پارس ناز پورتال

ترفند هایی برای سوپرایز کردن همسر

ترفند هایی برای سوپرایز کردن همسر

در مورد غافلگیر کردن دقت کنید، این کار همیشه هم خوشایند نیست! یک جشن تولد پیش بینی نشده ، همیشه هم خوشایند نیست.

 

آیا پس از گذشت سال ها از آشنایی، باز هم زوج ها می‌توانند یکدیگر را غافلگیر کنند؟ بله. دکتر گیسلن پاریس، نویسندۀ کتاب "عشق ورزیدن جلوی نزاع زوج ها را می‌گیرد" می‌گوید، بله می‌توان؛ ضمناً این کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

غافلگیر کردن طرف مقابل روشی است که نشان می‌دهد او را دوست دارید …

 

غافلگیر کردن، توجه همسرتان را برای همیشه به سوی شما می‌کشاند

 

غافلگیر کردن تغییر سبک است

 

در مورد غافلگیر کردن دقت کنید، این کار همیشه هم خوشایند نیست!

 

غافلگیری در صورتی موفقیت آمیز است که خوشایند طرف مقابل باشد!

 

غافلگیر کردن طرف مقابل روشی است که نشان می‌دهد او را دوست دارید

 

غافلگیری یک امر غیر منتظره است که خلاف جهت عادت های همیشگی است. غافلگیری های خوب عموماً خوشایند هستند. یک هدیۀ غافگیر کننده علاوه بر ارزشمند بودنش، نشانۀ توجه فرد مقابل به شماست. اغلب ارزش آن هدیه به قیمتش نیست، ارزش آن در توجه گران بهایی است که در خود دارد.

 

شما از کتابی که دوست داشتید بخوانید حرف زده اید؟ او آن را به شما هدیه می‌دهد. حس می‌کنید که به حرف شما گوش داده، آن را شنیده و فهمیده است. و احساس خوشبختی می‌کنید.

 

غافلگیر کردن، توجه همسرتان را برای همیشه به سوی شما می‌کشاند

 

او همیشه منتظر یک ترانه بود که از ملودی اش خوشش می‌آمد، شما CD آن را برایش پیدا می‌کنید! با این کار نه تنها به او نشان می‌دهید زمانی که آهنگ را زمزمه می‌کرد به او گوش می‌دادید بلکه برای لذت بردن بیشتر خودتان هم سرمایه گذاری می‌کنید.

 

شما پس از سال ها بعد از ملاقات تان همچنان جذاب هستید. او را غافلگیر می‌کنید، تحت تأثیر این حرکت شما قرار گرفته است، می‌فهمد که شما برای او وقت صرف کرده اید، برای پیدا کردن آن آهنگ، برای به مغازه رفتن و خرید کردن زمان گذاشته اید.

 

غافلگیر کردن تغییر سبک است

 

شما عادات کوچک خود را دارید مانند محبت، عشق، روابط جنسی و … طرف مقابل تان یک تغییر پیش بینی نشده به شما پیشنهاد می‌کند. کمی هوای تازه به زندگی تان دمیده می‌شود. این هوای تازه، همه چیز را تازه می‌کند.

 

آلن برای آخر هفته، سفر به مناطق دریایی را در نظر گرفته است. او می‌دانست که همسرش هم کمی احساس خستگی می‌کند و هم سفر به این مناطق را خیلی دوست دارد. او دو هفته قبل از سفر به همسرش اطلاع داد تا او زمان کافی برای آماده کردن خود و بهترین استفاده از این مسافرت را داشته باشد.

 

در مورد غافلگیر کردن دقت کنید، این کار همیشه هم خوشایند نیست!

 

یک جشن تولد پیش بینی نشده، همیشه هم خوشایند نیست.

درست همان روزی که همه برای جشن تولد 31 سالگی او آمده اند، او فرصت نکرده به آرایشگاه برود یا یک کار فوری برایش پیش آمده است… جشن هم خوب پیش نرفت. غافلگیر کردن به معنای در دام انداختن نیست. برخی افراد، که کمی سختگیر هستند، دوست ندارند در یک زمان پر استرس قرار بگیرند. بنابراین، می‌توانید آنها را هم غافلگیر کنید اما تحت شرایطی، مثلاً مثل آلن، از قبل فرد مقابل را مطلع کنید.

 

غافلگیری در صورتی موفقیت آمیز است که خوشایند طرف مقابل باشد!

 

اگر شما شیفتۀ فوتبال هستید و به او بگویید: می‌خواستم غافلگیرت کنم، برای مسابقۀ امشب بلیط گرفته ام. اگر همسرتان از فوتبال متنفر باشد، از این پیشنهاد شما خوشحال نخواهد شد! همچنین ممکن است همسرتان بخواهد شما را به اپرا ببرد در حالی که شما یک مسابقۀ کشتی کج را ترجیح می‌دهد. یا کتابی که به او هدیه می‌دهید، آیا مطمئنید که او تمایل به خواندن آن دارد یا شما دوست دارید که آن را بخواند؟

منبع: سیمرغ