پارس ناز پورتال

سوء‌ظن به زن جوان باعث قتل وی شد

سوء‌ظن به زن جوان باعث قتل وی شد
سوء‌ظن به زن جوان باعث شد وی در توطئه‌ای خانوادگی به قتل برسد و جنازه‌اش توسط قاتلان به آتش کشیده شود.به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی استان فارس چند روز قبل وقتی از کشف جنازه زن جوانی در منطقه‌ای بیابانی خارج از کازرون مطلع شدند به آنجا رفتند. آنها مشاهده کردند قاتل یا قاتلان بعد از کشتن زن ناشناس جنازه او را به آتش کشیده‌اند.
 
 
افسران جنایی وقتی البسه مقتول را بررسی کردند به این یقین رسیدند که وی توسط فرد یا افرادی آشنا از پا درآمده است. از سوی دیگر نبود هیچ نوع اثر قتل در محل نشان می‌داد جنایت در مکان دیگری اتفاق افتاده و سپس پیکر بی‌جان زن جوان به آنجا منتقل شده است.
 
 

کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی تلاش خود را برای افشای هویت مقتول و همچنین پی بردن به علت و انگیزه قتل او آغاز کردند و با بررسی پرونده افراد مفقودشده، فهمیدند قربانی، ناهید نام داشت. اعضای خانواده ناهید بعد از دیدن جسد در سردخانه پزشکی‌قانونی هویت او را تایید کردند. تمامی شواهدی که از این جنایت مشهود بود، بر خانوادگی بودن قتل دلالت داشت.

 

کارآگاهان زمانی این فرضیه را قطعی تلقی کردند که مطلع شدند مقتول با همسرش به نام مراد به‌شدت اختلاف داشت. مراد بعد از دستگیری ادعا کرد از ماجرای قتل بی‌اطلاع است اما وقتی تحت‌بازجویی‌های فنی قرار گرفت به کشتن همسرش با همدستی برادر و دایی او اقرار کرد و درباره انگیزه‌اش گفت:«مدت‌ها بود به ناهید شک داشتم.

 

او رفتارهای نادرستی داشت و کارهایی می‌کرد که باعث شد فکر کنم با مردان دیگری رابطه دارد. ما بارها بر سر این موضوع با هم دعوا کردیم و چندین‌مرتبه به ناهید تذکر دادم. در نهایت به‌ناچار موضوع را با برادر و دایی همسرم در میان گذاشتم.»

 

متهم به قتل افزود:«موضوع آبرو و حیثیت خانواده در میان بود و باید کاری انجام می‌دادیم. بالاخره هر سه نفر به این نتیجه رسیدیم که باید ناهید را به قتل برسانیم. روز حادثه همسرم را کشتیم و بعد جسدش را به منطقه‌ای دورافتاده خارج از شهر بردیم.»

 

ماموران بعد از شنیدن این اظهارات دو متهم دیگر را نیز بازداشت کردند. دو مرد همکاری با مراد را پذیرفتند و گفتند مشکلات اخلاقی ناهید باعث شد آنها درصدد قتل وی برآیند. بنا بر این گزارش سه متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برند.

 

 


منبع : نیک صالحی