پارس ناز پورتال

قطع آلت تناسلی شوهر به دست همسر (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
قطع آلت تناسلی شوهر به دست همسر (عکس)

یک دادگاه در کالیفرنیای آمریکا زنی ۵۰ ساله را به جرم قطع آلت تناسلی شوهر خود به حبس ابد محکوم کرد. به گزارش ایران ناز به نقل از بی بی سی فارسی، کاترین کیو بکر ژوئیه سال ۲۰۱۱ پس از بریدن آلت تناسلی همسرش آن را در دستگاه ویژه خرد کردن زباله انداخته بود.
 


دادگاه ناحیه اورنج کانتی در ایالت کالیفرنیا،روز جمعه (۲۸ ژوئن – هفتم تیر) با صدور حکم نهایی خود خانم کیو را به تحمل حبس ابد با امکان فرجام خواهی محکوم کرد. برابر این حکم خانم کیو بعد از تحمل هفت سال تحمل زندان میتواند درخواست عفو کند.

بازپرسان این پرونده می‌گویند خانم کیو شب واقعه، ابتدا با اضافه کردن داروی خواب آور به غذای همسرش او را عملا بیهوش کرده و سپس با چاقوی آشپزخانه و در حالی که فریاد می‌کشیده این حق توست آلت تناسلی شوهرش را قطع کرده و سپس آن را داخل دستگاه خرد کننده زباله که معمولا در سینک ظرفشویی آشپزخانه‌های آمریکایی وجود دارد، انداخته است.


 
 قطع آلت تناسلی شوهر به دست همسر (عکس)

او دقایقی بعد از این کار با آتش نشانی تماس گرفت. هنگامی که ماموران به محل رسیدند، همسر او را که به تخت بسته شده بود و خونریزی شدید داشت نجات دادند. خانم کیو در آن هنگام به آتش نشان‌ها گفته بود: حقش بود. دادگاه این زن ۵۰ ساله را به جرم خشونت بیش از حد و شکنجه و آزار گناهکار شناخت. وکلای خانم کیو می گویند او از اختلالات روحی رنج می برده و آزرده از خاطرات سوء رفتار جنسی بوده که در کودکی تجربه کرده است.