پارس ناز پورتال

اگر مژه های زیبا دوست دارید

اگر مژه های زیبا دوست دارید

مژه در تمام طول عمر رشد می‌كند و همیشه طول آن به اندازه همیشگی می‌رسد نه بلندتر و نه كوتاه‌تر ولی اگر بخواهیم می‌توانیم با استفاده از محصولات دارویی و بهداشتی ویژه، مژه را بلندتر كنیم. وقتی یك دانه مژه می‌افتد هفته‌ها یا حتی‌ ماه‌‌ها ممكن است طول می‌كشد تا مژه دیگری رشد كند و جای آن را بگیرد.

 

اما محصولاتی تولید شده‌اند كه می‌توانند رشد مژه‌ها را تسریع كنند؛ این محصولات آرایشی محتوی موادی همچون پروتئین، پروستاگلاندین و اسید آمینه هستند كه باعث می‌شوند فولیكول مژه به مدت زمان طولانی‌ و به شكل ضخیم‌تر رشد كند. بدین ترتیب استفاده از این محصولات روش عالی برای بلند و پرپشت شدن مژه‌هاست. تمایل به داشتن مژه‌های بلند و پرپشت فقط به منظور زیبایی و جذابیت بیشتر نیست بلكه دلایل دیگری نیز برای آن وجود دارد كه اعتماد به نفس مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل آن است. مطالعات نشان داده است كه اغلب مردم با داشتن


مژه‌های زیبا احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌كنند. زیرا نسبت به خودشان احساس بهتر دارند. به همین دلیل است كه افراد زیادی به مژه‌های مصنوعی یا كاشت مژه روی می‌آورند. احتمالا شما هم پیش از این یك بار مژه مصنوعی را امتحان كرده‌اید و شاید همیشه از آن استفاده می‌كنید. كاشت مژه و بلندتركردن مژه‌های طبیعی روش‌های دشواری هستند كه تعداد كمی از افراد به آن روی می‌آورند ولی اغلب نتیجه رضایت‌بخشی دارند. احتمالا شما هم با مشاهده تصویر نزدیك از سوپراستارهای جهانی متوجه شده‌اید كه تقریبا همه آنها از این نوع مژه‌ها استفاده می‌كنند، زیرا طول مژه آنها معمولا طبیعی نیست.

 

این افراد همیشه هزینه زیادی را صرف زیبایی مژه‌های‌شان می‌كنند، زیرا به خوبی واقف هستند كه این جزء از بدن چه تاثیری بر زیبایی عمومی آنها خواهد داشت. اگر شما هم می‌خواهید از مژه مصنوعی استفاده كنید بهتر است قبل از خرید، به آرایشگری كاردان مراجعه كنید و نحوه صحیح استفاده از آن را فرا بگیرید. به هنگام انتخاب مژه مصنوعی پیشنهاد می‌كنیم به سراغ مژه‌های غیرطبیعی مثل مژه‌هایی كه بیش از حد بلند هستند یا نگین‌كاری شده‌اند نروید تا زیبایی طبیعی‌تری داشته باشید اما اگر من به جای شما باشم بیشتر از آن كه به فكر مژه


مصنوعی باشم به سراغ تقویت مژه‌های طبیعی خود می‌روم. نكته مهم این‌جاست، اگر برای نخستین به سراغ این محصولات می‌روید دقت كنید كه به آنها حساسیت نداشته باشید. به هنگام خرید، فهرست مواد تشكیل‌دهنده آن را روی برچسب مطالعه كنید و اگر به یكی از آنها حساسیت دارید از خرید آن محصول صرف‌نظر كنید، زیرا ممكن است واكنش‌های شدیدی روی مژه‌ها و چشم‌های‌تان داشته باشد.