پارس ناز پورتال

جدید ترین گوشی هوشمند به بازار رسید

جدید ترین گوشی هوشمند به بازار رسید

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات مختلف، شرکت کره‌ای سامسونگ سرانجام از مدل کوچک شده بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به Galaxy S4 رونمایی کرد و مشخصات آن را توضیح داد.

به گزارش فارس به نقل از سلولار نیوز، این محصول جدید که با نام mini شناخته می‌شود،نمایشگر لمسی 4.3 اینچی را در خود جا داده است که البته مدل بزرگتر آن شامل نمایشگر لمسی 5 اینچی می شود،البته باید توجه داشت نمایشگر این گوشی جدید که با نام mini یا کوچک شناخته می‌شود، از گوشی هوشمند آیفون اپل با نمایشگر 4 اینچی بزرگتر است.

شرکت سامسونگ برای این گوشی هوشمند کوچک شده پردازنده دوهسته‌ای با توان 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر در نظر گرفته و دوربین 8 مگاپیکسلی را روی آن نصب کرده است.

جی‌کی شین(JK Shin) مدیر مرکز IT و ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ در این خصوص گفت: از اینکه گوشی هوشمند Galaxy S4 ما با این استقبال وسیع در بازار جهانی مواجه شده است، بسیار خرسندیم و به کمک آن سعی کرده‌ایم امکان زندگی راحت تر، سریع‌تر و پیشرفته تر را برای کاربران فراهم کنیم. ما هم‌اکنون با عرضه Galaxy S4 mini گزینه بیشتری پیش‌روی کاربران قرار داده‌ایم. این گوشی هوشمند ظاهری شبیه به Galaxy S4 دارد که به صورت کوچکتر و کاربردی‌تری ساخته شده است.

گفته می شود گوشی هوشمند Galaxy S4 mini با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE، 3G HSPA+ یا 3G Dual SIM وارد بازار جهانی شود.

البته شرکت سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که از چه تاریخی این محصول را وارد بازار جهانی می‌کند و هنوز خبری در مورد قیمت نهایی این گوشی هوشمند منتشر نشده است.