پارس ناز پورتال

خواستگاری از نوع اینترنتی و شرطی بسیار عجیب.!

خواستگاری از نوع اینترنتی و شرطی بسیار عجیب.!
 
خواستگار شیاد که پس از فریب و آزار و اذیت دختر دانشجو از او فیلم سیاه تهیه کرده بود برای ازدواج شرط عجیبی تعیین کرد…

پرونده این جنایت از چندی قبل به دنبال طرح شکایت دختری به نام مهناز در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۱۰ تهران قرار گرفت. وی گفت: حدود سه سال قبل سرگرم جست‌وجو در اینترنت بودم که به طور اتفاقی و از طریق «چت» با پسری آشنا شدم که خود را آرش معرفی می‌کرد.

 
از آن به بعد هر شب وارد اینترنت شده و با آرش «چت» می‌کردم. مدتی بعد نیز در حالی که هر دو به هم علاقه‌مند شده بودیم قرار ملاقاتی گذاشتیم. چندی پس از آشنایی، آرش که دانشجو بود از من خواستگاری کرد.
 
اما وقتی موضوع را با پدر و مادرم در میان گذاشتم آنها با بررسی‌های لازم به شدت با ازدواج‌مان مخالفت کردند. اما آرش اصرار داشت با هم ازدواج کنیم. سرانجام یک روزمرا به بهانه آشنایی با مادر و خانواده‌اش به خانه‌اش برد.
 
پس از ورود، او یک لیوان آبمیوه به من داد اما افسوس که دقایقی بعد بیهوش شدم و…مدتی از این ماجرا گذشته بود تا اینکه یک روز آرش با ارسال پیامک تهدیدآمیزی از من خواست با او ازدواج کنم در غیر این صورت فیلم سیاه را از طریق اینترنت پخش خواهد کرد.
 
من که آبروی خود و خانواده‌ام را در خطر می‌دیدم با اصرار از پدرم خواستم با ازدواج ما موافقت کند که او هم پذیرفت. اما آرش که مخفی شده بود با اطلاع از موافقت پدرم پیامک دیگری فرستاد که شرایط عجیبی برای ازدواج تعیین کرده بود.
 
او از من خواست بدون مهریه و پس از تهیه یک واحد آپارتمان و یک دستگاه خودروی سواری گرانقیمت از پدرم بخواهم ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان نیز به ما بپردازد. به دنبال اعلام شکایت دختر دانشجو بازپرس پرونده دستور بازداشت شرور فراری را صادر کرد.