پارس ناز پورتال

احمدرضا عابدزاده و خانواده اش (فوتبالیست)

احمدرضا عابدزاده و خانواده اش (فوتبالیست)

احمدرضا عابدزاده و خانواده اش فوتبالیست

احمدرضا عابدزاده» نام بزرگی در ورزش ایران است، لقب وی در قاره پهناور، «عقاب آسیا» است. سال گذشته هم در فصل بهار بود كه گفتگویی با وی انجام دادیم و تصاویری از او در رستورانش به چاپ رساندیم، اما سال گذشته پسرش در ایران نبود،

 

امسال به بهانه بازگشت پسرش به ایران، در همان مكان گفتگویی كوتاه با پدر و پسر انجام دادیم… «امیر عابدزاده» از آرزوهایش گفت و از زندگی در انگلیس، تمرین و تحصیل…

 

عقاب آسیا می‌گوید: در خردادماه سال 1345 در آبادان به دنیا آمدم، در سال 1368 و در 23 سالگی ازدواج كردم و ثمره این ازدواج دو فرزند به نام‌های نگار و امیر هستند.

احمدرضا عابدزاده و خانواده اش (فوتبالیست)

عابدزاده در مورد نحوه آشنایی با همسرش می‌گوید: 22 سال پیش، زمانی كه در اصفهان بودم، در زمان تمرین با پدر همسرم كه كنار تیم بودند، آشنا شدم، بعد از مدتی ارتباط خانوادگی بین ما ایجاد شد و من دخترشان را دیدم و از او خواستگاری و در نهایت ازدواج كردم… عابدزاده می‌گوید:

 

ارتباط صمیمانه‌ای در خانواده ما حكمفرماست و من به این خاطر سپاسگزار همسرم هستم چه زمانی كه بازیكن بودم و چه در زمان مربیگری، به خصوص در زمانی كه من بیمار شدم، به خوبی توانست از اداره خانواده برآید. عابدزاده می‌گوید: بهترین تفریح من زمانی است كه با خانواده‌ام هستم.

 

عقاب آسیا در پاسخ به این پرسش كه آیا اعتقاد به كمك كردن مرد در منزل به همسرش دارد گفت: «بله، معتقدم كه مرد تا آنجایی كه می‌تواند و وقت دارد، باید به همسرش كمك كند، من كارهایی كه برای همسرم سخت است، مثل پاك و حتی خرد كردن ماهی، میگو و مرغ را انجام می‌دهم.

احمدرضا عابدزاده و خانواده اش (فوتبالیست)

حتی بعدازظهرها كه در رستورانم هستم، خیلی‌ها به من می‌‌گویند كه چرا از مشتری‌ها پذیرایی می‌كنی؟ من دوست دارم، همیشه كمك حال خانواده و محیط كارم باشم، چون در قبال همسرم و كارهای خانه یا رستوران متعهد هستم، پس كمك كردن راه دوری نمی‌رود. در واقع می‌خواهم بگویم كه بودن در كنار خانواده به من آرامش عجیبی می‌دهد به خصوص زمان‌هایی كه با هم مسافرت می‌رویم.