پارس ناز پورتال

بیوگرافی از ابرو گوندش

بیوگرافی از ابرو گوندش
 
ابرو گوندش ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول به دنیا آمد. بعد از تحصیلات ابتدای و متوسطه در یک خیاطی در استانبول شروع به کار کرد و بعد ابرو به عنوان یک فروشنده در یک فروشگاه لباس هم کار می کرد. به نقلی ابرو که بخاطر صدا و چهره ی زیبا توسط کلوپ نوار پر کنی ” ماش ” کشف شد و اولین آلبوم خود را در سال 1993 وارد بازار کرد .
ولی در اصل گوندش تو همون سالها چند تا از مشتریها که صدای ابرو رو شنیده بودن فهمیدن که
 
 


صدای ابرو قشنگه و اون رو به ( نشه دمیرکت ) ( شرکت موزیک ) بردن, و خواستن صدای اون رو به عنوان یک صدای خوب و زیبا به همه اعلام کنن.اون شرکت چون اون زمان هنوز تشکیل نشده بود برای اینکه صدای ابرو رو ضبطش کنن ابرو رو به دست آقای( سلچول تکی ) و یکی از مشتریها سپردن.وابرو هم با این دو شخص معروف موزیک اون زمان همکاری کرد. قبل از اینکه ابرو آلبومی بده بیرون و معروف بشه برای اینکه بتونه رو صحنه خوب کار کنه و به صحنه عادت کنه به نزد خانم امل سایین رفت و پیش اون کار کرد.خواننده زیبا در مدت زمان کوتاهی برای اینکه آلبوم بده بیرون شروع به کار کرد.

سال ۱۹۹۳ اولین آلبومش به نام Tanri Misafiri ( مسافر الهی ) در دنیای موزیک محشری به پا کرد.صاحبان شرکتی که ابرو اونجا بود با این آلبوم میلیونها پول در آوردن که ابرو با این آلبومش چند تا جایزه گرفت. سال ۱۹۹۴ در کانال Kral به عنوان بهترین خواننده زن تا سه سال جایزه رو گرفت.

ابرو بلافاصله بعد از اولین آلبومش آلبوم دوم خودشو به نام Tatlı Bela ( عشق شیرین ) رو شروع به ساختن کرد و بعد ازچند وقت که آماده شد اون رو پخش کرد. خواننده جوان تو این آلبوم آهنگهای رومانتیک خواند.

آلبوم سومش سال ۱۹۹۵ به اسم Ben Daha Büyümedim ( من هنوز بزرگ نشدم ) پخش شد.توی این آلبوم آهنگهای Firtinalar ( طوفان ها ) و اok Mu Gardünüz ( آیا شادابی را برای من زیاد دانستی ) عصیان میکنه. این آلبوم سرآغاز دوستی ابرو با Serdar Ortaç بود.

چهارمین آلبومش به اسم Kurtlar Sofrasi ( سفره گرگها ) در سال ۱۹۹۶ بیرون اومد . در این میان پیشنهاد بازیگری به ابرو می شد و اون تو سریالهایی که اسم آلبومش رو داشتن به عنوان نقش اول بازی میکرد.

بعد از دو سال فاصله یعنی در سال ۱۹۹۸ آلبوم Sen Allahin Bir Lütfüsün ( تو لطفی از جانب خداوند هستی ) به بازار موزیک اومد.آهنگ ۱۲ در این آلبوم به طرز و روش خود ابرو بوده.


ابرو سال ۲۰۰۰ با یک آلبوم خیلی جدیدی ظاهر شد به اسم Dِn Ne Olür ( برگرد چی میشه ). توی استودیو وقتی داشت میخوند جلوی فیلمبردارا خونریزی مغزی میکنه و به زمین میوفته و در جای دیگه من شنیدم که به خاطر
 
 
 
تومورمغزی بوده و وحالا نیز در سلا متی کامل به سر می برد . بعد از اینکه مدتی در بیمارستان بود یک مدت طولانی استراحت کرد و مجبور شد از طرفدارانش دور بمونه. طرفدارانش برای اینکه نسبت به ابرو ابراز علاقه کنن با خریدن آلبوم Dِn Ne Olür اون سال بالاترین رکورد خرید آلبوم در ترکیه رو رقم زدن.
 

