پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی و یک شوک سرطانی دیگر! (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی و یک شوک سرطانی دیگر! (عکس)
پارس ناز،خاله آنجلینا جولی بر اثر ابتلا به سرطان سینه در سن 61 سالگی درگذشت. او حامل همان ژن معیوبی بوده است که پزشکان در آنجلینا جولی تشخیص دادند. ستاره پرآوازه آمریکایی اخیرا فاش ساخت که سینه های خود را برداشته است.



دو هفته پیش آنجلینا جولی با علنی کردن عمل جراحی ماستکتومی خود (برداشتن پستان) خبرساز شد. او فاش ساخت که حامل ژنی معیوب است و به تشخیص پزشکان احتمال ابتلا به سرطان سینه در وی 87 درصد و احتمال ابتلا به سرطان تخمدان 50 درصد بوده است.آنجلینا جولی در یادداشتی به عنوان نویسنده مهمان برای روزنامه "نیویورک تایمز" فاش کرد که برای کمتر کردن ریسک ابتلا به سرطان سینه، به این عمل جراحی دست زده است.

آنجلینا جولی و یک شوک سرطانی دیگر! (عکس)

آنجلینا جولی مادرش را در سال ۲۰۰۷ از دست داد 

ستاره نامی هالیوود در یادداشت خود به سابقه ابتلا به سرطان تخمدان در مادرش و مبارزه‌ی ده ساله‌ی او اشاره کرده بود که در نهایت در سال ۲۰۰۷ به مرگ او در سن ۵۶ سالگی ختم شد. روز یکشنبه (۲۶ مه/۵ خرداد) دبی مارتین، خاله آنجلینا جولی نیز در سن ۶۱ سالگی به علت ابتلا به سرطان سینه در کالیفرنیا درگذشت.

آنجلینا جولی و یک شوک سرطانی دیگر! (عکس)

دبی مارتین، خاله آنجلینا جولی

در این زن در سال ۲۰۰۴ سرطان سینه تشخیص داده شده بود.ران مارتین، شوهر خاله آنجلینا جولی به مجله "ای آنلاین" گفته است: «آنجلینا تمام هفته با ما در تماس بود و برادرش جیمی هم تمام این مدت را پیش ما سپری کرد.به گفته آقای مارتین‌همسر او نیز دارای ژن معیوب BRCA1 بوده اما تنها زمانی از این موضوع آگاه شده که پزشکان ابتلا به سرطان را در وی تشخیص داده بودند. او اضافه کرده است: «اگر زودتر این موضوع را می‌فهمیدیم، طبیعی است که ما هم همان کاری را انجام می‌دادیم که آنجلینا کرد.»
 
ران مارتین در گفتگو با "ای آنلاین" به حمایت‌های آنجلینا جولی و خانواده‌اش در این دوران اشاره کرده و افزوده است: «دبی و من از تصمیم آنجلینا برای رفتن به زیر تیغ جراحی و تمام تلاش‌های او برای حفظ خانواده‌اش در مقابل سختی‌هایی که ما کشیدیم، احساس افتخار کردیم.»آنجلینا جولی و نامزدش برد پیت دارای ۶ فرزند هستند که سه تای آنها را به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند.به گزارش دویچه وله، خانم جولی در یادداشت خود توضیح داده بود: «می‌توانم به فرزندانم بگویم که نیازی نیست که بابت از دست دادن من به علت سرطان سینه نگران باشند.