پارس ناز پورتال

خبر ورود بهرام رادان به دنیای خوانندگی و موسیقی..!

مجموعه : اخبار سینما
خبر ورود بهرام رادان به دنیای خوانندگی و موسیقی..!
خبر ورود بهرام رادان به دنیای خوانندگی و موسیقی..!

 

این روزها تب شهرت بسیار بالا گرفته به طور که حتی کسانی که خود سوپر استار هستند نیز دنبال شهرت بیشتر هستند مثلا بعضی از بازیگران با وجود اینکه بسیار معروف هستند اما وارد دنیای موسیقی شده اند مطلب را دنبال کنید….

 

اگر به کارنامه آقای بازیگر نگاه کنیم متوجه می شویم که بهرام رادان در انتخاب های سینمایی اش در سال های اخیر بسیار هوشمندانه و مدبرانه عمل کرده تا خود را بازیگر بالغ سینمایی معرفی کند، از این رو می توان حضور او در عرصه موسیقی را ریسک بزرگی تلقی کرد؛ چرا که اگر نتواند موفقیتی به بزرگی توفیقی که در بازیگری نصیب او شده است، کسب کند بدون شک جایگاهش در مقام بازیگری هم تنزل خواهد داشت و از طرفی اگر بتواند در آسمان موسیقی مثل بازیگری، بدرخشد خود را هنرمند درجه یک چندمنظوره معرفی خواهد کرد.

به نظر می رسد علاقه آقای بازیگر به مقوله موسیقی و خوانندگی ریشه در گذشته های نه چندان دور دارد؛ علاقه ای که باعث شد بهرام برای به نتیجه رسیدن موضوع مجوز اکران فیلم سنتوری جای محسن چاوشی پشت میکروفون قرار بگیرد و آهنگ های سنتوری را دوباره اجرا کند. البته این آهنگ ها با صدای بهرام هیچ وقت شنیده نشد، چون نسخه ای از فیلم منتشر شد که در آن محسن چاوشی قطعاتی را با آهنگسازی اردوان کامکار برای مهرجویی خواند و البته بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.

همان طور که می دانید رضا یزدانی یکی از دوستان نزدیک بهرام رادان است و شاید به همین علت هم رضا مشاور رادان در تولید اولین آلبوم موسیقی اش است. برای جویا شدن از جزئیات این خبر با رضا یزدانی تماس گرفتیم، رضا فقط به همین جمله بسنده کرد که بله، من در مقام مشاور با بهرام رادان در تولید اولین آلبوم موسیقی اش همکاری خواهم داشت. یزدانی از توضیحات بیشتر در این باره خودداری کرد و گفت بگذارید خبرها فعلاً محفوظ بماند. اما جالب است بدانید که بهرام رادان برای رسیدن به این مقصود همکاری مشترکی را با آریا عظیمی نژاد آغاز کرده و آهنگسازی بیشتر قطعات آقای بازیگر برعهده عظیمی نژاد است.

کارهای فنی در ترکیه

آلبوم رادان در حال حاضر مرحله میکس و مسترینگ را در کشور ترکیه طی می کند و پس از آن راهی بازار موسیقی خواهد شد. نکته دیگر درباره فعالیت موسیقایی آقای رادان این است که علاوه بر این آلبوم موسیقی، رادان قصد دارد کلیپ یکی از ترانه های این آلبوم را نیز تولید و به همراه آلبوم خود به بازار عرضه کند. اما شاید برجسته ترین ویژگی آلبوم بهرام رادان، که هنوز برای آن اسمی هم انتخاب نشده، دوزبانه بودن آن است، به طوری که شنیده می شود هشت قطعه به زبان انگلیسی و حدود شش قطعه به زبان فارسی است.

البته این اولین باری نیست که یک بازیگر سینما علاقه خود را به خوانندگی با تهیه و تولید یک آلبوم موسیقی اعلام می کند! پیش از این چهره های برجسته ای چون محمدرضا گلزار، شهاب حسینی، امین حیایی، حامد بهداد، مهران مدیری، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند و امیرحسین مدرس نیز توانایی های خود را در عرصه موسیقی محک زده اند. شاید قضاوت درباره آثار موسیقایی این افراد در این فرصت میسر نباشد، اما با نگاهی گذرا به این آثار می توان به این نتیجه رسید که اغلب آلبوم ها با استقبال چندان خوبی مواجه نشده اند ولی در کنسرت هایی که با حضور بازیگران روی صحنه و به عنوان خواننده برگزار می شود موضوع کاملاً متفاوت است و جمعیت زیادی برای شنیدن صدا یا دیدن بازیگر محبوب خود روی صحنه به سالن می آید. بهرام رادان که دوستی عمیقی هم با مهران مدیری دارد، احتمالاً از تجربه گرانبهای او برای تهیه آلبوم و اجرای کنسرت بهره خواهد برد. با نگاهی گذرا به فعالیت موسیقی بازیگران در عرصه موسیقی می توان گفت این هنرمندان نتوانستند موفقیت فوق العاده خود در سینما را در موسیقی تکرار کنند. باید دید بهرام رادان با دیدن تجربه همکارانش آیا می تواند در بازار آشفته موسیقی کشور اثری قابل قبول ارائه کند یا خیر. این سوالی است که جواب آن موکول می شود به بعد از ارائه آلبوم موسیقی آقای رادان.

 اجاره کامل سالن بولینگ برای فرزندان آنجلینا جولی..!
صحنه شهادت مختار (+عکس)
آنجلینا جولی در نقش ملکه مصر + (عکس)
عکسی از هدیه تهرانی و بازیگر معروف هالیوود..!
سریال قهوه تلخ ۱۲۰ قسمتی می شود – شوک جدید از مجموعه ۲۵ قهوه تلخ..!
عکسی از سوتی ته خنده و جدید از سریال ستایش..!
عکس شخصی مهناز افشار در رسانه ها خبرساز شد ..!
کار جالب جنیفر لوپز برای دور نبودن از فرزندانش
زیباترین زن هندوستان باردار شد +(عکس)
بازیگران با مدهای فانتزی در چند فیلم + عکس
سریال جدید مهران مدیری برای پاییز 1390
فیلم جدید میگرن (ایرانی)
آخرین روز های زندگی بازیگر قدیمی زن (هالیوود)
شکایت یک بازیگر زن ایرانی از فیس بوک
مونیکا بلوچی و بهروز وثوقی در(فیلم) جدید بهمن قبادی!
تصاویر نشست نقد سریال ساختمان پزشکان !