پارس ناز پورتال

این خانم همه 15 فرزندانش را یک اسم نامگذاری کرده است

این خانم همه 15 فرزندانش را یک اسم نامگذاری کرده است
یک زن برزیلی به افتخار شوهرش همه فرزندانش را اعم از نه دختر و شش پسر به نام او یعنی "والتر" نامگذاری کرده است.اگرچه آنها افتخار می کنند که نام پدرشان را با خود یدک می کشند ولی از آنجا که این نام پسرانه است، دخترانش اظهار دارند که با این نام زندگی برایشان سخت تر شده است.به گزارش پارس ناز خانم اروتیدس براندائو زمانی که اولین فرزندش را باردار شد با شوهرش عهد بست که صرف نظر از جنسیت نوزاد نام او را والتر بگذارد. از همین رو بود که نوزاد دختر آنها نام عجیب و منحصر به فرد والترلوسیا را از آن خود کرد!
 

مادر خانواده از دادن این افتخار به مرد زندگی اش بسیار خوشنود شد ولی او که در آن زمان انتظار 15 فرزند را نداشت، شوهرش از او خواست برای بقیه فرزندان نیز، همین انتخاب را انجام دهد.او اظهار داشت که برای ساده تر شدن زندگی با این نام، به خصوص برای دخترها، آنها تصمیم گرفتند که نام والتر را با نام های دخترانه متداول نظیر ماریا ترکیب کنند.

بنابراین نام های نه دختر آنها والترلوسیا ماریا، والترلیویا ماریا، والترلنیا ماریا، والترلونیا ماریا، والترلاسیا ماریا، والترلوزیا ماریا امیلیا، والترلوآنا ماریا، والترآنجلینا ماریا و والترسیلویا ماریا است!یک از پسران آنها در شش ماهگی و پدر خانواده، والتر براندائو در سال 2003 و در سن 81 سالگی فوت کردند. یکی از پسرانش والتر لیسینیو آرزوی او را جامه عمل پوشانده و نام دو فرزند پسر خود را والتر گذاشت.

 

با وجود آنکه آنها پدر خود را بسیار دوست داشتند ولی خواهران براندائو می گویند در طول زندگی زندگی خود بابت این اسم بسیار مورد تمسخر دوستان و همکاران قرار می گرفتند و بابت آن مدام در حال دعوا بودند ، ولی از سوی دیگر به پدرشان چیزی نمی گفتند تا مبادا او را ناراحت کنند.
 
 منبع:پرشین وی