پارس ناز پورتال

پیشرفت های علم به سبب ترمیم پرده بکارت

پیشرفت های علم به سبب ترمیم پرده بکارت
 

درباره پرده بکارت چـه میدانید؟

پرده بکارت،درنظر مردها از قدیم چیزی رازآلود و خیال انگیز بوده اسـت. خیلی ها آنرا مهر طبیعت بر سند مهر مرد می شمردند کـه تازگی و معصومیت عروسشان را تضمین میکرد. اما چند و چون آن در هاله اي از ابهام بودو با توجه بـه فرهنگ حجب و حیا ، کسی نیز درباره ویژگی هاي آن زیاد نمیدانست. و همین عدم شناخت در بعضی مواقع منجر بـه مشکلات جدی و حتی تراژدی میگردید.

 

امروزه بـه یمن پیشرفت هاي علمی و تغییرات فرهنگی،اطلاعات مـا در باره این موضوع بیشتر و نگاهمان بـه واقع بینی نزدیک تر شده اسـت.بـه گزارش سلامت نیوز بـه نقل از مجله دکتری مادر پرده بكارت در حقیقت یك غشای نازك، همراه با سوراخ یا سوراخهایی برای عبور جریان خون ریزی عادت ماهیانه از درون آن، و چیزی كه بـه طور مشخص ورودی واژن زنان رو مسدود كرده اسـت.این كه موجودیت و مفهوم پرده بكارت چیست یكی از اسرار جاودانه و نهفته در بدن زنان اسـت.

 

بعضی ها مادرزاد پرده بكارت ندارند، بعضی دیگر پرده بكارت شان بدون سوراخ اسـت، درحالیكه برخی دیگر پرده هاي بسیار ضخیمی دارند كه ممكن اسـت برای پاره كردن پرده بکارت، كمك پزشك مورد نیاز باشد تا از بروز درد در هنگام ارتباط جنسی پیشگیری شود، این شیوه را بریدن پرده بکارت مینامند.طی نخستین دخول، پرده بكارت در چند جا پاره شده و بـه چند قطعه تقسیم می‌شود، غالبا تا زمانی كه زن، نوزادی بدنیا بیاورد باقی مانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

 

انواع مهم پرده عبارتند از :

1- پرده بکارت بدون منفذ
2- پرده بکارت مثلثی
3- پرده بکارت نوع حلقوی«قابل اتساع و غیر قابل اتساع»
4- پرده بکارت نوع هلالی
5- پرده بکارت نوع پل دار«دو تکه»
6- پرده بکارت نوع غربالی
7- پرده بکارت نوع زبانه دار
8- پرده بکارت نوع دندانه دار
9- عدم وجود پرده بکارت بـه طور طبیعی
10- پرده بکارت بسیار سخت و سفت

 

 

از آنجا كه پرده بكارت می‌تواند دارای اشكال مختلف باشد ، باید دریافت كه بازبینی آن نمی‌تواند دلیل محكمی برای اثبات این مورد باشد كه فرد دارای رابطه جنسی بوده اسـت یا خیر. این قضاوت غلط می‌تواند افرادی را هم كه پرده بکارت انها در اثر فعالیتهای ورزشی ،خودارضایی، استفاده از تامپون ، كشیدگی بیش از حد ، نبود مادر زادی ، تستهای پزشكی و غیره دچار آسیب گردیده ، بـه دردسر اندازد. حتی تعداد زیادی از مدارك از این حكایت می كنند كه پارگی پرده بکارت در اثر كشیدگی بیش از حد در فعالیتهایی مانند رقص ، ژیمناستیك و یا اسب سواری نیز شایع اسـت.

ترمیم پرده بکارت دختران


کافی اسـت زنانی کـه اصطلاحا پرده بکارت خودرا از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو رابه صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آنرا ببینند. این شیاف، در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خودرا پاره میکند و محتوی آن بـه صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج میشود.

