پارس ناز پورتال

تجاوز وحشتناک گروهی به یک بازیگر مشهور (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
تجاوز وحشتناک گروهی به یک  بازیگر مشهور (عکس)

خانم دنییلا وست بورک پس از سه روز ربوده شدن توسط سه مرد مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی گروهی قرار گرفت. به گزارش ایران ناز وی در گفتگو با سی ان ان، گفت: در حالی که چشم هایم بسته بود به من داروی بی هوشی می خوراندند و مواد مخدر تزریق میکردند. بر اساس گزارشهای به دست آمده وی به این باند قاچاق و فروش مواد مخدر بدهکار بود و بارها در تماس های تلفنی وی را تهدید به مرگ می کردند اما وی اهمیتی به آنها نمیداد.

ستاره سابق سریال راست راندرز به زور اسلحه سه روز پیش ربوده شد و در یک کابوس ۲۴ ساعته مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و این مصیبت وارد برای وی بسیار دردناک است. وی که اکنون ۵۳ سال دارد مدت ۲۵ سال از عمر خود را کوکائین مصرف می کرده است اما پس از ترک آن هرگز لغزشی در زمینه مصرف کوکائین نداشته بود.
 

تجاوز وحشتناک گروهی به یک  بازیگر مشهور (عکس)
 

 سارقین بعد از حمله، او را در یک خیابان در لندن غافلگیر کردند و چشمانش را بستند او در حالی که با چشمان بسته مورد آزار و اذیت قرار گرفت و به آنان قول داد تا بدهی چند هزار پوندی خود را که در زمان مصرفش در ۳۵ سال پیش هنگامی که او تنها ۱۸ سال داشت گرفتار مواد مخدر شده بود را پرداخت کند. وی با اشاره به فراز و نشیب هلی زندگی خود افزود: گرفتار شدن من در دام اعتیاد فقط از سوی رقبایم در آن زمان بود، در صنعت سینما همیشه ستارگان مورد توجه انسان های بخیل قرار دارد.
 

تجاوز وحشتناک گروهی به یک  بازیگر مشهور (عکس)
 

وی از هر گونه شکایت علیه این متجاوزین علی رغم خواسته پلیس خودداری نموده است و توجه بسیاری از رسانه های خبری را در مورد علت سکوتش در برابر متجاوزین جلب کرده است. چگونگی پرداخت بدهی دنییلا وست بورک از سوی متجاوزین به وی اعلام خواهد شد. وی در تمامی مصاحبه های خبری خود در رسانه های جمعی بریتانیا از پلیس خواستار بی تفاوت بودن پلیس به این مسئله شده بود.


تجاوز وحشتناک گروهی به یک  بازیگر مشهور (عکس)