پارس ناز پورتال

خودرویی که قابلیت تعویض رنگ هم زمان دارد

خودرویی که قابلیت تعویض رنگ هم زمان دارد

به نقل از باشگاه خبرنگاران، خودرو یکی از وسیله هایی است که این روزها برای هر خانواده پر جمعیتی لازم است تا راحتی بیشتری داشته باشند اما قدیمی شدن ظاهر خودرو یکی از مشکلات همیشگی است.

MOY خودرویی است که می تواند این مشکل را برای همیشه از بین ببرد چرا که با این طرح شما می توانید هر روز یک خودروی متفاوت را انتخاب کنید و خودروی شما هر دفعه متفاوت خواهد بود و تکراری نمی شود.
 

برای طراحی خودرو همیشه به ایده ای جالب نیاز است تا مردم از آن استقبال کرده و خودرو بتواند محبوبیت خاصی بدست آورد.برطرف کردن مشکلات قدیمی یکی از راه های ایجاد ایده های ناب است.

تا به حال طرح های بسیاری از خودروهای آینده ارائه شده است که به نظر جالب هستند و سیستم های مختلفی دارند اما هیچکدام این مشکل قدیمی را برطرف نمی کنند ولی "الویس تاملینویچ" با طرح این خودرو دست به کاری جالب زد.
 

موی خودرویی است که بدنه آن تماما از شیشه درست شده است و بر روی آن یک نوار کریستال مایع دیده می شود. این سیستم در تلویزیون های ال سی دی به کار رفته است و کمک می کند تا طرح روی خودرو را همگام با سلیقتان انتخاب کنید.

 
این خودرو به مانند دیگر طرح های آینده برای محافظت از محیط زیست ساخته شده است و موتوری الکتریکی دارد. کارشناسان تا به حال استقبال خوبی از این خودرو کرده اند چرا که شما قادر هستید متناسب با هر کاری که می کنید یک خودروی مخصوص داشته باشید.