 

بـه گزارش سایت پزشکان بدون مرز بـه نقل از  مجله دکتری آکادمی “اوترخت”  ، ”اینه کـه فان سومرن”  ، متخصص بیماری هاي زنان در آدکامی دکتری در شهراوترخت «هلند» سازنده این دارو اسـت. ودر گفت و گو با مجله دکتری آکادمی “اوترخت” میگوید : “درسال حدود ۲۰نفر بـه مـن مراجعه می‌کنند کـه خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند. همکاران مـن در سایر شهرها نیز مراجعین زیادی برای ترمیم پرده بکارت دارند.

 

 

ترمیم پرده بکارت

 

 

متناسب با این‌کـه وضعیت مراجعین چـه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می‌گیرم. برخی را ترمیم و حدود نیمی از موارد را نیز رد می‌کنم. مثلاً اگر دختری مورد تجاوز واقع شده باشد و آینده اش بخاطر این مساله بـه خطر افتد، عمل ترمیم پرده بکارت را انجام میدهم.

 

 

اما زمانی کـه زنی مراجعه میکند و میگوید کـه پس از طلاق و برای ازدواج دوم می‌خواهد پرده بکارت خودرا ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت میکنم.”برای این دسته از زنان نیز راه حل دیگری درنظر گرفته شده اسـت کـه همان استعمال داروی معجزه آفرین باکرگی اسـت. از دیرباز ودر سنن گوناگون، ظهور قطرات سرخ رنگ بر ملحفه ها، در شب عروسی شادی آفرین بوده اسـت.

 


نمایش پارچه اي با لکه هاي خون، با هلهله و “کل کشیدن” زنان خانواده همراه می شده اسـت. این در حالی اسـت کـه تنها در ۶۰درصد موارد، در نخستین رابطه جنسی ، جداره واژن خراش بر می دارد و چند قطره اي خون می‌آید. با این وجود، در برخی موارد همان چند قطره، ناجی جان عروس اسـت.
 


امروزه رد پای اینگونه سنن بـه کشور هـای اروپائی نیز کشیده شده اسـت. حاملین این سنن نیز عمدتا مهاجرین اند. “اینه کـه فان سومرن” دراین مورد می‌گوید: ” بیشتر مراجعه کنندگان مـن را دختران مراکشی و ترک تشکیل میدهند. اما گاهی اوقات زنان هلندی نیز بـه مـن مراجعه می‌کنند. اما این دسته، زنانی هستند کـه بـه اسلام گرویده اند و برای ازدواج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم پرده بکارت اند.”

بـه گفته “اینه کـه فان سومرن”، جامعه علمی و دکتری هلند، انجام این عمل را بیهوده میداند چرا کـه هیچ ضرورت دکتری و علمی در آن نیست. این عمل جراحی در کلینیک ها ي خصوصی صورت می‌گیرد.ممنوعیت ترمیم پرده بکارت تاکنون چندین بار در هلند مورد بحث واقع شده اسـت.

 

“اینه کـه فان سومرن” می‌گوید: ” قبل از این‌کـه سفارش ساخت این قرص ترمیم پرده بکارت رابه داروخانه ها بدهم، تصمیم ام رابا کمیسیون ویژه اي کـه مربوط بـه بررسی درجه اخلاقی و عرفی موضوع اسـت، در بین گذاشتم . انها ابتدا گفتند کـه ساخت و استفاده چنین قرصی از نظر اخلاقی بـه معنای مشارکت در فریب افرادی «مردانی» اسـت کـه پس از دیدن مایع قرمز رنگ بر ملحفه هاي شب زفافشان، فکر می‌کنند زنشان باکره بوده اسـت. اما مـن توانستم کمیسیون را قانع کنم کـه نجات زنی کـه ممکن اسـت بخاطر باکره نبودن جانش را در قتل ناموسی از دست بدهد، مهم تر از این حرفهاست.”

 

علاوه بر این، “اینه کـه فامن سومرن” با نقد دیگری نیز مواجه اسـت و آن این‌کـه اینگونه اقدامات و ارائه اینگونه خدمات موجب حفظ سنن ارتجاعی می‌شوند. پاسخ وی بـه اینگونه انتقادات این اسـت: “بله درست اسـت، بـه این ترتیب مـا این سنن را حفظ کرده ایم اما زمان حفظ این سنن، چشمکی هم چاشنی آن میکنیم.”


منبع:salamatnews.com