پارس ناز پورتال

با خلق و خوی خوب غذا بپزید و غذا بخورید

با خلق و خوی خوب غذا بپزید و غذا بخورید
 

افرادی که مفید غذا می‌خورند، در بین شادترین افراد کره زمین جای می‌گیرند. با خلق و خوی مفید غذا بپزید و غذا بخورید. هنگامی که در حال خوردن خوراکی هستید، مواد موجود در مواد خوراکی جذب جریان خون شما میشوند. اگر این وعده ي خوراکی سالم باشد، بدن شما از تمام مواد مغذی موجود در آن بهره میبرد. انچه که میخورید بر خلق و خو و انرژی جسمی و روانی تان تاثیر می‌گذارد.

تعداد زیادی از ما آن قدر در این زندگی سریع غرق شده ایم، که شاد زندگی کردن را فراموش کرده ایم؛ آن قدر اضطراب داریم که آرام بودن را فراموش کرده ایم؛ آن قدر نگرانیم که از سالم بودن دور شده ایم؛ از شاد بودن ناراحت میشویم؛ از دوست داشتن دیگران می ترسیم؛ و همدردی را مثبت نمی‌دانیم. آیا بخشی از وجود خود را به گسترش شادی در این زمین اختصاص میدهید؟ ما واقعا به آن احتیاج داریم. تنها زمانی که از بودن در این لحظه لذت ببرید، می فهمید چرا آن را زمان حال میدانند و می نامند. از امروز، از زمان حال، لذت ببرید؛ زمان حال به شما میگوید، شاد باشید و بخندید.

مطالعه اي که به تازگی در بریتانیا انجام شده هست، نشان داده که اختصاص زمانی برای گذراندن با خانواده، انسان را شاد و شاد می سازد؛ بعنوان مثال، پختن و خوردن یک غذای خانگی با همدیگر. کمی آرام زندگی کنید، با خانواده و دوستان بنشیند و با شادی غذا بخورید. خانواده هاي محکم و شبکه هاي مجازی، موجب افزایش شادی در انسان ها می‌شود.

افرادی که مفید غذا می‌خورند، در بین شادترین افراد کره زمین جای میگیرند. با خلق و خوی مفید غذا بپزید و غذا بخورید. هنگامی که در حال خوردن خوراکی هستید، مواد موجود در مواد خوراکی جذب جریان خون شما میشوند. اگر این وعده ي خوراکی سالم باشد، بدن شما از تمام مواد مغذی موجود در آن بهره میبرد. انچه که می‌خورید بر خلق و خو و انرژی جسمی و روانی تان تاثیر می‌گذارد. حال میخواهم به چند تا از این غذا هاي بی نظیر اشاره کنم؛ اگر در فهرست خوراکی تان آن ها را نمی‌بینید، از غمگین بودن خود تعجب نکنید!!!

 

ماهی: همۀ ي انواع ماهی ها، حاوی سطوح بالایی از اسیدهای چرب امگا-3 میباشند. امگا-3، سطوح سروتونین را افزایش داده و سبب می‌شود تا شما احساس بی نظیر اي داشته باشید. سطوح بالای سروتونین، خلق و خو را بهبود داده و به مفید خوابیدن شما کمک میکند؛ اما سطوح پایین آن، باعث احساس افسردگی می‌شود. پختن و کباب کردن ماهی کار بسیار آسانی هست.

 

سیر:حتما کمی سیر تازه یا سرخ کرده را به وعده هاي خوراکی خود اضافه کنید. سیر انرژی شما را افزایش داده و در برابر انواع مریضی ها مقاوم می سازد.

 

زنجبیل: مصرف ریشه ي زنجبیل از ابتلاء شما به انواع سرماخوردگی، آنفولانزا و سرفه هاي آزاردهنده، جلوگیري می‌کند. پس مصرف آن را فراموش نکنید.

 

جو دو سر: باید آرام پخته شود. با مصرف این ماده ي خوراکی، قدرت تحمل شما چندان شده و در صبح احساس نشاط خواهید کرد. جو دو سر، متابولیسم بدن شما را به طرز بی نظیر اي افزایش میدهد. افزایش متابولیسم یعنی خداحافظ افسردگی. این ماده ي خوراکی، حاوی ویتامین B و مواد معدنی مهمی چون آهن و روی هست. این مواد معدنی به سالم ماندن سیستم عصبی بسیار کمک میکند.

 

انواع توت:توت ها حاوی میزان بالایی آنتی اکسیدان میباشند. انها نه تنها شادی را نصیب شکم شما خواهند کرد، بلکه ذهن و مغز و روح شما را نیز شاد خواهند کرد. باور کنید!

 

آب: ماده اي حیاتی برای مغز شماست، زیرا این مغز هست که خلق و خو را تنظیم میکند. تا جایی که کی توانید از نوشیدنی هاي شیرین دوری کنید و به جای آن آب خود را با چند قطره آب لیمو ترش بنوشید. تاثیرش را پس از نوشیدن درک خواهید کرد!

گردو: در بین مغزها، غنی ترین منبع امگا-3 در گردو هست، که برای سلامت روح و جسم بسیار ضروری می باشد. گردو، همین طور، منبعی غنی از روی هست که برای سلامتی عاطفی و ذهنی حیاتی می باشد. مطمئن باشید که با مصرف گردو همۀ وقت} لبخند را بر لبان خود خواهید دید!