پارس ناز پورتال

انتشار برنامه ‌های جدید نفوذ در ضد انقلاب..!

مجموعه : مجله خبری روز
انتشار برنامه ‌های جدید نفوذ در ضد انقلاب..!
انتشار برنامه ‌های جدید نفوذ در ضد انقلاب..!
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه وزارت اطلاعات هم اکنون موضع تهاجمی نسبت به اقدامات دشمنان جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است، ایجاد تردید و شکاف در جریان ضد انقلاب‌های خارج نشین را از جمله تازه‌ترین اقدامات وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
 
 
 
مهر:حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در سخنان پیش از خطبه امروز نماز جمعه تهران با ارایه گزارشی از عملکرد دستگاه اطلاعاتی کشور اظهار داشت: وزارت اطلاعات در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی علاوه بر مسایل امنیتی وظیفه دارد که نسبت به توطئه‌های دشمن پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشد و مقابله با تهدیدات احتمالی را در همه عرصه‌ها پیگیری کند.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) لقب سرباز گمنام امام زمان (عج) به کارکنان مجموعه وزارت اطلاعات کشور دادند و همچنین مقام معظم رهبری نیز لقب مجاهدت های خاموش را به اقدامات وزارت اطلاعات دادند، ‌گفت: اگر امروز جنگ فیزیکی با دشمن نداریم اما در حال جنگ اطلاعاتی سنگینی با دشمن هستیم.

وزیر اطلاعات در ادامه به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود به بومی بودن دستگاه اطلاعاتی کشور اشاره کردند و این به دلیل آن است که وزارت اطلاعات از درون انقلاب جوشید و دقیقاً براساس نیازهای انقلاب شکل گرفته است. در حالی که در دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای دنیا ما نوعی تقلید را در مسایل اطلاعاتی شاهید هستیم.

وی با اعلام اینکه امروز وزارت اطلاعات مجهز به بهترین فناوری‌های کاملاً‌ بومی است ، گفت: این امکانات داخلی به گونه ای است که می‌توانیم در مقابل تجهیزات فنی پیشرفته‌ای که سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی دنیا خصوصاً آمریکا و موساد در اختیار دارند، بایستیم.

مصلحی در بخش دیگری از سخنانش در بیان ویژگی های سربازان گمنام امام زمان(عج) عنوان کرد: آمادگی خطرپذیری خالصانه برای نظام در همه عرصه ها، دیدبانی تخصصی، هوشمندانه و دایمی برای نظام، جانفشانی در راه اسلام، نظام و امامت، برخورداری از روحیه ولایتمداری محض، بی ادعا و به دور از هیاهو بودن، دارای روحیه خالصانه دفاع از آرمانهای والای انقلاب اسلامی و نهایتاً تجمیع بهترین نیروهای علاقمند و عاشق نظام در وزارت اطلاعات از جمله ویژگی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در مجموعه اطلاعاتی کشور است.

وی تصریح کرد: با این اوصاف وزارت اطلاعات برای دوستداران نظام و مردم عزیز کشورمان آرامش بخش، امنیت آور و شادکننده و بازدارنده دایمی در مقابل با توطئه‌ها و اهداف شوم دشمنان است.

وزیر اطلاعات با اشاره به موضع گیری‌های مختلف اوباما مبنی بر ابراز شکست در برابر ایران بیان داشت: طی دو سال گذشته سرمایه گذاری بسیار زیادی در وزارت اطلاعات صورت گرفته که مجموعه اطلاعاتی کشور از حالت تدافعی بیرون بیاید و در مقابل دشمنان حالت تهاجمی بگیرد تا بتواند در نهایت آنان را سر جای خود بنشاند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از دو منظر خارج کردن نظام اسلامی ایران از حالت الگودهی و مشغول کردن ایران به خود به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی ایران است، براندازی نظام، سلطه فرهنگی و سیاسی بر کشور، استحاله نظام، هدف گیری ایمان و اعتقادات مردم، جلوگیری از پیشرفت و سازندگی کشور و نهایتاً تسلیم کردن مردم را از جمله اهداف جنگ نرم دشمن طی سالهای اخیر به شمار آورد.

