پارس ناز پورتال

آسیب های جسمی در دوران عقد

آسیب های جسمی در دوران عقد

ضررهای جسمی دوران عقد چون دو جوان هستند از احساسات جنسی بالایی برخوردارند و نمی شود كه خود را كنترل كنند. لذا تحریك جنسی صورت میگیرد ولی ارضای جنسی كامل صورت نگرفته است. به همین خاطر عوارضی را در

 

جسم هر دو وارد میكند و گاهی بخاطر رسیدن به اوج شهوت جنسی مجبور می شود از راههای غیر عقلی و غیر عرفی و غیر طبیعی خود را ارضاء كند. این هم نوعی آفت برای عضلات جنسی مرد دارد هم برای زن كه گاهی در شرایطی منجر به عقیمی زن و یا منجر به یك سری بیماریهای سخت می شود.

برای مطالعه بیشتر به كتابهای پزشكی در ارتباط با اعمال نامشروع و یا نامعقول و غیر طبیعی می توان مراجعه كرد.

 

 

تذكر یك نكته

 

اما یك مطلب را باید متذكر شد كه متأسفانه اكنون جامعه به سمتی رفته كه اولاً: نمی شود زود ازدواج كرد. ثانیاً: نمی تواد بدون شغل به كسی زن داد. ثالثاً: بدون امكانات و بدون سروسامان دادن اقتصادی به كسی جواب نمی دهند و از این مسائل گریبان گیر جوانان است. و این شرایط حاصل سنتها، شرایط جامعه و … می باشد. به هر دلیلی جوان مجبور است كه این دست انداز ها را متأسفانه طی كند و زندگی خود را و حتی خود را در خیلی از این منجالبها رها كند. این موضوع از باب قانون اَهم و مهم اشكالی ندارد ولی دلیل نمی شود مثل اینكه چون آب نیست نوشابه برای بدن از آب بهتر است! ما استاندارد صد در صد خوشبختی را با نود در صد عوض نمی كنیم. در عقد گذاردن ناچاری است نه ضرورت. كسی كه می خواهد زن بگیرد و ازدواج كند و زندگی تشكیل دهد چه ضرورتی دارد زندگی خود را جدا نگه دارد در واقع نه زندگی است و نه زن داری و نه همسر داری. ولی اسماً هر دو است. این یعنی ضدّ و نقیض- اگر ضدّ و نقیض نباشد اشكالی ندارد.

منبع:کتاب کدامین انتخاب – ابوالقاسم عوامی