پارس ناز پورتال

پرز میگوید رونالدو را گرانترین بازیكن جهان خواهیم كرد

پرز میگوید رونالدو را گرانترین بازیكن جهان خواهیم كرد
به گزارش دیلی میل، ‘ فلورنتینو پرز’ رییس باشگاه رئال مادرید گفت :می خواهم كریستیانو رونالدو همچنان گرانترین بازیكن در دنیا باشد. ما همه كاری می كنیم تا او در اینجا شاد و راضی باشد.ستاره سابق منچستریونایتد این روزها شایعه بازگشتش به اولدترافورد در این فصل تابستان در محافل ورزشی مطرح است . گفته می شود باشگاه ثروتمند پاری سن ژرمن فرانسه نیز خواهان بكارگیری این بازیكن است ولی عزم پرز برای نگهداشتن او در مادرید جزم است.
 

رونالدو در سال ۲۰۰۹ كه در ازای ۸۰ میلیون پوند به رئال مادرید پیوست عنوان گران ترین بازیكن جهان را گرفت. او در این مدت در ۱۳۵ بازی برای مادریدی ها ركورد شگفت انگیز ۱۴۶ گل را ثبت كرده است.رییس باشگاه رئال مادرید اكنون كه جدایی ‘ آقای خاص’ از این تیم قطعی شده درواكنش به شایعاتی مبنی بر این كه بازیكنان از سرمربی خود نزد او شكایت می كردند؛ گفت آنها غیر خوبی حرفی درباره مورینیو نمی زدند.

وی گفت: بازیكنان فقط حرفهای خوب درباره مورینیو می زدند. آنها به من گفتند كه او بهترین بوده است.

پرز افزود: نمی دانیم سرمربی جدید چگونه خواهد بود ولی در طول هفته آینده دراین باره صحبت خواهیم كرد. البته از زین الدین زیدان خواستم كه هدایت این پروژه را در دست بگیرد.

یكی از وظایفی كه به عهده زیدان گذاشته شده، جلب رضایت تاتنهام و گرث بیل برای پیوستن این ستاره ولزی به تیم مادرید در ازای ۶۵ میلیون پوند است.این باشگاه اسپانیایی مایل است كه از ستاره ولزی تیم تاتنهام در فصل آینده در كنار رونالدو استفاده كند./قدس آنلاین