پارس ناز پورتال

مناسب ترین قیمت BMW M6 در این مدل

مناسب ترین قیمت BMW M6 در این مدل

 با سفارش رنگ ویژه نقره ای 5000 دلاری آن، باز هم ارزان تر از بقیه به نظر می رسد. البته اولین بودن این مدل تنها به قیمت آن مربوط نمی شود. این خودرو بلندترین، عریض ترین، مرتفع ترین و سنگین ترین مدل در بین این گروه نیز محسوب می شود. موتور twin-turbo 4.4 لیتری آن اگرچه کوچکترین نسخه در بین سه رقیب V-8 دیگر محسوب می شود، اما با 560 اسب بخار بیشترین مقدار قدرت را نسبت به بقیه در تست ها تولید نمود.Jaguar XKR-Sکانورتیبل نیز با یک موتور V-8 با توان تولید 550 اسب بخار، یک خودروی سریع و جذاب محسوب می شود. جگوار XKR-S با قیمت 138,875 دلار و بدون هیچ گونه آپشن اضافه ای به فروش می رسد که البته همانند بی ام دابلیو ام 6، حق بیمه در کانورتیبل ها 6,300 دلار بیشتر از نسخه های کوپه می باشد.
 

اما خودروی مرسدس بنز چندان دست خالی نیست و آپشن های دیگری نیز به شما ارائه می کند. خودروی مرسدس بنز SL63 AMG دارای یک پکیج سفارشی 9,000 دلاری برای ارتقای قدرت خودرو می باشد که نتیجه آن افزایش 27 اسب بخاری قدرت موتور و تجهیز خودرو به قطعات فیبر کربنی می باشد.این مرسدس دو سرنشینه، از یک موتور V-8 با حجم 5.5 لیتر بهره می برد و با گشتاور 664 پوند-فوت خود توانسته است بالاترین میزان گشتاور را در میان این گروه تولید نماید.

همچنین این مدل با داشتن یک سقف سخت و جمع شدنی، در یک چشم بهم زدن تبدیل به یک خودروی کوپه عالی نیز می شود.ما آخرین خودرو چه از نظر الفبا و چه ابعاد، پورشه 911 Carrera S می باشد که کوچک ترین و سبک ترین خودرو در این مجموعه است و همچنین کمترین میزان اسب بخار را نیز تولید می کند. البته باید گفت در این بین با قیمت 136,430 دلاری خود، ارزان ترین خودرو نیز به حساب می آید. شما حتی می توانید این خودرو را با 108,950 دلار نیز خریداری کنید، اما اگر پکیج حرفه ای آن که شامل صندلی های مجهز به گرمکن، چراغ های جلوی زنون، سیستم صوتی حرفه ای برمستر،
 


سیستم کنترل پویای شاسی پورشه و بسیاری دیگر می شود را بخواهید، این خودرو می تواند خیلی بیشتر از این ها برایتان تمام شود.بی ام دبلیو ام 6 بزرگ و سنگین است، اگرچه یک خودروی سدان سری 5 در کالبد آن جای داده شده اما حدوداً 167 کیلوگرم سنگین تر از خودروی بنز است در حالی که امکانات رفاهی خودروی بنز کمی بیشتر است.صندلی های عقب چندان راحت نیستند اما در قسمت جلویی همه چیز از کنسول و راهنمای ماهواره ای تا صندلی ها بسیار خوب طراحی شده اند. صفحه نمایش در وسط کنسول قرار گرفته و کار کردن با آن آسان می باشد. همچنین برای خریدارانی که به دنبال راحتی بیشتری هستند، آپشنی با قیمت 3500 دلار وجود دارد که تمام قسمت های داخلی از جمله داشبورد و درب ها را چرمی می کند. رینگ کربنی و بادگیر فلزی از دیگر گزینه های در اختیار شماست.


