به آنها مدیون هستم و تمام عمر شجاعت آنها را فراموش نمی کنم. مطمئن بودم که خواهم مرد . خرس در حال تکه تکه کردن گوشت من بود و بدنم را به سوی جنگل می کشید.ماموران پلیس و وزارت منابع طبیعی ایالت اونتاریو هنوز در جستجوی خرس آدم خوار هستند."جو آزوگا"ر که بیش از ۱۲ قسمت از بدنش جراحت شدید برداشته هم اکنون در بیمارستان بستری است اما جانش در خطر نیست.