پارس ناز پورتال

ترفند جدید استفاده از تاتو برای رمز عبور

ترفند جدید استفاده از تاتو برای رمز عبور

شرکت موتورولا به عنوان سازنده تجهیزات الکترونیکی اعلام کرد که به دنبال گزینه‌های جدیدی به جای استفاده از کلمات عبور سنتی هستند تا رمز ورود به تلفن‌های همراه یا سایت‌های آنلاین با استفاده از تاتو و قرص الکترونیکی امن‌تر شوند.

شرکت‌های الکترونیکی این روزها تاتوهای الکترونیکی و قرص‌های اعتباری و تأیید صلاحیت را به جای کلمات عبور سنتی معرفی می‌کنند، شرکت موتورولا این گزینه‌ها را فصل جدیدی در استفاده از کلمات عبور می‌داند که امنیت بیشتری برای کاربر فراهم می‌کند.

به گزارش پارس ناز، این تاتوی الکترونیکی مورد بحث یک مدار دارای انعطاف است که به پوست کاربر با استفاده از یک مهر پلاستیکی متصل می‌شود.

شرکت مهندسی MC10 این تاتو را در اصل با عنوان مهر زیستی طراحی کرده بود تا به گروه‌های پزشکی کمک کند سلامت بیمار خود را از راه دور بدون نیاز به دستگاه‌های بزرگ گرانقیمت بررسی کنند.

اکنون شرکت موتورولا مدعی شده است که این مدارها که دارای آنتن‌ها و حسگرهای داخلی هستند را می‌توان برای استفاده از تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به کار گرفت.

این دستگاه‌ها می‌توانند برای تأیید هویت مالک به کار رفته و آن‌ها را به طور اتوماتیک به حساب‌های کاربریشان وصل کند. این امر می‌تواند از سرقت‌های اینترنتی و دسترسی سایرین به تلفن‌های همراه و اپلیکیشن‌های شخصی روی دستگاه جلوگیری کند.


منبع: همشهری آنلاین