در این مدل از یک حالت کنترل شروع حرکت استفاده شده که در زمینه رسیدن 0 تا 100 آن را به دومین خودروی گروه تبدیل می کند.با وجود تمام گزینه ها و تنظیماتی که برای رانندگی نظیر میزان فرمان دهی، میزان گاز خوردن و تنظیم سختی فنرها برای شما وجود دارد، اما باز هم کنترل کامل M6 در یک جاده با باد زیاد تقریباً غیرممکن است. فرمان این خودرو نسبت به بقیه کندتر است و بدنه خودرو نیز با افزایش فشار بر روی فنرها به اطراف منحرف می شود. رانندگان تست ما که این خودرو را مورد بررسی قرار داده اند اعلام کردند که در این مدل اعتماد به نفس

کمتری داشتند و نمی توانستند با سرعت بالا پیچ ها را بگذرانند، چون خودرو چسبندگی قابل اطمینانی را نداشت.تمام اتومبیل ها به جز جگوار از نوعی بادگیر استفاده میکنند. در M6 نیز پنجره مستطیلی عقب می تواند بطور جداگانه کنترل شود و چنین نقشی را بر عهده بگیرد و یک کابین کم سر و صدا را در سرعت های بالا در آزاد راه ها فراهم کند. اما از نظر ظاهری به هیچ وجه جذاب نیست، هیچ چیز در خودرویی به این گرانی نباید بد باشد!


در این خودرو برخی چیزها مصنوعی به نظر می رسند یا بهتر است بگوییم حالت طبیعی خاصی ندارد. از پدال های ترمز که در ابتدا نرم و سپس سفت می شوند تا صدای موتور خودرو که در عوض اینکه صدای یک احتراق درونی را تداعی کند، فوران گازی بین ستاره ای را به یاد می آورد! خودروی بی ام دابلیو تنها ماشینی است که با بسته شدن سقف آن صدای موتور کمتر می شود.اما برخلاف BMW، جگوار یک وحشی به تمام معنا است! کافی است موتور آن را روشن کنید تا احساس کنید هر لحظه کاپوت خودرو تکه تکه می شود.


XKR-S صدای بلند و بسیار فوق العاده ای را تولید می کند و شاسی آن بسیار کامل طراحی شده است. اگر قابلیت stability control آن را خاموش می کنید، به یاد داشته باشید که باید عکس العمل های بسیار سریعی از خود نشان دهید، زیرا این خودرو تمایل زیادی به خارج شدن از مسیر دارد!



این خودرو می تواند یک اتومبیل جاده بسیار خوب باشد میتوانید رانندگی خوبی را با او سپری کنید و همین طور هم هست. سیستم فرمان آن اگرچه مشکلات کوچکی دارد اما چسبندگی و کنترل مسیر آن فوق العاده است و سیستم تعلیق آن نیز بسیار طبیعی و پویا می باشد.

زمانی که سقف اتومبیل بسته می شود و شیشه ها بالا کشیده شده اند، XKR-S تبدیل به یک خودروی بی سر و صدا می شود که با روکش تمام چرمی مشکی-کاراملی خود شما را به وجد می آورد.

صندلی های این مدل کمی بلند بوده و چندان سفت و محکم شما را در بر نمی گیرند.عدم وجود قابلیت کنترل الکترونیکی شروع حرکت باعث می شود تا XKR-S نتواند به خوبی بی ام دابلیو، قدرت خود را منتقل کند و بدین ترتیب در زمینه شتاب گیری کمی ضعیف تر عمل می کند. اما این بدان معنی نیست که این خودرو کند است!



همین که پدال گاز را فشار می دهید موتور 5.0 لیتری V-8 آن واکنش نشان می دهد و شما را به صندلی میخکوب می کند. اما چه چیزی باعث شده این خودرو مقام سوم را بدست آورد؟ خب XKR-S حالتی مانند یک اسباب بازی را به شما منتقل می کند، از صفحه نمایش لمسی نه چندان خوب تا عدم نمایش اطلاعات کافی از بخش های مختلف خودرو در صفحه نمایشگر همه و همه به شما این حس را انتقال می دهند که این خودرو چند سال عقب تر از رقبای خود می باشد!