پارس ناز پورتال

خبری از مرد آهنی 4

مجموعه : اخبار سینما
خبری از مرد آهنی 4


شرکت فیلم‌سازی مارول، پیش تولید چهارمین قسمت مجموعه فیلم ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «مرد آهنی/ آیرن من» را آغاز کرد. این فیلم با همکاری کمپانی والت دیزنی تهیه می‌شود.

در حالی که اهل فن این پرسش را مطرح می‌کردند که فیلم بعدی این شرکت کدام فیلم است، مسئولان آن خبر از ساخت «مردآهنی 4» داده‌اند.
سومین قسمت این مجموعه فیلم،حدود یک ماه است که به روی پرده سینماهای جهان رفته است و با فروش بالایی در جدول گیشه نمایش روبرو شده است.



در عین حال، قسمت دوم «تور» این شرکت فیلم‌سازی در ایام تعطیلات شکرگذاری به نمایش عمومی در می‌آید و «نگهبانان کهکشان» آن هم در مراحل پایانی تولید قرار دارد.
پس از آن که فیلم‌نامه قسمت دوم «آونجرز/ انتقام‌گیران» هم کامل شد، پرسش رسانه‌ای گروهی این بود که فیلم بعدی شرکت فیلم سازی مارول چه خواهد بود.
با آنکه مسئولان این شرکت فیلم‌سازی خبر پیش تولید «مرد آهنی 4 » را اعلام کرده‌اند، ولی هنوز هیچ اطلاعی از کم و کیف کار در دست نیست.


رسانه‌های گروهی نمی‌دانند فیلم‌نامه آن در چه مرحله‌ای است و مهمتر از آن، کدام بازیگر در نقش تونی استارک/ مرد آهنی ابرقهرمان قصه آن بازی خواهد کرد.

رابرت داونی جونیور بازیگر این نقش هم زمان با اکران عمومی سومین قسمت آن، اعلام کرد دیگر با این مجموعه فیلم همکاری نخواهد کرد و فقط در دو قسمت دوم و سوم «آونجرز» در نقش مرد آهنی بازی خواهد داشت.
کمپانی والت دیزنی و شرکت فیلم‌سازی مارول، هم اکنون به دنبال بازیگری 30 تا 37 ساله هستند تا ایفای نقش مرد آهنی را در قسمت چهارم آن، به دست وی بسپارند.


شایعات حکایت از آن می کند که لیوناردو دی کاپریو بازیگر مورد نظر تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم «مردآهنی» است و این سئوال مطرح است که آیا وی بازی در این نقش را قبول می‌کند یا خیر.
فروش بین‌المللی «مرد آهنی 3» هم اکنون به 775 میلیون دلار رسیده است. این فیلم در آمریکای شمالی هم 373 میلیون دلار فروش کرده است.

به این ترتیب فروش جهانی فیلم (آمریکا و بقیه کشورهای جهان) بالای یک میلیارد دلار رسیده است. با این رقم فروش، «مرد آهنی3» پس از «آونجرز» پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانانه و کمیک استریپی شرکت فیلم‌سازی مارول به حساب می‌آید.