توی این آلبوم که کارگردان اون آقای تاربک آقانسی که آهنگسازی از آهنگسازهای جوان اون سال بود آهنگ Hata ( خطا ) که مال Sezen Aksu بود جای گرفته بود.توی این آلبوم یه سورپریز هم بود که آهنگ Deli Deli ( مجنون مجنون ) بود که آهنگ بچه ها بود.ابرو بعد از یه استراحت طولانی شنبه ۱۱ مارس ۲۰۰۰ در مرکز Bestençi کنسرتی اجرا کرد که پول این کنسرت رو به بیمارستان بخشید. ابرو گوندش یک بار نیز ازدواج کرده ( با یک وکیل ) که بخاطر
 
 

مشکلات مالی به طلاق منجر شد وهم اکنون نیز در استانبول زندگی میکند.در یک منبع دیگه شنیدم که ابرو سومین ازدواجش رو هم کرده ولی من درست دقیق نمیدوم .

ابرو در سال ۲۰۰۱ با ارائه یکی از بهترین آلبوم هایش دنیای موزیک ترکیه رو متحول کرد. نام این آلبوم Ahdım Olsün(قسم میخورم ) است که دو ترانه Sensizim ( بی تو هستم ) و SeniSeviyorum ( تو را دوست میدارم ) آنرا از دیگر آلبومهایش متمایز ساخته است. و همچنین ترانه ی Allah Seninle Olsun ( خدا نگهدارت باشه ) از ریتم خواصی برخورداره که طرفدارهای زیادی را دارا میباشد .

بعد از اون یکسال استراحت کرد و در پایان سال ۲۰۰۳ آلبوم جدید خودش و به عرصه موزیک تقدیم کرد که در این آلبوم حرفهای نگفته ی خودش و بیان کرده در این آلبوم آهنگی با نام Alev Alev( شعله وار شعله وار) هست که ابرو این آلبوم رو با این آهنگ تبلیغ کرده بهترین آهنگ این آلبوم از نظر معنی آهنگ Ben Insan Değilmiyim

 
 
 

( من انسان نیستم؟ ) هست و این البوم از بهترین آلبوم های خودش می باشد . این آلبوم در سال ۲۰۰۳ با نام Şahane ( شاهانه) با 15 Track به علاقه مندانش تقدیم کرد در این آلبوم از ترانه هایی مثل Tِvbekar ( توبه کار ) Anlatamam (غیر قایل تعریف ) Mümkünse ( ممکن نیست ) وErkeksen Sِyle ( مردانه بگو ) و….. استفاده شده که بسیار لذت بخش است.

این خواننده موفق بعد از آلبوم شاهانه که خیلی زیبا بود در آخر سال ۲۰۰۴ آلبوم Bize De Bu Yakişir (این برازنده ی ماست . لایق خوشی نبودیم ) را عرضه کرد که در ترکیه رتبه سوم را بدست آورد این آلبوم 13 تا Track زیبا داره که کل اهنگ های ابرو تا سال ۲۰۰۴ به 112 آهنگ رسیده . نام اولین آهنگ این آلبوم Seninle اok Işim Var ( با تو خیلی کار دارم ) می باشد . دیگر آهنگهای این آلبوم مثل Sِyleyin ( بهش بگین ) Hani( کو. کجاست )

 
 
Hasret Rüzgarları( بادهای حسرت ) Dahası Var ( هنوز هست ) و….. که این آلبوم رمانتیک را تقدیم علاقه منداش کرد در یکی از آهنگ های این ابرو یکی از ترانه های ابراهیم تاتلوسس را خونده که میشه گفت ریتم خوندن را 30% تغییر داده ولی آهنگش کلا تغییر کرده نام این آهنگ (دوی سون داغلار تاشلار) هست که درآلبوم ابرو با نام
 
 
Yaşamak Bu Değil . il ( این زندگی نیست ) که ترانه ای زیباست برای من که از هر دو تا خواننده خوشم میاد ازهر دو تا ترانه هم خوشم میاد ٬ اگه نمیدونید لازمه اینم بگم که یک بار ابراهیم ت از ابرو خواستگاری کرده بود و همین طور هم سردار اورتاچ چند باری از ابرو خواستگاری کرده و بی نتیجه مونده بود. فکر کنم آلبوم جدید ابرو گوندش تا آخر شهریور 85 تقدیم همه ی علاقه مندانش بشه .