مصلحی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات دقیق و موثق امروز اصلی ترین شیوه جنگ نرم دشمن با جمهوری اسلامی ایران، استحاله فرهنگی جریان های سیاسی و اعتقادی، ترویج تفکرات انحرافی و اباحه گری، ایجاد تشکیک در مبانی تفکرات دینی، شبهه افکنی در میان مردم و دوستداران نظام، ترویج یاس و ناامیدی در میان مردم، القاء تفکر جدایی دین از سیاست، تهاجم فرهنگی و به راه انداختن جنگ روانی در همه عرصه ها، ایجاد مشکلات اقتصادی، ایجاد معارضه‌های بین‌المللی در همه عرصه‌ها، ایجاد غفلت در بین مردم ومسئولان و جابجایی مسایل اصلی با مسایل فرعی نظام است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز فتنه 88 تمام نشده است، گفت:‌بنده به عنوان مسئول اطلاعاتی کشور در اینجا اعلام می کنم که همچنان دشمنان برای ضربه زدن به نظام طراحی می‌کند و این که ما نباید تصور کنیم فتنه 88 تمام شده است زیرا فتنه لایه‌های مختلفی دارد. یک بخش آن خارجی و بخش دیگر نیز داخلی است و هم اکنون به دلیل غفلتی که کردیم عده‌ای در داخل کشور جلسات مختلفی را تشکیل و گروه‌هایی را دور خود جمع کرده‌اند و مجدداً همان مباحث قبلی را تکرار می‌کنند که این موضع یک هوشیاری خصوصاً برای خواص می‌طلبد تا دوباره در دام این افراد نیافتند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز یکی از برنامه های وزارت اطلاعات رصد هوشمندانه، حرفه‌ای و به موقع تحرکات دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: امروز براساس اطلاعات صحیح و دقیقی که به دست ما رسیده است مهمترین برنامه سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی به ویژه سیا، موساد، اینتلیجنت سرویس و همچنین جریان‌های برانداز، ایجاد شکاف و انشعاب داخلی و تنش‌های کاذب در داخل نظام است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ایجاد انشقاق در داخل ایران به عنوان نقطه مشترک همه دشمنان کشورمان محسوب می‌شود به طوری که هر کس کوچکترین زاویه‌ای را با نظام داشته به این مجموعه پیوسته است.

مصلحی افزود: ایجاد شکاف داخلی در چند جبهه شکاف بین مردم و مسئولان، شکاف بین جریان‌های حامی نظام و رهبری و شکاف بین بخشی از مردم با بخش دیگر مردم دنبال می‌شود که مهمترین راهکار مقابله با آن تبعیت کامل از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به عنوان محور وحدت در جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه دستگیری ریگی علاوه بر موفقیت اطلاعاتی و امنیتی موفقیت دستگاه نظامی کشور را نیز به همراه داشت، به طوری که دشمنان متوجه شدند که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند گفت: دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی دانشمند هسته‌ای یک موفقیت بزرگ برای دستگاه اطلاعاتی امنیتی کشور در برابر موساد به شمار می‌آید زیرا آنها از هر کسی که برای رسیدن به اهداف خود بهره برداری می‌کنند بلافاصله او را به هلاکت می‌رسانند اما با لطف خدا و کمک مردم توانستیم این شخص را دستگیر کنیم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد‌:‌ با توجه به اشراف اطلاعاتی که در سراسر کشور داریم دستگیری جاسوسان آمریکایی و انگلیسی که در اطراف کشور لانه کرده‌ بودند نیز از جمله موفقیت‌های دستگاه اطلاعاتی کشور به شمار می‌‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه 88 علیرغم ضربات جبران ناپذیری که به نظام وارد کرد دارای برکاتی نیز بود، گفت: از جمله موفقیت‌های ما در مقابله با فتنه 88 ناکارآمد کردن اقدامات دشمن در شبه مجازی بود چرا که اوباما یکی ازموفقیت‌هایش را استفاده از کیف اینترنتی علیه جمهوری اسلامی ایران نام برده بود در حالی که ما در حدود یک ماه قبل از اینکه اوباما این موضوع را اعلام کند از این استراتژی آمریکا مطلع بودیم و راهکار مقابله با آنان را نیز تهیه کرده بودیم به طور یکه امروز دشمن اعتراف می‌کند که نتوانسته از شبکه مجازی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

