پارس ناز پورتال

بیوگرافی کامل ناتالی امبرولیا

بیوگرافی کامل ناتالی امبرولیا

محل تولد: سیدنی ،استرالیا تاریخ تولد: 4 فیبریه 1975 ناتالی مانند شهابی زودگذر درخشان توانست با سرعتی غیر باور کردنی در صنعت موسیقی به آنچنان شهرتی برسد که همگان را به تعجب وادار کند. به هر حال جای تعجب نداشت زمانهای پیش تر کسی او را نمی شناخت. ناتالی در 4 فیبریه 1975 در دهکده ای کوچک در حوالی شهر سیدنی استرالیا به دنیا آمد.

با وجود اینکه سنی از او نگذشته بود تصمیم می گیرد به کلاسهای ضرب و بالت (نوعی رقص ورزشی و هنری ) برود و با این عمل خود ثابت کرد که با این سن و سال از پشت کار قوی برخوردار است.


او به خودش اطمینان داشت و احساسی که همیشه در وجودش بود که هر چی که در ذهنش بود را عملی می کرد. درمصاحبه ای که یکی از مجلات با او انجام داده بود این گونه خودش را تعریف کرد : "من آدمی هستم با انظباط ، با ثبات و استوار . من خیلی خوب نیستم ولی آنقدر مصمم هستم که فقط الواری را در گاراج خونه ام بگذارن ساعتها تمرین می کنم و یا که زمانی در رختخواب دراز کشیده ام ورزش قوزک پا رو انجام می دهم " ناتالی ابتدا می خواست هنرپیشه بشود و در چندین فیلم تجاری ایفای نقش کرد اما بعد به سوی موسیقی روی آورد .


والدین ناتالی ابتدا با اینکه او هنرپیشه بشود مخالفت می کردند و برای همین او را از این انجام این کار منع می کردند اما ناتالی دست بردار نبود و سر سختانه برای رسیدن به رویایش تلاش می کرد و بر سر تصمیم خود برای هنرپیشه شدن قاطعانه ایستاده بود . او برای پیشرفت در کارش در چند فیلم تجاری ایفای نقش کرد و بعد در کلاسهای بازیگری ثبت نام کرد. او خیلی زود مدرسه بازیگری را به اتمام رساند وقتی والدینش که این پشت کار را دیدند تصمیم به حمایت از او گرفتند بعد از این او در اپرای معروف استرالیا به کار گرفته شد


چنان در کار خود پیشرفت کرد که بارها تهیه کنندگان در ملاقاتهای رسمی برای عضویت دائمی در گروه از او دعوت به عمل آوردند . ولی او از این کار خسته شده بود و برای همین به تنهایی به لندن رفت و به مدت دو سال در آنجا با گمنامی زندگی کرد. ولی چیزی که او را شیفته لندن کرده بود کلوبهای لندن بود که از عضویت دایمی در اپرای سیدنی صرف نظر کرده بود .او کار بازیگری کوچکی در لندن داشت.او در این سالها متکی به خود بوده و هیچ وابستگی به خانواده و دیگر افراد نداشته.

اولین آهنگ وی با نام Torn از رادیو پخش شد و اولین آلبوم او در سال 1988 وارد بازار شد . و امروزه او یکی از پرکارترین خوانندگان پاپ است که جایزه های زیادی را از آن خود کرده است. او در کنار روان آتکینسون (مستر بین) در فیلم جانی انگلیسی ظاهر شد .