مصلحی در بخش دیگری از سخنانش ایجاد تردید و شکاف در جریان ضد انقلاب‌های خارج نشین را از جمله جدیدترین اقدامات وزارت اطلاعات به شمار آورد و افزود: امروز سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی به افرادی که به هر دلیلی نتوانستند راه خود را با انقلاب اسلامی ایران ادامه دهند و به خارج از کشور گریخته‌اند اعلام می‌کنند که شاید شما جزو نفوذی‌های جمهوری اسلامی ایران باشید و این یک موفقیت بزرگ برای کشورمان است.

وی افزود: در آینده نزدیک برنامه‌های دیگر وزارت اطلاعات برای نفوذ و به هم ریختگی مجموعه ضد انقلاب را به مردم اطلاع خواهیم داد.

وزیر اطلاعات در ادامه به بیداری اسلامی از منظر اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: تحولات اخیر در کشورهای منطقه و شمال آفریقا شکست بسیار سنگینی دستگاه‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و غرب و همچنین غافلگیری آنان از آغاز حرکت مردم و بیداری اسلامی را رقم زده است به طوری که سرویس‌های اطلاعاتی این کشورها در مطالبی که با منافع ما مطرح کردند اعلام نمودند ما درباره این حرکت‌ها دچار شک و تردید شده‌ایم به طوری که حتی موساد نیز متوجه وقوع انقلاب در این کشورها به ویژه در مصر نشده بود.

وی گفت: ملاحظه مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که آمریکا و غرب برای ربایش این بیداری و هوشیاری در جهان اسلام تلاش جدی‌ ای می کنند که باید همه هوشیار باشند.

مصلحی در ادامه با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) با همه وجود در خدمت انقلاب و ولایت خواهند بود، گفت: با توجه به اینکه نظام در موضع اقتدار قرار دارد بنابراین ما با جریان‌های ناآگاه در داخل کشور از موضع رافت اسلامی برخورد می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که وزارت اطلاعات در بعد حرفه‌ای و تخصصی به دنبال ایجاد امنیت پایدار و دستیابی کامل به امنیت هوشمند است، اشراف اطلاعاتی، نگاه تهاجمی به برنامه‌های دشمن، ایمن سازی مردم نسبت به تهدیدات دشمن در عرصه ‌های مختلف و همچنین نفوذ در عمق لایه‌های دشمن را از جمله برنامه‌های وزارت اطلاعات در آینده عنوان کرد.

باز هم بدحجابی در دانشگاه آزاد..(تصاویر)
توطئه شوم یک زن برای مدیر عامل میلیونر
جنازه‌ای ادمی زیر اتوبوس..(عکس)
حمله 4 دزد به زن تنها در تهران..!
صادرات شتر به كشورهای حاشیه خلیج فارس..(تصاویر)
جنایتی هولناک در تبریز بخاطر رابطه با خواهر..!
کشف 160 بسته مواد مخدر از جسد زنی 53 ساله..!
آشنایی با موشکهای ضدکشتی ایران..(تصاویر)
آتش سوزی در کنسرت ریحانا..(خواننده)
زنی که به بن لادن پیشنهاد رابطه نامشروع داد..(عکس)